Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-12-30
Dziadowa K³oda: Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego do Gimnazjum w Dziadowej K³odzie oraz dla Zespo³u Szkó³ w Dziadowej K³odzie
Numer og³oszenia: 421380 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum w Dziadowej K³odzie , ul. S³oneczna 5, 56-504 Dziadowa K³oda, woj. dolno¶l±skie, tel. 62 7851780, faks 62 7859602.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gimnazjum.dziadowakloda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego do Gimnazjum w Dziadowej K³odzie oraz dla Zespo³u Szkó³ w Dziadowej K³odzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i sukcesywna w miarê potrzeb dostawê oleju opa³owego lekkiego do Gimnazjum w Dziadowej K³odzie ul. S³oneczna 5, w ilo¶ciach niezbêdnych do ogrzewania pomieszczeñ. Planowana ³±czna ilo¶æ oleju wynosiæ bêdzie oko³o 52 000 litrów . Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia dostaw oleju do poszcze-gólnych obiektów. 2. Planowana ilo¶æ dostaw oleju: - Gimnazjum w Dziadowej K³odzie ul. S³oneczna 5 - 52000 litrów 3. Wymagane parametry oleju opa³owego s± integraln± czê¶ci± umowy. S± one nastêpuj±ce: A. Gêsto¶æ w temp. 15o C, g/ml, nie wiêksza ni¿ 0,860 B. Warto¶æ opa³owa, MJ/Kg, nie mniejsza ni¿ 42,60 C. Temperatura zap³onu, o C, nie ni¿sza ni¿ 56,00 D. Lepko¶æ kinematyczna w temp. 20o C mm/s, nie wiêksza ni¿ 6,00 E. Sk³ad frakcyjny: - do temp. 250 o C destyluje, % (v/v), nie wiêcej ni¿ 65 - do temp. 350 o C destyluje, % (v/v), nie mniej ni¿ 85 F. Temperatura p³yniêcia, o C, nie wy¿sza ni¿ -20 G. Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, % (m/m), nie wiêksza ni¿ 0,3 H. Zawarto¶æ siarki, % (m/m), nie wiêksza ni¿ 0,20 I. Zawarto¶æ wody, mg/Kg, nie wiêksza ni¿ 200 J. Zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych, m/Kg, nie wiêksza ni¿ 24 K. Pozosta³o¶ci po spaleniu,% (m/m), nie wiêksza ni¿ 0,01.
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 09.13.51.00 - Olej opa³owy .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Opis przedmiotu zamówienia 1. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert wariantowych 2. Zamawiaj±cy nie dopuszcza mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych 3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje zakres rzeczowy zgodny z za³±cznikiem nr 5. 4. Wymagane parametry oleju opa³owego s± integraln± czê¶ci± umowy. S± one nastêpuj±ce: A. Gêsto¶æ w temp. 15o C, g/ml, nie wiêksza ni¿ 0,860 B. Warto¶æ opa³owa, MJ/Kg, nie mniejsza ni¿ 42,60 C. Temperatura zap³onu, o C, nie ni¿sza ni¿ 56,00 D. Lepko¶æ kinematyczna w temp. 20o C mm/s, nie wiêksza ni¿ 6,00 E. Sk³ad frakcyjny: - do temp. 250 o C destyluje, % (v/v), nie wiêcej ni¿ 65 - do temp. 350 o C destyluje, % (v/v), nie mniej ni¿ 85 F. Temperatura p³yniêcia, o C, nie wy¿sza ni¿ -20 G. Pozosta³o¶æ po koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej, % (m/m), nie wiêksza ni¿ 0,3 H. Zawarto¶æ siarki, % (m/m), nie wiêksza ni¿ 0,20 I. Zawarto¶æ wody, mg/Kg, nie wiêksza ni¿ 200 J. Zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych, m/Kg, nie wiêksza ni¿ 24 G. Pozosta³o¶ci po spaleniu,% (m/m), nie wiêksza ni¿ 0,01 5. Informacja dla Wykonawców: a) W budynku kot³owni znajduje siê zbiornik o pojemno¶ci 13 400 litrów z zewnêtrznym przy³±czem. b) Termin dostawy 48 godzin od chwili zg³oszenia telefonicznego. c) Dostawy realizowane w dni robocze w godzinach 8:00 - 15:00. d) Ka¿da dostawa oleju powinna odbywaæ siê cysternami wyposa¿onymi w urz±dzenia pomiarowe. e) Roz³adunek paliwa nastêpuje przez oplombowany i legalizowany licznik. f) Wielko¶æ ka¿dorazowej partii dostawy wynikaæ bêdzie z bie¿±cych potrzeb i niezbêdnego zapasu zabezpieczaj±cego przedmiot zamówienia. g) Do ka¿dej dostawy oleju opa³owego Wykonawca winien za³±czyæ aktualny i potwierdzony za zgodno¶æ z orygina³em atest. h) Wykonawca zobowi±zuje siê do