Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-08
Luzino: USUWANIE AWARII, BIEŻACE REMONTY SIECI WOD - KAN, WYMIANA WODOMIERZY I ODBIORY PRZYŁĄCZY NA TERENIE GMINY LUZINO W 2010 ROKU
Numer ogłoszenia: 421426 - 2009; data zamieszczenia: 08.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino , ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, faks 058 6782325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE AWARII, BIEŻACE REMONTY SIECI WOD - KAN, WYMIANA WODOMIERZY I ODBIORY PRZYŁĄCZY NA TERENIE GMINY LUZINO W 2010 ROKU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa - Usuwanie awarii, bieżace remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy na terenie Gminy Luzino w 2010 roku. Zadanie nr 1 Usuwanie awarii i bieżące remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy wraz z zaplombowaniem wodomierzy na terenie sołectwa Luzino - Część I. Zadanie nr 2 Usuwanie awarii i bieżące remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy wraz z zaplombowaniem wodomierzy poza terenem sołectwa Luzino - Część II.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.11.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wodomierzy 71.31.50.00 - Usługi budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIe dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 15. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 15.1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 15.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 15.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 15.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 15.1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych 15.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 15.2.1. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.1 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.1. 15.2.2. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.2 wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę niezbędnego doświadczenia rozumianego jako zrealizowane w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.2. 15.2.3. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 16.1.3. 15.2.4. W zakresie warunku wskazanego w punkcie 15.1.4 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 16.1.3..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16. Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie 15. 16.1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 16.1.1. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.1. SIWZ - do ofert każdy z Wykonawców powinien załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.1.2. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.2. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców - wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 16.1.3. Warunki szczegółowe określone w punkcie 15.2.3 SIWZ oraz w punkcie 15.2.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - dyspozycyjność - 20.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.luzino.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Luzino
ul. 10 Marca 11
84-242 Luzino.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Luzino Kancelaria ul. Ofiar Stutthofu 11 84-242 Luzino.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usuwanie awarii i bieżące remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy wraz z zaplombowaniem wodomierzy na terenie sołectwa Luzino.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usuwanie awarii i bieżące remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy wraz z zaplombowaniem wodomierzy na terenie sołectwa Luzino.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.11.00-0, 71.31.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80.00
- 2. Dyspozycyjność - 20.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usuwanie awarii i bieżące remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy wraz z zaplombowaniem wodomierzy poza terenem sołectwa Luzino.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 Usuwanie awarii i bieżące remonty sieci wod - kan, wymiana wodomierzy i odbiory przyłączy wraz z zaplombowaniem wodomierzy poza terenem sołectwa Luzino.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.41.11.00-0, 71.31.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80.00
- 2. dyspozycyjność - 20.00
INNE PRZETARGI LUZINO
więcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Umocnienie poboczy w ciągu dróg powiatowych na terenie Powiatu Cieszyńskiego w 2025r.
- Rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Kup
- Awaryjne naprawy po okresie zimowym dróg wojewódzkich województwa śląskiego.
- Usuwanie szkód górniczych w Oddziałach Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. oraz podmiotów w imieniu których Spółka naprawia szkody górnicze na podstawie udzielonych pełnomocnictw.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.