eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałczUsługi sprzątania obiektów administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Wałczu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-08

Wałcz: Usługi sprzątania obiektów administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Wałczu
Numer ogłoszenia: 421328 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Dąbrowskiego 17, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2582401, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania obiektów administrowanych przez Starostwo Powiatowe w Wałczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujące obiekty administrowane przez Starostwo Powiatowe w Wałczu z przypisanym do nich zakresem usług: 1)posesja Starostwa Powiatowego, przy ul. Dąbrowskiego 17 w Wałczu: a)codzienne w okresie letnim: - zamiatanie terenu wokół budynku, - sprzątanie parkingów i ciągów komunikacyjnych, - sprzątanie chodników ulicy Spokojnej i Dąbrowskiego, leżących po stronie i wzdłuż obiektu starostwa, - utrzymywanie porządku przy koszach na odpadki i pojemnikach na śmieci na terenie posesji; b) w okresie zimowym dodatkowo na terenie sprzątanym: - oczyszczanie z lodu i błota ciągów komunikacyjnych ( w tym wejść do budynku) oraz posypywanie ich kruszywem antypoślizgowym, - systematyczne usuwanie śniegu, w razie wystąpienia opadów ciągłych; c) w okresie od 01-05 do 30-10 : - koszenie trawników w okresach 12- dniowych. 2)posesję Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej, przy ul. Okulickiego 15 w Wałczu; a)codziennie w okresie letnim: - zamiatanie terenu wokół budynku, - sprzątanie parkingów, ciągów komunikacyjnych oraz schodów wejściowych, - sprzątanie chodnika ulicy Okulickiego, leżącego po stronie i wzdłuż obiektu PODGiK, - utrzymywanie porządku przy koszach na odpadki i pojemnikach na śmieci na terenie posesji; b) w okresie zimowym dodatkowo na terenie sprzątanym: - oczyszczanie z lodu i błota ciągów komunikacyjnych ( w tym schodów do budynku) oraz posypywanie ich kruszywem antypoślizgowym, - systematyczne usuwanie śniegu, w razie wystąpienia opadów ciągłych; c) w okresie od 01-05 do 30-10 : - cięcie krzewów, - grabienie i usuwanie gałęzi po cięciu żywopłotów i drzew - koszenie trawników w okresach 12- dniowych. 3)posesja przychodni lekarskiej , przy ul. Kościuszkowców 10 w Wałczu: a)codziennie w okresie letnim: - zamiatanie terenu przed budynkiem przychodni od strony ul. Kościuszkowców i usuwanie śmieci, wyrosłych traw oraz opadłych liści wokół budynku, - codzienne sprzątanie schodów do głównych wejść budynku oraz ciągów komunikacyjnych, - bieżące utrzymywanie porządku przy koszach na odpadki i pojemnikach na śmieci na terenie powierzonym sprzątaniu; b) w okresie zimowym: - oczyszczanie z lodu i błota chodnika wzdłuż budynku przychodni, ciągów komunikacyjnych ( w tym schodów do budynku) oraz posypywanie ich kruszywem antypoślizgowym ze szczególnym zwróceniem uwagi na schody i podjazdy dla wózków; - systematyczne usuwanie śniegu z terenu objętego sprzątaniem, w razie wystąpienia opadów ciągłych; c) w okresie od 01-05 do 30-10 : - koszenie trawnika w okresach 12- dniowych.. d) codzienne otwieranie i zamykanie bram w godzinach 7.00 - 18.30; 4)wnętrze budynku przychodni lekarskiej przy ul. Kościuszkowców 10 w Wałczu : - codzienne (w dni robocze) utrzymanie czystości wszystkich posadzek pomieszczeń ogólnodostępnych dla personelu i pacjentów przychodni (korytarze, schody, sanitariaty na parterze, kabina windy), prócz Przychodni dla Dzieci i apteki, poprzez zamiatanie a następnie mycie wodą z płynem dezynfekcyjnym, - raz na tydzień mycie wodą z płynem dezynfekcyjnym wszystkich lamperii, drzwi wejściowych (korytarzy i gabinetów), barierek, poręczy, grzejników, krzesełek na korytarzach, pojemników na śmieci itp. - raz w miesiącu mycie okien korytarzy oraz klatek schodowych i kloszy lamp oświetleniowych. 