wymiany wadliwego przedmiotu zamówienia i pokrycia kosztów z tym zwi±zanych, a tak¿e kosztów poniesionych na naprawê urz±dzeñ kot³owni uszkodzonych wskutek wadliwego przedmiotu za-mówienia. i) Przedmiot zamówienia bêdzie dostarczany transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy. Koszty za³adunku i wy³adunku obci±¿aj± Wykonawcê. j) Cena zaoferowana w ofercie przez Wykonawcê jest cen± hurtow± producenta, opublikowan± w Internecie www.orlen.pl na dzieñ 30.12.2014. powiêkszon± o mar¿ê handlow± lub obni¿on± o upust Wykonawcy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo sprawdzenia zgodno¶ci podanej ceny w ofercie z cen± producenta opublikowan± w Internecie na w/w dzieñ. W dniu dostawy oleju opa³owego obowi±zuje cena hurtowa producenta krajowego za 1 litr oleju, wg stawek opublikowanych w Internecie, powiêkszon± o mar¿ê lub pomniejszon± o upust Wykonawcy. k) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odmowy przyjêcia dostawy przedmiotu zamówienia z n/w powodów: - brak aktualnego atestu -dostawy po godzinie 15:00 - braku oplombowanego urz±dzenia pomiarowego 6. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez zamawiaj±cego, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ w szczególno¶ci: a) próbek, opisów lub fotografii, b) za¶wiadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczone produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym. 7. Wykonawca winien posiadaæ autocysterny wyposa¿one w przewody do tankowania o d³. min. 20 mb oraz legalizowane urz±dzenie dystrybucyjno pomiarowe. 8. Wykonawca zobowi±zany bêdzie poinformowaæ zamawiaj±cego o terminie i godzi-nie planowanej dostawy, która musi zawieraæ siê w przedziale czasowym miêdzy 8:00 a 15:00. 9. Dostarczane ilo¶ci oleju opa³owego bêd± fakturowane w temperaturze referencyjnej 15oC. 10. Przyjêcie ilo¶ciowe oleju opa³owego odbywaæ siê bêdzie na podstawie dowodu wydania z informacj± gdzie i o której nast±pi³ za³adunek, ilo¶æ za³adowana w temperaturze za³adunku i w temperaturze 15o C. Wy³adunek zostanie potwierdzony wydrukiem z licznika wg wskazañ dystrybutora na samochodzie Wykonawcy. Dodatkowo przed roz³adunkiem Zamawiaj±cy ma prawo sprawdziæ czy nie zosta³y naruszone plomby za³o¿one na cysternie na bazie paliw. Reklamacje ilo¶ciowe bêd± zg³aszane w przypadku stwierdzenia braku minimum 200 litrów olejów w stosunku do ilo¶ci zamawianej. 11. Wykonawca musi zaoferowaæ przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiaj±cego, okre¶lonymi w SIWZ oraz umowie. 12. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jako¶æ, zgodno¶æ z warunkami technicznymi i jako¶ciowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wymagana jest nale¿yta staranno¶æ przy realizacji zobowi±zañ umowy, Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. IV. Termin wykonania zamówienia - od 01.02.2015 - do 31.01.2016 V. Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³nienia tych warunków. 1. Warunki udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy potwierdzaj±cy spe³nienie warunków: 1.1 Posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ; 1.2 Posiadaj±cy niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj±cy potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajduj±cy siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegaj±cy wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spe³nienia warunków w postêpowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania siê o zamówienia publicznego wyklucza siê wykonawców, którzy: nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówieñ publicznych opisanych w pkt. 1.1 do 1.4, nie spe³niaj± warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych, wykonywali bezpo¶rednio czynno¶ci zwi±zane z przygotowaniem prowadzonego postêpowania, lub pos³ugiwali siê w celu sporz±dzenia oferty osobami uczestnicz±cymi w dokonywaniu tych czynno¶ci