To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-28
Lublin: Dostawa artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 421156 - 2010; data zamieszczenia: 28.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 404014 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie, ul. Tomasza Zana 36,38c, 20-601 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5357402, faks 081 5357402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 301992301.Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru xero (16410 ryz), papieru komputerowego (120 opakowań) , kopert (C-4, C-5, C-6, B-4 - łącznie 1 109 600 sztuk) oraz innych artykułów biurowych stanowiących tzw. galanterię papierniczą - papier ozdobny, rolki do faksów, zeszyty, skoroszyty, segregatory, teczki plastikowe i kartonowe itp. oraz tzw. galanterię biurową - przybory piśmienne, dziurkacze, zszywacze itp. 1.1. Kody CPV: 30199230-1 - Koperty, 30197644-2-papier kserograficzny, 30199330-2 - papier ciągły do drukarek komputerowych, 22851000-0 -skoroszyty i podobne wyroby, 30197220-4 - spinacze do papieru, 30192000-1 - wyroby biurowe, 1.2.W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia w dniu roboczym w godzinach 09:00 - 13:00, jego rozładunku i wniesienia do magazynu zlokalizowanego w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji umowy o nie więcej niż 25 % wartości brutto umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość nw. części zamówienia: Część 1 - Dostawa papieru xero oraz papieru komputerowego, Część 2 - Dostawa galanterii papierniczej, Część 3 - Dostawa galanterii biurowej i przyborów piśmiennych, Część 4 - Dostawa kopert. 2.1. W przypadku części 1 i 4 zamówienia wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia ok. 40% ilości artykułów objętych danym terminem dostawy (zgodnym z harmonogramem) dowieźć i rozładować oraz wnieść do magazynów Inspektoratów mających siedziby w Puławach, Kraśniku, Lubartowie, Łukowie, Białej Podlaskiej i w Radzyniu Podlaskim. możliwości składania oferty wariantowej. 3. Wymagany termin wykonania zamówienia : sukcesywnie od 04..01.2011r. do 31.12.2011 r. (zgodnie z harmonogramem dostaw będącym częścią SIWZ - załącznikiem nr 2 do SIWZ)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30-1, 30.19.76.44-2, 30.19.29.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa papieru xero oraz papieru komputerowego.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo- Usługowa WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 158002,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 169307,36
Oferta z najniższą ceną: 169307,36 / Oferta z najwyższą ceną: 173427,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa galanterii papierniczej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA HANDLOWO-USŁUGOWA WIDOK SP. Z O.O.
- Agencja Handlowo- Usługowa WIDOK Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45805,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47039,75
Oferta z najniższą ceną: 47039,75 / Oferta z najwyższą ceną: 50977,41
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa galanterii biurowej i przyborów piśmiennych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Plus Lucyna i Adam Kostyra Sp. J., ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20422,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17041,67
Oferta z najniższą ceną: 17041,67 / Oferta z najwyższą ceną: 25662,76
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa kopert.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU Aston Zbigniew Ciosmak, ul. Wira Bartoszewskiego 2e, 23-400 Biłgoraj, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44174,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40680,77
Oferta z najniższą ceną: 40680,77 / Oferta z najwyższą ceną: 50050,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Druk oraz dostawa wydawnictw turystycznych Województwa Lubelskiego wraz z ich rozładunkiem
- Dostawa preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych
- Przebudowa ogrodzenia w Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- Zakup sprzętowych kluczy zabezpieczających
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa zamrażarki niskotemperaturowej na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych i papieru dla LODR w Końskowoli
- Sukcesywne dostawy papieru kserograficznego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2025
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
- Dostawy artykułów biurowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie
- "Dostawa pudeł, teczek, kopert bezkwasowych, opakowań systemu OMINI-BOX oraz transportowych" (BAG-31/25)
- Dostawa sukcesywna papieru kserograficznego, papieru foto i folii do drukowania
więcej: Przybory do korygowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.