eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupskświadczenie usług w zakresie dozoru, ochrony budynków i mienia w ZUS O/Słupsk i podległych Inspektoratach



Ogłoszenie z dnia 2005-08-18

POZYCJA 42149

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Słupsk: świadczenie usług w zakresie dozoru, ochrony budynków i mienia w ZUS O/Słupsk i podległych Inspektoratach Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, do kontaktów: Justyna Malinowska, Beata Ryjewska, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 48 059 8419515, fax 48 059 8427688, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 23. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług w zakresie dozoru, ochrony budynków i mienia w ZUS O/Słupsk i podległych Inspektoratach. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dozoru, ochrony budynków i mienia w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku (segm. I-VI): portiernia w segm. I, portiernia w segm. V, Inspektoracie ZUS w Lęborku, Inspektoracie ZUS w Bytowie, Inspektoracie ZUS w Bytowie [składnica akt], Inspektoracie ZUS w Miastku, Inspektoracie ZUS w Człuchowie, Inspektoracie ZUS w Chojnicach. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZUS Oddział w Słupsku oraz Inspektoratach ZUS w : Lęborku, Bytowie, Miastku, Człuchowie, Chojnicach. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 130 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia w terminie nie wcześniej niż od 01.01.2006 do 31.12.2008r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 8 000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniaja warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) posiadają koncesję Ministra Spraw Wewnetrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, udzielona na co najmniej trzy lata licząc od dnia składania ofert tj. na okres obejmujacy wykonanie zamówienia. 3) w okresie ostatnich trzech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej dwie usługi ochrony mienia w budynkach użytezcności publicznej takich jak m. in. budynki biurowe, urzędy, szkoły, szpitale, banki, sądy z wyłączeniem magazynów, hal przemysłowych, parkingów o powierzchni nie mniejszej niż 1 500 m kw., wykonanych nie przerwanie co najmniej przez okres 6 miesięcy, w sposób ciągły, z podaniem wartości, dat wykonania i odbiorców, 4) zatrudniają co najmniej jedną osobę, która bedzie nadzorowała i kontrolowała pracę pracowników ochrony, posiadającą licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentują, że posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę minimum 500 000,00 PLN. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych - Dokumenty określone w par. 1 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 6 oraz par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z 2004r. Nr 71, poz. 645) - Koncesja Ministra Spraw Wewnetrznych i Administracji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, udzielona co najmniej na okrtes obejmujący wykonanie zamówienia, - Licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia osoby, która bedzie nadzorowała i kontrolowała pracę pracowników ochrony. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych, - Polise lub inny dokument aktualnego ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę minimum 500 000,00 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trech lat, licząc od terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług ochrony mienia w budynkach użytezcności publicznej takich jak m. in. budynki biurowe, urzędy, szkoły, szpitale, banki, sądy z wyłączeniem magazynów, hal przemysłowych, parkingów o powierzchni nie mniejszej niż 1 500 m kw., wykonanych nie przerwanie co najmniej przez okres 6 miesięcy, w sposób ciągły, z podaniem wartości, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/390/16/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 29.09.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 29.09.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 27.11.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 29.09.2005, godzina 12:30, Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwyciestwa 8 - mała sala konferencyjna na I p. segm. II, pok. 125.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.