chyba, ¿e udzia³ tych wykonawców w postêpowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, z³o¿yli nieprawdziwe informacje maj±ce wp³yw na wynik prowadzonego po-stêpowania, nie z³o¿yli o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie tych warunków z zastrze¿eniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiaj±cy odrzuca ofertê wykonawcy: niezgodn± z ustaw± lub jej tre¶æ nie odpowiada tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej z³o¿enie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykluczonego z udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do sk³adania ofert, zawieraj±c± omy³ki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie mo¿na poprawiæ na podstawie art. 88, lub b³êdy w obliczeniu ceny, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodzi³ siê na poprawienie omy³ki rachunkowej w obliczeniu ceny, niewa¿nej na podstawie odrêbnych przepisów, VI. Wykaz o¶wiadczeñ i dokumentów, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. A. W celu potwierdzenia, ¿e wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych sk³ada nastêpuj±ce dokumenty: A.1) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. A.2) Aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. A.3) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równowa¿ne za-¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. A.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. A.5) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu z art. 22 Prawa zamówieñ publicznych- za³±cznik nr 3 do SIWZ A.6) Formularz ofertowy- za³±cznik nr 1 do SIWZ A.7) Formularz cenowy dla I i II czê¶ci -Wykonawca przedk³ada formularze cenowe w wersji papierowej oraz zapisu elektronicznego, w formacie MS-Word, MS-Excel lub Adobe Reader, za³±czonego do oferty- za³±cznik nr 2 do siwz. B. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku posiadania przez wykonawcê nie-zbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia oraz dysponowania potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: B.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± dostawom lub us³ugom stanowi±cym przedmiot zamówienia z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e dostawy lub us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie.- za³±cznik nr 4 do SIWZ C. W celu potwierdzenia spe³nienia warunku znajdowania siê przez wykonawcê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia nale¿y z³o¿yæ nastêpuj±ce dokumenty: C.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci. Wy¿ej wymienione dokumenty mog± byæ z³o¿one w formie orygina³ów lub kserokopii. potwierdzonych za zgodno¶æ, przez Wykonawcê lub osobê / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodno¶æ z orygina³em. VII. Informacja o sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania siê z wykonawcami. 1. Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± pisemnie. Pytania musz± byæ skierowane na adres: Gimnazjum w Dziadowej K³odzie ul. S³oneczna 5 56-504 Dziadowa K³oda faksem: 062 785 96 02 lub na adres e-mailowy: gimdk@wp.pl zamawiaj±cy dopuszcza porozumiewanie siê faksem lub drog± elektroniczn±. 2. Osob± ze strony zamawiaj±cego upowa¿nion± do kontaktowania siê z wykonawcami jest: Stanowisko: dyrektor Gimnazjum w Dziadowej K³odzie Imiê i nazwisko: Renata Kokot Telefon: 062 785 17 80 Faks: 062 785 96 02 W terminach: od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach: 8:00 - 15:00 3. Osob± ze strony zamawiaj±cego upowa¿nion± do potwierdzenia wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz innych informacji przekazanych za pomoc± poczty, kuriera, faksu lub drog± elektroniczn± jest: Stanowisko: Sekretarz gimnazjum Imiê i nazwisko: Agnieszka Cichosz Telefon: 062 785 17 80 Faks: 062 785 96 02 W terminach: od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach: 7:30 - 15:00 4. Zamawiaj±cy udziela odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy pobrali specyfikacjê istotnych warunków zamówienia oraz zamieszcza na stronie internetowej zamawiaj±cego chyba ¿e, pytanie wp³ynê³o do zamawiaj±cego, na mniej ni¿ 6 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Zamawiaj±cy nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami. 5. Nie udziela siê ¿adnych ustnych i telefonicznych informacji, wyja¶nieñ czy odpowiedzi na kierowane do zamawiaj±cego zapytania w sprawach wymagaj±cych zachowania pisemno¶ci postêpowania. 