eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki DolneSUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-16

Ustrzyki Dolne: SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
Numer ogłoszenia: 421102 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych , ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4611028, faks 13 4611028.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów z podziałem na 9 Pakietów: - Pakiet nr 1 - Odczynniki do badań hematologicznych wraz z dzierżawą analizatora; Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 2 - Odczynniki do badań koagulologicznych do aparatu Zamawiającego Coag Chrom 3003 wraz z przeglądem technicznym i serwisowaniem; Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 3 - Barwniki i odczynniki do analityki ogólnej; Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 4 - Odczynniki wraz z częściami zużywalnymi i gazami kalibracyjnymi do aparatu Rapidlab 248; Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 5 - Testy diagnostyczne, lateksy, paski do analizy moczu; Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 6 - Sprzęt i materiały laboratoryjne; Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 7 - Odczynniki do badań biochemicznych wraz z akcesoriami i częściami zużywalnymi do analizatora Zamawiającego KONELAB 20 ISE; Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 8 - Sprzęt laboratoryjny do pobierania materiału biologicznego; Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ. - Pakiet nr 9 - Odczynniki do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora; Szczegółowy opis zawiera Załącznik nr 1A do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 38.43.45.80 - Analizatory testów immunologicznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - W celu potwierdzenia warunku należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego - ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107,poz. 679); b) Dokument (np. oświadczenie producenta, pisemna autoryzacja producenta) potwierdzający, że serwis Wykonawcy posiada autoryzację producenta analizatora - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem - dotyczy pakietu: 2, 4, 7. c) Dokument (np. oświadczenie producenta analizatora) potwierdzający, że Wykonawca jest dostawcą oryginalnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych - dotyczy pakietu: 7. d) Materiały informacyjne dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia (dokumentacja techniczna analizatora) - potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego (katalogi, foldery), oznaczone odpowiednio numerem pakietu i pozycją - dotyczy pakietu: 1, 5, 8, 9 e) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że oferowane odczynniki, kalibratory, kontrole itp. posiadają karty charakterystyki i że zostaną one dostarczone do Zamawiającego przed podpisaniem umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych Adres: ul. 29 Listopada 57 , 38-700 Ustrzyki Dolne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych Adres: ul. 29 Listopada 57 , 38-700 Ustrzyki Dolne SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.