5)budynki i teren byłego Szpitala Powiatowego w Wałczu, przy ul. 12-go Lutego 9- teren zewnętrzny: a)w okresie letnim jeden raz w tygodniu: - zamiatanie śmieci, zgrabianie liści, sprzątanie ciągów komunikacyjnych i chodników wewnętrznych, - sprzątanie parkingów, - sprzątanie chodników ulicy 12- go Lutego i Wału Pomorskiego, leżących po stronie i wzdłuż obiektu b. szpitala, - utrzymywanie porządku przy koszach na odpadki i pojemnikach na śmieci na terenie posesji; b) w okresie zimowym: - oczyszczanie z lodu i błota ciągów komunikacyjnych ( w tym schodów do budynku) oraz posypywanie ich kruszywem antypoślizgowym, - systematyczne usuwanie śniegu, w razie wystąpienia opadów ciągłych na wszystkich ciągach komunikacyjnych byłego szpitala i chodnikach wokół - objętych niniejszym opisem przedmiotu zamówienia; c) w okresie od 01-05 do 30-10 : - cięcie żywopłotów i obcinanie połamanych gałęzi drzew, - grabienie i usuwanie gałęzi po cięciu żywopłotów i drzew - koszenie trawników (w okresach 14- dniowych). 6)budynki byłego Szpitala Powiatowego w Wałczu, przy ul. 12-go Lutego 9- wewnątrz ( sprzątanie jeden raz w tygodniu): - sprzątanie w budynku głównym b. szpitala ciągu komunikacyjnego, przeznaczonego do transportu chorych , począwszy od poczekalni przy portierni do zamkniętego wejścia na b. oddziały przy rejestracji RTG, z przyległym wejściem bocznym i schodami do korytarza parteru, gdzie znajduje się RTG- wymagane jest zamiatanie i mycie wodą z płynem oraz raz w miesiącu mycie wodą z płynem lamperii, drzwi wejściowych, barierek, poręczy, grzejników, okien i kloszy lamp oświetleniowych, - sprzątanie klatki schodowej b. budynku biurowego szpitala, przy ul. 12-go Lutego 9 w okresach i zakresie jw. Przy wykonywaniu usług objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zapewnia niezbędny sprzęt, środki chemiczne i dezynfekując, środki ochrony osobistej pracowników oraz sam wywozi skoszoną trawę i obcięte gałęzie. Śmieci ze sprzątanego terenu będą wrzucane do pojemników na śmieci, ustawionych na przedmiotowym terenie. WYKAZ POWIERZCHNI OBJĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA NA SPRZĄTANIE OBIEKTÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ STAROSTWO POWIATOWE W WAŁCZU. 1.Obiekt Dąbrowskiego 17- Starostwo Powiatowe 1)parkingi z chodnikami (łącznie z przyulicznymi) - 1184 m2, 2)trawniki- 300 m2. 2.Obiekt 12-go Lutego 9- b. Szpital Powiatowy 1)powierzchnie utwardzone (chodniki, parkingi, drogi wewnętrzne, schody zewnętrzne, podjazdy dla wózków)- 3077 m2; 2)trawniki- 5692 m2, 3)chodniki zewnętrzne (wzdłuż ulic 12-go Lutego i al. Zdobywców Wału Pom.)- 846 m2 4)żywopłot- 100 mb, 5)szpital część wewnętrzna: - korytarz parteru budynku głównego z holem przy portierni i boczną klatką schodową (do RTG)- 231 m2, - klatka schodowa budynku biurowego (12-go Lutego)- 38 m2. 3.Obiekt Okulickiego 15- PODGiK 1) parkingi, schody zewnętrzne i chodniki - 274 m2, 2) trawniki- 536 m2, 3) chodnik zewnętrzny- 120 m2, 4) żywopłot- 30 mb. 4.Obiekt Kościuszkowców 10- Przychodnia dla dorosłych i przychodnia dla dzieci: 1) teren nieutwardzony (parking od strony rzeczki i za budynkiem - wzdłuż boiska LO)- 637 m2, 2) droga utwardzona (od strony biblioteki LO)- 100 m2, 3) chodnik przed budynkiem- 220 m2, 4) schody główne do budynku (3 szt) i podjazdy- 108 m2, 5) chodnik za budynkiem (od strony boiska)- 18 m2, 6) trawnik- 37 m2. 7) wnętrze budynku (wyłącznie przychodnia dla dorosłych- pierwsze wejście od strony rzeczki): - korytarz I piętra- 76,70 m2 - schody+ hol parteru - 60 m2 - WC parteru- 7,70 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3814.05 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Budowlano- Remontowych Firma Rodzinna FECEK s.c., Wybudowanie 1 A, 78-600 Wałcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3814,05
  • Oferta z najniższą ceną: 3814,05 oferta z najwyższą ceną: 8561.92
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.