eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomUsługi sprzątania w pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach wspólnych dyrekcji oraz administracji należących do ZBM Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-02-05

Bytom: Usługi sprzątania w pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach wspólnych dyrekcji oraz administracji należących do ZBM Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 42078 - 2014; data zamieszczenia: 05.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 539836 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Budynków Miejskich Sp. z o.o., ul. Kolejowa 2a, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2818021 do 24, faks 032 2813517.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania w pomieszczeniach biurowych, pomieszczeniach wspólnych dyrekcji oraz administracji należących do ZBM Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamiatanie i mycie podłóg w pomieszczeniach biurowych, ciągach komunikacyjnych, korytarzach, salach konferencyjnych itp. codziennie (w okresach wzmożonych opadów atmosferycznych wg potrzeb) Utrzymanie w czystości schodów prowadzących do budynków oraz bezpośredniego otoczenia wejść do budynków (w przypadku budynku Dyrekcji Spółki, również balkonu zlokalizowanego przy schodach wejściowych) codziennie (w okresie zimowym również odśnieżanie oraz sypanie piaskiem) Mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych oraz klamek wg potrzeb nie rzadziej niż 1 raz na 2 tygodnie Mycie lamperii, cokolików, płytek glazurowanych na ścianach, wg potrzeb nie rzadziej niż 1 raz na kwartał czyszczenie karniszy, żaluzji i verticali (usługa obejmuje również ich ściągnięcie i ponowne zamontowanie) 1 raz na pół roku Odkurzanie wykładzin, dywanów i mebli tapicerowanych wg potrzeb lecz nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu Usuwanie kurzu z parapetów wewnętrznych, sprzętu p.poż., mebli i innych powierzchni codziennie Mycie i pielęgnacja mebli biurowych, tablic ogłoszeniowych, poręczy i balustrad wg potrzeb lecz nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu Utrzymanie czystości aneksów kuchennych i pomieszczeń pomocniczych codziennie Opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, pojemników na nieczystości, pojemników niszczarek, wymiana worków codziennie Kompleksowe mycie sanitariatów z zastosowaniem środków bakterio i grzybobójczych codziennie Uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, odświeżaczy powietrza i innych sanitariatów, dodatkowo w pom. nr 303 wymagany jest biały papier trzywarstwowy, a także białe ręczniki papierowe wg potrzeb Mycie grzejników 1 raz na pół roku Mycie opraw oświetleniowych 1 raz na kwartał Pastowanie podłóg i schodów odpowiednio dobranymi do powierzchni środkami 1 raz na kwartał Sprzątanie i mycie pomieszczeń po robotach awaryjnych i remontowych wg potrzeb Mycie okien 1 raz na kwartał Mycie powierzchni szklanych (lustra, drzwi przeszklone itp.) codziennie Mycie balkonów przynależnych do pomieszczeń 310 oraz 312 w budynku przy ul.Kolejowej 2a codziennie Mycie pozostałych balkonów 1 raz w tygodniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.U. ILDA Śmigiel Ilona, ul. Hubala 12c/501, 45-267 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84098,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79886,73

  • Oferta z najniższą ceną: 72545,69 / Oferta z najwyższą ceną: 141636,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.