6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiaj±cy mo¿e, w ka¿dym czasie, przed up³ywem terminu do sk³adania ofert, zmodyfikowaæ tre¶æ specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupe³nienia przekazane zostan± z zachowaniem formy pisemnej wykonawcom, którym przekazano specyfikacje istotnych warunków zamówienia na ich pisemny wniosek, natomiast pozostali mog± korzystaæ z dostêpno¶ci tych dokumentów na stronie internetowej zamawiaj±cego (www.gimnazjum.dziadowakloda.pl). Wszelkie modyfikacje, uzupe³nienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak równie¿ pytania Wykonawców wraz z wyja¶nieniami staj± siê integraln± czê¶ci± specyfikacji istotnych warunków zamówienia i bêd± wi±¿±ce przy sk³adaniu ofert. O przed³u¿eniu terminu sk³adania ofert, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikaj±cych z modyfikacji, zawiadomieni zostan± wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikacjê istotnych warunków zamówienia, oraz na stronie internetowej. Wszelkie prawa i zobowi±zania wykonawcy odno¶nie wcze¶niej ustalonych terminów bêd± podlega³y nowemu terminowi. VIII. Wymagania dotycz±ce wadium. Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium. IX. Termin zwi±zania ofert±. Oferenci pozostaj± zwi±zani ofert± przez okres 30 dni od up³ywu terminu do sk³adania ofert, tj. do dnia 16.02.2015 r. X. Opis sposobu przygotowania oferty. A. Przygotowanie oferty 1) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ jedn± ofertê, w formie pisemnej, w jêzyku polskim, pismem czytelnym oraz mo¿e za³±czyæ dokument Formularz cenowy w wersji zapisu elektronicznego. w formacie Ms-Word lub Ms-Excel, za³±czonym do oferty. 2) Koszty zwi±zane z przygotowaniem oferty ponosi sk³adaj±cy ofertê. 3) Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, o¶wiadczenia, opracowane zestawienia i wykazy sk³adane wraz z ofert± wymagaj± podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa. 4) Oferta i za³±czniki podpisane przez upowa¿nionego przedstawiciela wykonawcy wymagaj± za³±czenia w³a¶ciwego pe³nomocnictwo lub umocowania prawnego. 5) Oferta powinna zawieraæ wszystkie wymagane dokumenty, o¶wiadczenia, za-³±czniki i inne dokumenty, o których mowa w tre¶ci niniejszej specyfikacji. 6) Dokumenty winny byæ sporz±dzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiaj±cego wzorcami (za³±cznikami), zawieraæ informacje i dane okre¶lone w tych dokumentach. 7) Poprawki w ofercie musz± byæ naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisuj±cej ofertê. 8) Wszystkie strony oferty powinny byæ spiête (zszyte) w sposób trwa³y, zapobiegaj±cy mo¿liwo¶ci dekompletacji zawarto¶ci oferty. B. Oferta wspólna. W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki: 1. Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub upowa¿nionego przedstawiciela / partnera wiod±cego. 2. Upowa¿nienie do pe³nienia funkcji przedstawiciela / partnera wiod±cego wy-maga podpisu prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie/ partnerów - nale¿y za³±czyæ do oferty 3. Przedstawiciel / wiod±cy partner winien byæ upowa¿niony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podmioty wystêpuj±ce wspólnie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zañ. