To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-30
Gorzów Wielkopolski: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim
Numer ogłoszenia: 421194 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 198069 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 91, faks 95 738 14 95.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim. 2. KOD CPV: 45000000 - 7 Roboty budowlane; 45100000 - 8 Przygotowanie terenu pod budowę; 45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części, roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej; 45300000 - 0 Wykonywanie instalacji budowlanych; 45400000 - 1 Wykończeniowe roboty budowlane. 3. Zakres niniejszego zamówienia publicznego: 1) Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest budowa nowej Komendy Powiatowej Policji w Krośnie Odrzańskim przy ulicy Baczyńskiego, na niezabudowanej działce oznaczonej numerem 1225/20 o powierzchni 0,6712 ha. Obiekt spełniać będzie standardy architektoniczno-budowlane zawarte w Księdze Standaryzacji Komend i Komisariatów Policji Polskiej oraz Księdze znaku i elementów identyfikacji wizualnej Komend i Komisariatów Policji. Obiekt zawiera następujące budynki i elementy terenowe ściśle powiązane ze sobą funkcjonalnie: a) Budynek główny biurowy Komendy ze strzelnicą i masztem antenowym na dachu. b) Budynek garażowo-magazynowy z myjnią ręczną. c) Budynek socjalny dla przewodników wraz z kojcami dla psów służbowych. d) Wybieg dla psów z torem przeszkód. e) Parkingi dla pojazdów służbowych, samochodów pracowników oraz interesantów. f) Drogi wewnętrzne, wjazdy, chodniki. g) Pylon usytuowany przy wjeździe. h) Ściana z płyt betonowych przed budynkiem biurowym. i) Elementy małej architektury. j) Ogrodzenie działki nr 1225/20, terenu w zależności od stref dostępu, bramy, furtki. k) Agregat prądotwórczy wolnostojący. l) Wiata śmietnikowa. m) Przyłącza: energii elektrycznej, telekomunikacyjne, wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej. n) Zewnętrzne instalacje sanitarne (wod. - kan., centralne ogrzewanie). o) Separatory substancji ropopochodnych z odstojnikiem (na kanalizacji deszczowej oraz na wyjściu ścieków z myjni samochodowej). p) Oświetlenie terenu. Zadanie obejmuję budowę: elementów konstrukcyjnych i wykończeniowych budynków, instalacje elektryczne w tym zespół i agregat prądotwórczy, sieć i linię kablową zasilającą wszystkie obiekty, rozdzielnie energii elektrycznej (tablice rozdzielcze, rozdzielnicę główną), instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego i kierunkowego, instalacje gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia, wydzieloną instalację zasilającą urządzenia komputerowe, instalację napięcia gwarantowanego, połączenia wyrównawcze uziemiające, zasilacze UPS, instalacje teleinformatyczne (okablowania strukturalnego, łączności bezprzewodowej DECT, system telefonii IP, siłownię telekomunikacyjną, oświetlenie zewnętrzne, instalacje radiowe (w tym radiowy maszt antenowy, urządzenia radiowe, połączenia antenowe), instalację telewizyjną SMATV, strzelnicę kulową, instalacje elektronicznej ochrony obiektu (w tym system kontroli dostępu [SKP], system nadzoru telewizyjnego [SNTV], system sygnalizacji napadu i włamania [SSWiN]), system sygnalizacji alarmu pożarowego [SAP], system wideofonowy), instalacje audio - wideo, instalację nagrywania fonii i wizji, wentylację mechaniczną, klimatyzację, instalacje sanitarne w tym wod.- kan., p/pożar. hydrantową, centralnego ogrzewania, drenaż, p/pożarowe, zewnętrzne instalacje: wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i centralnego ogrzewania, przyłącza (wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, zewnętrznej instalacji ciepłowniczej, energii elektrycznej, kanalizacji telekomunikacyjnej). 2) Parametry techniczne: Budynek główny biurowy - trzykondygnacyjny, w technologii szkieletowej słupowo ryglowej z dachem płaskim, niepodpiwniczony. - Powierzchnia użytkowa - 2600,93m2 - Kubatura - 7908,96m3 - Długość budynku - 44,46m - Szerokość budynku - 32,96m - Wysokość kondygnacji w świetle - 3,0-3,5m - Ilość klatek schodowych - 2 - Liczba wind - 1 Budynek garażowo - magazynowy z myjnią - parterowy, niepodpiwniczony z dachem płaskim. - Powierzchnia użytkowa - 95,71m2 - Kubatura - 334,99m3 - Długość budynku - 16,44m - Szerokość budynku - 7,74m - Wysokość kondygnacji w świetle - 3,5m Budynek kojców. Budynek socjalny z kojcami - parterowy, niepodpiwniczony z dachem płaskim. - Powierzchnia użytkowa - 324,85m2 - Kubatura - 1028,22m3 - Długość budynku - 32,64m - Szerokość budynku - 14,78m - Wysokość kondygnacji w świetle - 3,0-3,5m Zagospodarowanie terenu - Powierzchnia działki (nr 1225/20) - 6 712,00m2 - Powierzchnia zabudowy (budynki projektowane) - 1539,34m2 - Powierzchnia proj. ciągów pieszo-jezdnych - 1 036,00m2 - Powierzchnia proj. Parkingów - 775,90m2 - Powierzchnia proj. placów i chodników - 657,76m2 - Powierzchnia biologicznie czynna - 2 703,00m2 3) Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.09.2016r. 4) Miejsce realizacji zadania: Krosno Odrzańskie, ul. Baczyńskiego, działka nr 1225/20. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami, w tym z Dokumentacją projektową (pomocniczo Przedmiar robót), które zostaną przekazane Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty. 6) Wymagany okres gwarancji przedmiotu zamówienia - 60 miesięcy od zakończenia zadania, od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 7) Termin płatności: płatność na podstawie faktur częściowych, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Nieruchomości KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381420 (sekretariat), fax: 095/7381455..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Skanska S.A., ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17883517,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 17759793,03
Oferta z najniższą ceną: 17759793,03 / Oferta z najwyższą ceną: 21676130,26
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- DOSTAWA SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ NA 2025 ROK DLA SĄDU OKRĘGOWEGO W GORZOWIE WLKP. ORAZ PODLEGŁYCH SĄDÓW REJONOWYCH (FUNKCJONALNYCH )
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych sanitarnych w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-5
- Sprzątanie w obiektach użytkowanych przez Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Gorzowskiego w gminach: Bogdaniec, Deszczno, Kłodawa, Lubiszyn, Santok i Witnica
- "Świadczenie usług odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z Domu Pomocy Społecznej im. Marie Juchacz, ul. Podmiejska - Boczna 10, 66-400 Gorzów Wlkp."
- "Świadczenie usług całodobowej ochrony obiektów, osób i mienia wraz z podejmowaniem interwencji w obiektach DPS Nr 1 w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.