eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieleszyn › Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Łopienno gm. Mieleszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Mieleszyn: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Łopienno gm. Mieleszyn
Numer ogłoszenia: 421078 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Mieleszyn 23, 62-212 Mieleszyn, woj. wielkopolskie, tel. 061 4295060, 4295071, faks 061 4295073.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: htpp://mieleszyn.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Łopienno gm. Mieleszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia obejmuje: - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie ścianek działowych - rozebranie i wykonanie nowych posadzek - malowanie pomieszczeń - częściowa wymiana oświetlenia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót. 2a. Wyposażenie wraz z montażem : stoły 8- osobowe krzesła metalowe tapicerowane krzesła drewniane tapicerowane nagłośnienie - kino domowe ekran elektryczny projektor multimedialny klimatyzator szafa chłodnicza kuchenka gazowa patelnia elektryczna frytkownica elektryczna.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.21.70 - Roboty budowlane w zakresie budynków rozrywkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wymogi art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, udzielą: - 3- letniej gwarancji na wykonane roboty budowlane, - nie mniej niż 2- lata na wyposażenie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 Prawa zamówień publicznych, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 - miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 4) oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi będzie dysponował Wykonawca, 7) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 6, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, 8)oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 9)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień /pełnomocnictw/ osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, 10)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Kierownik budowy - przedłoży odpis uprawnień oraz przynależność do izby, 11) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 12)Wykonawca po wykonaniu zamówienia złoży Zamawiającemu niezbędne certyfikaty i atesty potwierdzające, że użyte materiały do wykonania zamówienia odpowiadają określonym normom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://mieleszyn.nowoczesnagmina.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mieleszyn 62-212 Mieleszyn.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Mieleszyn 62-212 Mieleszyn pok nr 13 ( Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Remont świetlicy współfinansowany jest ze środków UE- Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na 2007 - 2013 w ramach działania 313.322.323 -Odnowa i Rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.