To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-16
Połczyn-Zdrój: Budowa drogi leśnej nr 119 w L. Piaski - etap II
Numer ogłoszenia: 421394 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369964 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, faks 094 3662230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Połczyn.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej nr 119 w L. Piaski - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia określa:Projekt Budowlany,Projekt Wykonawczy, Przedmiar Robót, STWiOR Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie 1590 mb drogi leśnej nr 119 w Leśnictwie Piaski. Odcinek od km 0+930 do km 2+520 Stan istniejący. Inwestycja w całości położona jest na terenach leśnych. Projektowana droga przebiega po śladzie istniejącej drogi nieutwardzonej, gruntowej, stanowiącej ciąg komunikacyjny wewnętrzny dla służb leśnych oraz dróg wywozu drewna. Droga rozpoczyna się na południowym skraju wsi Luboradza i prowadzi generalnie w kierunku północno-wschodnim, kończąc się na zbiegu z poprzeczną drogą leśną. Teren przyległy do drogi stanowią lasy mieszane. W rejonie opracowania nie występuje zabudowa. Rzeźba terenu jest bardzo urozmaicona, występują znaczne różnice wysokości, strome skarpy i zbocza, liczne zagłębienia. Parametry techniczne projektowanej drogi Podstawowe parametry drogi długość odcinka: 1590,00 m prędkość projektowa: 30 km/h, szerokość korony drogi: min. 5,0 m, szerokość jezdni: min. 3,50 m, szerokość jezdni w miejscach mijanek: min. 6,0 m, szerokość poboczy z pospółki: 0,75 m, pochylenie poprzeczne jezdni: daszkowe 3 % lub jednostronne 3% (lokalizacja określona na planie zagospodarowania terenu), pochylenie poprzeczne poboczy: 6% i 3%, długość mijanek: min. 23,0 m, promienie wyokrąglające na skrzyżowaniach i zjazdach: 1,5 - 20,0 m. Plan sytuacyjny,geometria korpusu drogi Projektowaną niweletę dostosowano do istniejących warunków tj. poziomu istniejącej drogi gruntowej i terenów przyległych. Parametry niwelety min. pochylenie podłużne: 0,80 % max. pochylenie podłużne: 12,09 % Projektowana jezdnia nominalnej szerokości 3,50 metra będzie posiadała pochylenie daszkowe lub jednostronne o wartości 3% (lokalizacja określona na planie zagospodarowania ternu). Zmiana pochylenia jezdni odbywać się będzie na prostych przejściowych (dł. 25 m i 30 m). Pobocza jezdni o szer.0 ,75 cm należy wykonać z pospółki o optymalnym uziarnieniu gr. 10 cm. Spadek poprzeczny na poboczach wynosi na odcinkach prostych i łukach: 6 % na zewnątrz (lokalnie 3%) Pobocza należy zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is0,98. Technologia realizowanych prac budowlanych karczowanie pni drzew, usunięcie górnej nienośnej warstwy gleby o miąższości min. 20 cm ewentualne wykonanie wykopu lub nasypu (jeżeli grunt pozyskany z wykopu będzie spełniał parametry gruntu nasypowego zgodnie z wymogami określonymi w ST to można go zastosować do wykonania nasypów), wykonanie przepustów,wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem, ułożenie i zagęszczenie dolnej warstwy nawierzchni z mieszanki kruszywa przekruszonego 0/63 gr. 18 cm, ułożenie i zagęszczenie górnej warstwy nawierzchni z mieszanki kruszywa przekruszonego 0/31,5 gr. 9 cm, lokalne umocnienie górnej warstwy nawierzchni jezdni płytami IOMB, wykonanie poboczy gruntowych z pospółki oraz rowów. Konstrukcja nawierzchni Przyjęta konstrukcja jezdni górna warstwa nawierzchni z mieszanki kruszywa naturalnego łamanego (uzyskana z przekruszenia skały litej) stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 mm,gr.9 cm, dolna warstwa nawierzchni z mieszanki kruszywa naturalnego łamanego stabilizowanej mechanicznie 0/63,0 mm,gr.18 cm, Górną warstwę kruszywa o grubości ok. 0,5 cm należy zaklinować miałem kamiennym 0/4 mm. Podłoże gruntowe pod projektowaną jezdnię należy zagęścić do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is1,00. dopuszcza sie wykonanie dolnej warstwy nawierzchni z destruktu betonowego frakcji 0/63. Destrukt nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci cegieł, pozostałości zbrojenia oraz domieszek gruntów wysadzinowych. Lokalnie w miejscach, gdzie występuje znaczne pochylenie podłużne jezdni, w celu zapobieżenia wyrywania ziaren kruszywa przez poruszające sie pojazdy na podjeździe, w górnej warstwie nawierzchni należy zastosować przepuszczalne płyty IOMB. Płyty należy układać na całej szerokości jezdni i mijanek. Lokalizacja miejsc z nawierzchnią umocnioną płytami IOMB km0+000,00-0+500,00 - dł. 500,0 m km2+550,00-2+710,00 - dł. 160,0 m km3+070,00-3+210,00 - dł. 