To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-26
Krynica-Zdrój: Dostawa plastrów borowinowych i pasty borowinowej dla Zakładów Zabiegowych S.A. Uzdrowiska Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój
Numer ogłoszenia: 420602 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369880 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A., ul. Nowotarskiego 9/4, 33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie, tel. 018 4712395, faks 018 4715081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa plastrów borowinowych i pasty borowinowej dla Zakładów Zabiegowych S.A. Uzdrowiska Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4 33-380 Krynica Zdrój.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Borowina musi spełniać poniższe wymagania: 1. Wilgotność od 70,0% do 85,0 % 2. Aktualne badania prób borowiny pod względem badań bakteriologicznych 3. pH od 4-6,5 4. sucha masa na skórę pokryta flizeliną 5. wielkość plastrów małych 170 x 310 mm 6. wielkość plastrów dużych 210 x 320 mm 7. plastry jednorazowe w woreczkach PE szczelnie zamknięte 8. pakowane w tekturowe pudełka 9. ciężar plastrów 420g - 450g Dodatkowe wymagania dotyczące dostarczania plastrów borowinowych : 1. miesięczne zamówienie od 3 500 do 4 500 szt. (małe -3 700 szt, duże-750 szt) 2. dostawa przez cały rok w ilości szacunkowej ok. 53 000 szt. (małe - 44 000 szt, duże - 9 000 szt.) ustalonej na podstawie założonego planu na 12 miesięcy 3. realizacja zamówienia minimum 2 razy na miesiąc 4. dostawy na podstawie złożonych zapotrzebowań - przesyłanych faksem przez Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia otrzymania zapotrzebowania 5. dostawa w ciągu 3 dni od złożenia zapotrzebowania 5. Pasta borowinowa musi spełniać poniższe wymagania: -Wilgotność od 70,0% do 85,0 % -Aktualne badania prób borowiny pod względem badań bakteriologicznych -pH od 4-6,5 -Sucha masa na skórę -Pakowana w 15 kg wiaderka Dodatkowe wymagania dotyczące dostarczania pasty borowinowej: 1. miesięczne zamówienie od 100 do 150 kg 2. dostawa przez cały rok w ilości 900 kg ustalonej na podstawie założonego planu na 12 miesięcy 3. dostarczany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia powinien zostać dopuszczony do obrotu zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001r. Prawo farmaceutyczne (tj. Dz. U 2008 Nr 45, poz. 271 ze zmianami) - Wykonawca winien załączyć do oferty kserokopię decyzji (potwierdzoną za zgodność z oryginałem) 4. dostawa w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia. 5. realizacja zamówień jeden raz w miesiącu 6. dostawy na podstawie złożonych zapotrzebowań - przesyłanych faksem przez Zamawiającego, w terminie 5 dni od dnia otrzymania zapotrzebowania Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przedmiotowej zmiany ilości w granicach +/- 20 % określonej w pkt. 4 i 5. Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia w określonej powyżej granicy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.20.00 - Produkty lecznicze dla układu mięśniowo-szkieletowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biochem Michalik spółka jawna w Bochni, ul. Ks. Poniatowskiego 15, 32-700 Bochnia, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83895,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 76734,00
Oferta z najniższą ceną: 76734,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76734,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektu SPZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Krynicy - Zdroju im. bł. Karoliny Kózkówny.
- Przygotowanie i wydawanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Krynicy-Zdroju w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Usługa wykonania przeglądów technicznych sprzętu medycznego dla SPZOZ Szpitala im. dr. J. Dietla w Krynicy - Zdroju przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA UZDROWISKA KRYNICA ŻEGIESTÓW S.A. Z SIEDZIBĄ W KRYNICY-ZDROJU
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Gminy Krynicy-Zdroju oraz jej jednostek organizacyjnych
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.