Ogłoszenie z dnia 2010-12-28
Piotrków Trybunalski: ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI NA WYKONANIE ROBÓT UZUPEŁNIAJĄCYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ ZADANIA PN ODŚNIEŻANIE I WYWÓZ ŚNIEGU W CELU WYELIMINOWANIA ZAKŁÓCEŃ W RUCHU DROGOWYM NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
Numer ogłoszenia: 420790 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji, ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIE Z WOLNEJ RĘKI NA WYKONANIE ROBÓT UZUPEŁNIAJĄCYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ ZADANIA PN ODŚNIEŻANIE I WYWÓZ ŚNIEGU W CELU WYELIMINOWANIA ZAKŁÓCEŃ W RUCHU DROGOWYM NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres świadczenia usługi obejmuje: - odśnieżanie ulic według załączonych standardów zimowego utrzymania dróg, - usuwanie śniegu z nawierzchni ulic, stref płatnego parkowania, skrzyżowań, zatok i pętli autobusowych, parkingów, - utrzymanie drożności wpustów kanalizacji deszczowej, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie soli, mieszanki piasku z solą lub solanki do odlodzenia jezdni, - wywóz wraz z załadunkiem śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na odległość do 5 km w miejsce uzgodnione z MZDiK, - zakup i magazynowanie soli, - zakup i magazynowanie piasku, - przygotowanie mieszanki piasku z solą i magazynowanie mieszanki, - przygotowanie solanki do zwilżania wysypywanych materiałów, zakup i magazynowanie soli do sporządzania solanki, - zapewnienie pomieszczenia biurowego wraz z zapleczem socjalnym dla dyżurnych ze strony Wykonawcy oraz dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego nadzorującego zimowe utrzymanie dróg, - zapewnienie przez Wykonawcę samochodu dyspozytorskiego z kierowcą dla potrzeb dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego, - wyposażenie minimum 4 szt sprzętu zimowego (tj. 2 szt pługo-solarki i 2 szt pługo-piaskarki) w elementy systemu monitoringu nadzoru pracy tzw. GPS, - zapewnienie dyspozycyjności całodobowej pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonywanie usługi, - pełnienie całodobowych dyżurów na terenie bazy sprzętowej odbywać się będzie w godzinach od 15.00 do 7.00 w dni powszednie i całodobowo w dni ustawowo wolne od pracy, które będą płatne przez Zamawiającego w przypadku jeśli wydał on pisemną decyzję zezwalającą na jego pełnienie przez Wykonawcę).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH "PEUK" S.A.
- Przedsiębiorstwo Robót Drogowych PEUK S.A., ul. Roosevelta 39, 97-300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 124000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 124000,00
Oferta z najniższą ceną: 124000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 124000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nastąpiła konieczności wykonania robót uzupełniających nie przekraczające 50 % wartości zamówienia podstawowego w zakresie zimowego utrzymania dróg mającego na celu prowadzenie działań zmierzających do zmniejszenia lub całkowitego wyeliminowania zakłóceń w ruchu drogowym wywołanych czynnikami atmosferycznymi takimi jak: opady śniegu i marznącej mżawki, śliskości pośniegowej, gołoledzi itp. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie i w miarę potrzeb Zamawiającego, których częstotliwość i intensywność zależeć będzie od występujących warunków atmosferycznych na terenach objętych zamówieniem w okresie wykonywania usługi. Zakres świadczenia usługi obejmuje: - odśnieżanie ulic według załączonych standardów zimowego utrzymania dróg, - usuwanie śniegu z nawierzchni ulic, stref płatnego parkowania, skrzyżowań, zatok i pętli autobusowych, parkingów, - utrzymanie drożności wpustów kanalizacji deszczowej, - zwalczanie śliskości zimowej poprzez stosowanie soli, mieszanki piasku z solą lub solanki do odlodzenia jezdni, - wywóz wraz z załadunkiem śniegu z miejsc wskazanych przez Zamawiającego na odległość do 5 km w miejsce uzgodnione z MZDiK, - zakup i magazynowanie soli, - zakup i magazynowanie piasku, - przygotowanie mieszanki piasku z solą i magazynowanie mieszanki, - przygotowanie solanki do zwilżania wysypywanych materiałów, zakup i magazynowanie soli do sporządzania solanki, - zapewnienie pomieszczenia biurowego wraz z zapleczem socjalnym dla dyżurnych ze strony Wykonawcy oraz dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego nadzorującego zimowe utrzymanie dróg, - zapewnienie przez Wykonawcę samochodu dyspozytorskiego z kierowcą dla potrzeb dyżurnego obserwatora ze strony Zamawiającego, - wyposażenie minimum 4 szt sprzętu zimowego (tj. 2 szt pługo-solarki i 2 szt pługo-piaskarki) w elementy systemu monitoringu nadzoru pracy tzw. GPS, - zapewnienie dyspozycyjności całodobowej pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonywanie usługi,
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja szkoły w IV Liceum Ogólnokształcącym w Piotrkowie Trybunalskim
- Usługa utrzymania działania kotłowni olejowo-gazowej, wszelkich instalacji sanitarnych, grzewczych, gazowych w obrębie kotłowni szpitala
- Remont dachu budynku Sądu Okręgowego w Piotrkowie Trybunalskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa sprzątania w budynkach Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie w latach 2025-2026
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2025 do 31.03.2026 na terenie miasta Pyrzyce
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.