140,0m km3+310,00-3+400,00 - dł. 90,0 m km3+560,00-3+660,00 - dł. 100,0 m Roboty ziemne Projektowana niweleta będzie na przeważającym odcinku wyniesiona ponad istniejący teren. Największy zakres robót ziemnych obejmuje początkowy i końcowy odcinek drogi, na których istniejąca kręta droga prowadzona jest w głębokim wykopie. Nasypy i wykopy realizować zgodnie z normą PN-S 02205. Grunty pozyskane z wykopu należy wykorzystać do zasypania dołów po wykarczowanych drzewach oraz w przypadku gruntów niewysadzinowych i zagęszczalnych do wykonania części nasypów. Skarpy nasypu lub wykopu wykonywać o pochyleniu 1:1,5. Przed wykonaniem zasadniczych robót ziemnych należy usunąć górną warstwę gleby o gr. min. 20 cm. Odwodnienie. Wody opadowe i roztopowe będą naturalnie wsiąkać w przepuszczalną nawierzchnię projektowanej drogi, a ewentualny nadmiar będzie płynął na pobocza gruntowe, a dalej do rowów lub bezpośrednio w nawierzchnię przyległego terenu. W ramach zadania należy wykonać oczyszczenie i wyprofilowanie istniejących rowów, które prowadzone są wzdłuż projektowanej drogi. Rowy należy wykonywać w przypadku, gdy odległość pionowa pomiędzy krawędzią pobocza gruntowego, a przyległym terenem jest mniejsza niż 35 cm. W pozostałych przypadkach należy jedynie wykonać skarpę. Rowy wykonywać jako trójkątne na głębokość 40 cm. Wyjątkiem są rowy na odcinku km 3+930...3+985, których głębokość powinna wynosić 90 cm. Umocnienie skarp rowów o pochyleniu podłużnym i>3 % należy wykonać poprzez darniowanie gr. 10 cm wraz z zakotwieniem do podłoża. Lokalizacja odcinków przeznaczonych do darniowania rowów km0+650,00-0+940,00 km1+850,00-2+290,00 km2+440,00-2+510,00 km3+410,00-3+490,00 km3+860,00-3+940,00 Umocnienie skarp rowów o pochyleniu podłużnym i>6 % należy wykonać poprzez ułożenie płyt ażurowych 6x40x60 cm na podsypce piaskowej gr. 5 cm (wypełnienie otworów gruntem rodzimym). Lokalizacja odcinków przeznaczonych do umocnienia rowów płytami ażurowymi km0+000,00-0+100,00 km0+940,00-1+130,00 km1+440,00-1+730,00 km2+290,00-2+380,00 km2+540,00-2+700,00 km2+770,00-2+880,00 km3+310,00-3+400,00 km3+560,00-3+580,00 Na odcinku dróg prowadzonych w głębokim wykopie, w miejscu pobocza należy zastosować ściek z bruku kamiennego 15/18 cm na podsypce cem.-piask. gr. 7-10 cm i szerokości 1,4 m. Lokalizacja ścieków km0+120,00-0+190,00 (str. P) km0+300,00-0+500,00 (str. P) km3+580,00-3+860,00 (str. P i L) Szczegół umocnienia rowów i ścieku z bruku kamiennego przedstawiono na rysunku przekrojów normalnych W ramach projektu należy wykonać nowy przepust pod koroną drogi leśnej w km 1+398,00. Parametry przepustu nr 2 pod koroną drogi leśnej (km 1+398) długość: 9,5 m średnica: 400 mm, materiał: rura PEHD przycięta na wlocie i wylocie do pochylenia 1:1.5 rzędna wlotu: 129,30, rzędna wylotu: 129,02, zabezpieczenie wlotu i wylotu: na długości 0,5 m dno i skarpy rowu umocnić brukowcem 9/11 cm układanym na warstwie podsypki cem.-piask. 1:4 gr. 5-10 cm przed przepustem, po prawej stronie wykonać nowy rów o dł. 58 m. Rów wykonać jako trapezowy o gł. 1,2 m z dnem o szerokości 40 cm. Skarpy rowu zahumusować i obsiać trawą. Nowe przepusty układać na podsypce cem.-piask. 1:4 gr. min 3 cm i warstwie z kruszywa naturalnego przekruszonego gr. min. 20 cm. W bezpośrednim sąsiedztwie rury (na grubości ok. 20 cm wokół rury) należy wykonać zasypkę z kruszywa naturalnego o uziarnieniu ok. 0-20 mm zagęszczoną do Is=0,95. Natomiast w pozostałej części wykopu należy wykonać zasypkę z mieszanki żwirowej kruszywa naturalnego 0-32 mm zagęszczoną do Is=0,98. Zasypkę wokół przepustu należy wykonywać jednocześnie z obu stron warstwami o grubości 20 cm. Montaż i połączenia poszczególnych odcinków rur PEHD wykonać zgodnie z zaleceniami producenta...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługowy Zakład Kamieniarsko- Betoniarski Zbigniew Gumiela, Zwycięzców 22, 78-460 Barwice, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 637473,74 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 577303,30
Oferta z najniższą ceną: 577303,30 / Oferta z najwyższą ceną: 577303,30
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi leśnej nr 34
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
- Budowa ul. Żabikowskiej w Wirach - etap I- Poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego na terenie gminy
- Budowa zbiornika retencyjnego na SUW w Skórzewie w Aglomeracji Skórzewo
- Budowa centrum przesiadkowego wraz z wiatą rowerową i OZE w miejscowości Stare Opole
- Budowa drogi pieszo - rowerowej z OZE
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.