Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Gorlice: Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą
Numer ogłoszenia: 421156 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych , ul. Kościuszki 92a, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3526715, faks 018 3526715 w. 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/mzukgorlice
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.republika.pl/mzukgorlice
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Gminy Miejskiej Gorlice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą w kresie od stycznia do grudnia 2010 roku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.12.91.00 - 60.12.91.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. O zmówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2003 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z dnia 9 lutego 2004 r Nr 19 poz. 177). W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, zamawiający dopuści taką ofertę, w przypadku gdy załączona do oferty Umowa Konsorcjum w sposób nie budzący wątpliwości określa: a) cel gospodarczy, b) przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia, c) oznaczenie czasu trwania Konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji i rękojmi, d) zasady reprezentacji (lider), e) zasady odpowiedzialności, w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej (art. 369 k.c.) za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, f) wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, g) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego, Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej w zakresie reprezentacji spółki. Wykonawca zamierzający wykonać roboty (usługi) częściowo przy udziale podwykonawców zobowiązany jest do przedłożenia umów przedwstępnych, określających w szczególności: a) nazwę i adres podwykonawców, b) zakres robót (usług) zleconych do wykonania danemu podwykonawcy, c) wartość (cena) zleconych robót do wykonania danemu podwykonawcy, Niezależnie od wynagrodzenia poszczególnych podwykonawców, wykonawca zapewni, aby w umowach tych zamieszczona była klauzula dotycząca zabezpieczenia należytego wykonania umowy w zakresie jak w projekcie umowy zamawiającego. Ponadto wykonawca zapewni, ustalenie w umowach z podwykonawcami takiego okresu odpowiedzialności za wady, aby nie był krótszy od okresu odpowiedzialności za wady wykonawcy wobec zamawiającego. Spisaną z podwykonawcą umowę przedwstępną lub umowę należy załączyć do oferty. Załączona umowa przedwstępna musi zawierać aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie podwykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym częścią przedmiotu zamówienia którą będzie wykonywał podwykonawca; jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców prowadzona jest w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę spółki cywilnej. Zamawiający wyraża zgodę na częściową realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawców, tylko w przypadku spełnienia w/w przesłanek. Nie spełnienie ich skutkuje brakiem zgody zamawiającego - Inwestora na udział podwykonawców w realizacji przedmiotu zamówienia. W postępowaniu obowiązuje zasada pisemności. O udzielenie zmówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z dnia 9 lutego 2004 r Nr 19 poz. 177 z późn.zm.). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 2. Wypełniony formularz OFERTA , który należy sporządzić ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. Nr 1 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny: netto, podatek VAT, brutto, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru oświadczenia stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ, 4. Potwierdzony przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wzór umowy stanowiący zał. Nr 3 do SIWZ, 5. Wykaz środków transportowych niezbędnych do wykonywania zamówienia, wraz z kserokopią dowodów rejestracyjnych zał. Nr 4 do SIWZ. 6. Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.republika.pl/mzukgorlice.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MZUK Gorlice ul.Kościuszki 92a.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 09:00, miejsce: MZUK Gorlice ul.Kościuszki 92a.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- REALIZACJA ZADANIA: "REMONT I CZĘŚCIOWA ODBUDOWA MURU CMENTARZA PARAFIALNEGO ZAŁOŻONEGO W LATACH 1793 -1794 W GORLICACH" - ODNOWA ZABYTKÓW MIASTA GORLICE
- Dostawa do MZK w Gorlicach w formie leasingu operacyjnego (na 3 lata) z opcją wykupu dwóch używanych autobusów do zbiorowego transportu publicznego
- Roboty budowlane w zakresie przebudowy i remontów dróg gminnych
więcej: przetargi w Gorlicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.