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy wystêpuj±cego wspólnie przed przyst±pieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przed³o¿ona zostanie umowa reguluj±c± wspó³pracê wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Termin, na jaki zosta³a zawarta umowa wykonawców nie mo¿e byæ krótszy od terminu okre¶lonego na wykonanie zamówienia. XI. Miejsce oraz termin sk³adania ofert. 1. Ofertê nale¿y przes³aæ /z³o¿yæ w nieprzejrzystym opakowaniu/ zamkniêtej kopercie na adres zamawiaj±cego: Gimnazjum w Dziadowej K³odzie ul. S³oneczna 5 56-504 Dziadowa K³oda Pokój Nr 3 - Sekretariat do dnia 16.01.2015 r. do godz. 08:45 2. Koperta /opakowanie/ zawieraj±ce ofertê powinna byæ zaadresowana do zamawiaj±cego na adres jego siedziby: Gimnazjum w Dziadowej K³odzie ul. S³oneczna 5 56-504 Dziadowa K³oda 3. Oznakowane oferty nastêpuj±ce: Dostawa oleju opa³owego. 4. Oferty z³o¿one po terminie bêd± zwrócone wykonawcom bez otwierania, po up³ywie terminu do wniesienia protestu. 5. Miejsce otwarcia ofert: w siedzibie zamawiaj±cego Gimnazjum w Dziadowej K³odzie ul. S³oneczna 5 56-504 Dziadowa K³oda Pokój Nr 3 - biuro dyrektora dnia 16.01.2015 r. o godz. 9:00 6. Sesja otwarcia ofert Bezpo¶rednio przed otwarciem ofert zamawiaj±cy przeka¿e zebranym wykonawcom informacjê o wysoko¶ci kwoty, jak± zamierza przeznaczyæ na sfinansowanie zamówienia. Otwarcie ofert jest jawne i nast±pi bezpo¶rednio po odczytaniu ww. informacji Po otwarciu ofert przekazane zastan± nastêpuj±ce informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, warunki p³atno¶ci. Informacje dodatkowe: Zamawiaj±cy proponuje przekazanie Wykonawcom tabelarycznego zestawienia przedmiotu zamówienia zapisanego w programie Word. XII. Opis sposobu obliczenia ceny. 1. Cena oferty winna byæ obliczana w nastêpuj±cy sposób: 1.1 Wykonawca okre¶la cenê brutto za jeden litr oleju opa³owego na dzieñ 30.12.2014 r. w sk³ad, której wchodziæ bêd± nastêpuj±ce pozycje: a) cena netto producenta za jeden litr oleju z dnia 30.12.2014 r. opublikowana na stronie PKN ORLEN www.orlen.pl b) mar¿a handlowa lub upust za jeden litr oleju, c) obowi±zuj±ca stawka VAT od jednego litra oleju, kwota podatku. 1.1.1.Cena zawarta w ust.1 pkt 1 i ust. 1 pkt 1 lit. a) b) c), powinny byæ okre¶lone kwotowo z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. 1.2. Wykonawca zsumuje warto¶ci poszczególnych pozycji z ust.1 pkt 1 lit. a) b) c). Suma ta stanowiæ bêdzie cenê oferty. 1.2.1. Cenê oferty nale¿y podaæ z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Cena podana w ofercie powinna obejmowaæ wszystkie koszty i sk³adniki zwi±zane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiaj±cego. Cena mo¿e byæ tylko jedna za oferowany przedmiot zamówienia; nie dopuszcza siê wariantowo¶ci cen. Cena mo¿e ulega zmianie przez okres wa¿no¶ci oferty. Warunki zmiany cen okre¶lone s± we wzorze umowy (za³±cznik nr 5). Cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia nale¿y przedstawiæ w formularzu ofertowym stanowi±cym za³±cznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA: W druku formularza cenowego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do podania mar¿y lub upustu w % i kwoty mar¿y lub upustu. Mar¿a lub upust w % i kwota mar¿y lub upustu zaoferowana przez Wykonawcê bêdzie niezmienna w ca³ym okresie obowi±zywania umowy niezale¿nie od podlegaj±cych zmianom cen producenta (PKN ORLEN www.orlen.pl). Cena oferty uwzglêdnia wszystkie zobowi±zania, musi byæ podana w PLN cyfrowo i s³ownie, z wyodrêbnieniem nale¿nego podatku VAT -je¿eli wystêpuje. XIII. Kryteria oceny oferty 1. Kryteria oceny ofert - zamawiaj±cy uzna oferty za spe³niaj±ce wymagania i przyjmie do szczegó³owego rozpatrywania, je¿eli: 1.1 oferta, co do formy opracowania i tre¶ci spe³nia wymagania okre¶lone niniejsz± specyfikacj±, 1.2 z ilo¶ci i tre¶ci z³o¿onych dokumentów wynika, ¿e wykonawca spe³nia warunki formalne okre¶lone niniejsz± specyfikacj±, 1.3 z³o¿one o¶wiadczenia, dokumenty, za¶wiadczenia s± aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, 1.4 oferta zosta³a z³o¿ona, w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego terminie, 1.5 wykonawca przedstawi³ ofertê zgodn± co do tre¶ci z wymaganiami Zamawiaj±cego. 2. Kryteria oceny ofert - stosowanie matematycznych obliczeñ przy ocenie ofert, stanowi podstawow± zasadê oceny ofert, które oceniane bêd± w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców w zakresie ka¿dego kryterium, 3. Za parametry najkorzystniejsze w danym kryterium, oferta otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów ustalon± w poni¿szym opisie, pozosta³e bêd± oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego, wybór oferty dokonany zostanie na podstawie opisanych kryteriów i ustalon± punktacjê: punktacja 0-100 (100%=100pkt). 4. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± liczbê punktów obliczonych w oparciu o ustalone kryteria przedstawione w tabeli: Nazwa kryterium: cena; waga: 100 5. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lone w ka¿dym kryterium otrzyma maksymaln± liczbê punktów. Pozosta³ym wykonawcom, wype³niaj±cym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik bêdzie traktowany jako warto¶æ punktowa oferty. 6. Zamawiaj±cy dla potrzeb oceny oferty, której wybór prowadzi³by do powstania obowi±zku podatkowego dla zamawiaj±cego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie dotycz±cym wewn±trz wspólnotowego nabycia towarów, doliczy do przedstawionej w niej ceny nale¿ny podatek od towarów i us³ug zgodnie z obowi±zuj±cymi w przedmiocie zamówienia przepisami prawa. 7. Zastosowane wzory do obliczenia punktowego. Oferty ocenione zostan± wg po-ni¿szego wzoru: Po = (Cmin/Co) x 100 pkt x 100% gdzie: Po - liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie Cmin - najni¿sza zaoferowana cena Co - cena ocenianej oferty 100% - waga procentowa 100 - wspó³czynnik sta³y 8. Wynik - oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów oferty czê¶ciowej.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca powinien posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponowaæ potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca powinien posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponowaæ potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca powinien posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponowaæ potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca powinien znajdowaæ siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia;
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:
- informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± innego podmiotu, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.gimnazjum.dziadowakloda.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Gimnazjum w Dziadowej K³odzie, ul. S³oneczna 5, 56-504 Dziadowa K³oda, woj. dolno¶l±skie, tel. 62 7851780, faks 62 7859602..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 16.01.2015 godzina 08:45, miejsce: Gimnazjum w Dziadowej K³odzie, ul. S³oneczna 5, 56-504 Dziadowa K³oda, pokój nr 3 Sekretariat..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa 48 000 litrów lekkiego oleju opa³owego do magazynu opa³u w Wapnie przy pl. A. Mickiewicza 2 w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego dla ZSP w Rogowie na okres 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r. w ilo¶ci 43000 litrów.
- Dostawa oleju opa³owego do budynków Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego w Istebnej
- "Zakup oleju opa³owego na potrzeby jednostki organizacyjnej Gminy Ko¼minek - Szko³y Podstawowej im. A. Mielêckiego w Ko¼minku, w 2025 roku"
- RIR.271.35.2024.CC Dostawa - paliw dla bazy transportowej i zaplecza technicznego Gminy Gruta w 2025 r.
- Dostawa oleju opa³owego do kot³owni olejowych na terenie gminy Dragacz w 2025 roku
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.