To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-30
Studzienice: Utworzenie trasy turystycznej dostosowanej w pełni do potrzeb osób niepełnosprawnych w miejscowości Czarna Dąbrowa wraz z wyposażeniem sprawnościowym, korekcyjnym, rehabilitacyjnym i prozdrowotną ścieżką zdrowia
Numer ogłoszenia: 421456 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 379148 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie trasy turystycznej dostosowanej w pełni do potrzeb osób niepełnosprawnych w miejscowości Czarna Dąbrowa wraz z wyposażeniem sprawnościowym, korekcyjnym, rehabilitacyjnym i prozdrowotną ścieżką zdrowia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu dla celów turystycznych i rekreacyjnych terenu w miejscowości Czarna Dąbrowa w Gminie Studzienice na działce o numerze ewidencyjnym gruntu 98/4 obręb Czarna Dąbrowa, które stanowić będzie wykonanie zadania pn.: Utworzenie trasy turystycznej dostosowanej w pełni do potrzeb osób niepełnosprawnych w miejscowości Czarna Dąbrowa wraz z wyposażeniem sprawnościowym, korekcyjnym, rehabilitacyjnym i prozdrowotną ścieżką zdrowia 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: a) wykonanie placu utwardzonego z kostki betonowej typu starodruk o grubości 6 cm na podsypce piaskowo cementowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w obrzeżach betonowych o wymiarach 14x14 m stanowiącego centrum i punkt kulminacyjny trasy turystycznej otaczający zagospodarowywany teren. b) wykonanie dwóch altan o powierzchni zabudowy 19,5 m2 i kubaturze 62,8 m3, przy czym: -posadzkę stanowić będzie kostka betonowa typu starodruk, -powierzchnia wyposażona będzie w dwa zadaszone stoły z dwiema ławkami, -pokrycie dachu stanowić będzie gont bitumiczny układany na deskowaniu z obróbkami blacharskimi okapu z blachy ocynkowanej, c) teren objęty inwestycją zostanie wyposażony w następujące elementy wyposażenia: -huśtawka dla osób niepełnosprawnych - 1 szt., -zestaw sprawnościowy do gimnastyki korekcyjnej - 1 szt., -słupki sprawnościowe - 6 szt., -czworokąt sprawnościowy dla osób niepełnosprawnych - 1 szt., -skałka wspinaczkowa typ żaba dla osób niepełnosprawnych - 1 szt., -tablica regulaminowa - 1 szt., -stojak na rowery - 1 szt., -piramida linowa do rehabilitacji - 1 szt., -stół do gier planszowych (szachów, warcabów i innych gier ćwiczących sprawność umysłową i intelektualną) - 1 szt., -huśtawka słupowa dwuramienna - 1szt., -kosz na śmieci - 3 szt., -plac postojowy na początku trasy turystycznej wraz z miejscem dla osób niepełnosprawnych - 4 miejsca parkingowe, -trasa turystyczna (ścieżka zdrowia) 350 m, -równoważnia - 1 szt., -słupki do slalomu dla osób niepełnosprawnych - 6 szt., -nasadzenia zieleni: perukowiec 1 szt., miłorząb - 1 szt., dereń biały - 100 szt., oczar Arnold Promise - 1 szt. -lampy solarne - 3 szt. Szczegółowy zakres prac określają Dokumentacja projektowa oraz STWiORB, opracowane na zlecenie Zamawiającego, stanowiące integralną część SIWZ, wymienione w załączniku nr 10 do SIWZ. 2. W celu przygotowania Oferty należy posiłkować się przedmiarami robót, które stanowią materiał pomocniczy i opisują wymagany zakres zamówienia. 3. Wykonawca zobowiązany jest do porównania zgodności przekazanych opracowań i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do Zamawiającego o ich wyjaśnienie. W przypadku różnic w zakresie rozwiązań technologicznych (w tym również zastosowanych materiałów i urządzeń) w pierwszej kolejności obowiązują rozwiązania przedstawione w projekcie budowlanym, a dopiero w następnej kolejności zastosowane w STWiORB oraz w przedmiarze robót, jako materiale pomocniczym. 4. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów i urządzeń nowych, w pierwszym gatunku, wprowadzonych do obrotu zgodnie z wymogami przewidzianymi w ustawie z 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U.2014.883 j.t.), gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w STWiORB i Dokumentacji projektowej. Występujące w SIWZ, STWiORB i Dokumentacji projektowej nazwy, typy i pochodzenie urządzeń, materiałów i produktów nie są dla Wykonawcy wiążące. Oferowane przez Wykonawcę urządzenia, materiały i produkty zastosowane przy realizacji zamówienia muszą spełniać jedynie warunek równoważności w stosunku do urządzeń, materiałów i produktów o nazwach, typach i pochodzeniu wskazanych w SIWZ, STWiORB i Dokumentacji projektowej. 5. Wykonawca zobowiązany jest użyć do wykonania zamówienia urządzeń i materiałów odpowiadających wymaganiom Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego, należy uwzględnić normy zgodnie z art. 30 ust. 2 i ust. 3 Ustawy. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów, urządzeń i produktów dokumenty zezwalające na ich stosowanie w budownictwie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). Zamawiający dopuszcza oferowanie przez Wykonawcę materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych i technologicznych. 6. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu ich wbudowania, były zabezpieczone przed zniszczeniem, w taki sposób, aby zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także: 1) odpowiedzialność za prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonanych robót, 2) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, w tym zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy, 3) zapewnienie dozoru w celu zabezpieczenia budowy przed kradzieżą i innymi niepożądanymi zdarzeniami, a także zapewnienie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4) urządzenie terenu zaplecza budowy, wykonanie przyłącza wodociągowego i energetycznego dla potrzeb budowy oraz ponoszenie kosztów ich zużycia wraz z poniesieniem kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, 5) utrzymanie placu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, jak i składowanie materiałów i sprzętu w ustalonych z Zamawiającym miejscach w należytym porządku, 6) umożliwienie wstępu na plac budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, 7) odprowadzanie wody z placu budowy i odwodnienie wykopów, 8) udzielanie pisemnych informacji o przebiegu robót i napotykanych problemach poprzez sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu i Inspektorowi nadzoru inwestorskiego: -cotygodniowego raportu z przebiegu prac, -do akceptacji, przed przystąpieniem do wykonania robót, opracowanego przez Wykonawcę programu zapewnienia jakości. W programie zapewnienia jakości Wykonawca powinien określić zamierzony sposób wykonywania robót, możliwości techniczne, kadrowe i plan organizacji robót gwarantujący wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją projektową, STWiORB i ustaleniami dokonanymi przez strony. -innych istotnych informacji - niezwłocznie po zaistnieniu okoliczności uzasadniających udzielenie informacji, a także niezwłocznie na żądanie Zamawiającego lub jego uprawnionego przedstawiciela, -udzielanie Zamawiającemu pisemnych informacji o kontrolach dokonanych na budowie przez właściwe organy nadzoru budowlanego oraz wynikach tych kontroli; -zapewnienie odpowiednich warunków organizowania narad i kontroli na budowie, -uporządkowanie placu budowy po wykonaniu robót, w tym odtworzenie pierwotnego stanu nawierzchni dróg i chodników oraz punktów granicznych w rejonie prowadzonych robót i zaplecza budowy (wymagany standard nawierzchni) wraz z poniesieniem kosztów z tym związanych, -skompletowanie dokumentacji odbiorowej, w tym: -dokumentacji powykonawczej, tj. dokumentacji projektowej z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, -specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (podstawowych, załączonych do umowy i ewentualnych uzupełniających lub zamiennych), -protokołów odbioru robót ulegających zakryciu i robót zanikających, protokołów odbiorów częściowych, -recept i ustaleń technicznych, -książki obmiarów (oryginały), -wyników pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, wymaganych zgodnie z STWiORB i programem zapewnienia jakości (PZJ), -wymaganych deklaracji zgodności lub certyfikacji zgodności wbudowanych materiałów, certyfikatów bezpieczeństwa zgodnie z STWiORB i PZJ, -dokumentacji, w tym rysunków, związanych z wykonaniem prac towarzyszących oraz protokołów odbioru i przekazania tych robót uprawnionym podmiotom, -geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu, -mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 8. Zaleca się, aby każdy Wykonawca zapoznał się z warunkami terenowymi celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny zakresu i stopnia skomplikowania prac i sporządzenia oferty, gdyż Wykonawcy nie przysługuje możliwość zmiany Ceny po upływie terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje również możliwości skorygowania Ceny z uwagi na jej błędne skalkulowanie lub nieuwzględnienie elementów niezbędnych do wykonania umowy. 9. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, której okres nie może być krótszy niż - 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót. Uwaga okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.43.21.12 - Kładzenie nawierzchni 45.21.21.40 - Obiekty rekreacyjne 45.23.32.93 - Instalowanie mebli ulicznych 37.41.00.00 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013, w ramach Środka 4.1 Rozwój obszarów zależnych od rybactwa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji ANKRA-BIS Gabriel Trojański, ul. Św. Wojciecha 9 Rzepnica, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255806,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 220715,03
Oferta z najniższą ceną: 220715,03 / Oferta z najwyższą ceną: 325862,14
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko Orlik - 2012" przy Szkole Podstawowej nr 5 w Kraśniku
- "Instalacja do kompostowania odpadów zielonych zbieranych selektywnie"
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.