Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Lubliniec: Ochrona ubezpieczeniowa mienia gminy Lubliniec
Numer ogłoszenia: 421096 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034/3530100.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona ubezpieczeniowa mienia gminy Lubliniec.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności zamawiającego w zakresie: -ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, -ubezpieczenia mienia od kradzieży, -ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, -ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, -ubezpieczenia szyb od stłuczenia, -ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, -ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00 - Usługi ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: -posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn. posiadają placówkę do realizacji zamówienia zatrudniającą co najmniej dwóch pracowników posiadających uprawnienia do wystawiania polis ubezpieczeniowych oraz co najmniej jednego pracownika do likwidacji szkód. -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 uzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 uzp; -kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.); -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty; - oświadczenie obejmujące adres placówki do wystawiania polis i do likwidacji szkód, zgodnie z załączonym wzorem. Informacja o oświadczeniach i dokumentach żądanych w celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: -oświadczenie Wykonawcy dot. informowania przez wykonawcę pełnomocnika zamawiającego o bieżącej likwidacji szkód zamawiającego; - warunki ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia posiadane przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Zaakceptowanie klauzul dodatkowych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 42-700 Lubliniec, ul.Paderewskiego 7a, I piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, pok. nr 14 ul.Paderewskiego 5 42-700 Lubliniec.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- " Dostawa drobnego sprzętu łączności i informatyki dla Jednostki Wojskowej nr 4101 w Lublińcu ( 2 ).
- Usługa cateringowa dla pacjentów SPZOZ w Lublińcu
- Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Zameczek" w Lublińcu
- Opracowanie dokumentacji dla projektu wieloletniego w ramach Funduszu Medycznego na terenie Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego im. dr. Emila Cyrana w Lublińcu
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej SPZOZ w Lublińcu
- Zabezpieczenie substancji zabytkowego budynku przy ul. Paderewskiego 7 poprzez wymianę źródła ciepła.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Towarzystwa Budownictwa Społecznego w Ciechanowie Sp. z o.o. w okresie od 01.08.2024r. do 31.07.2025r.
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz pojazdów mechanicznych Gminy Juchnowiec Kościelny wraz z jednostkami organizacyjnymi.
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Szydłów
- UBEZPIECZENIE POWIATU PAJĘCZAŃSKIEGO W OKRESIE OD 15.08.2024 r. DO 14.08.2026 r.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY SOMONINO"
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY DZIEMIANY
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.