To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-01-09
Og³oszenie nr 4214 - 2017 z dnia 2017-01-09 r.
Micha³owice: Roboty porz±dkowe na terenie gminy Micha³owice w 2017 r.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 348449-2016
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
nie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Micha³owice, krajowy numer identyfikacyjny
01326929000000, ul.
Aleja Powstañców Warszawy
1,
05-816
Micha³owice, pañstwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 350 91 91, faks
22 350 91 01, e-mail
k.borecka@michalowice.pl,
d.kwiecinska@michalowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Roboty porz±dkowe na terenie gminy Micha³owice w 2017 r.
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):ZP.271.2.74.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia s± roboty porz±dkowe polegaj±ce na: Opró¿nianiu koszy ulicznych - w dni nieparzyste wybranie z kosza odpadów, zamiecenie i sprz±tniêcie wszelkich odpadów le¿±cych wokó³ kosza oraz wyprostowanie kosza. Kosze winny byæ opró¿nione do godziny 12:00 zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiaj±cego. - Opró¿nianiu koszy na psie odchody - w dni nieparzyste wybranie z kosza odpadów, za³o¿enie nowego worka, umieszczenie w zasobniku minimum 10 szt. zestawów higienicznych dla zwierz±t, zamiecenie i sprz±tniêcie wszelkich odpadów le¿±cych wokó³ kosza. Kosze winny byæ opró¿nione do godziny 12:00; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiaj±cego. - Zamiataniu ulic i chodników - zebranie wszelkiej ziemi, piasku, li¶ci etc. znajduj±cych siê na jezdni, przy krawê¿niku i na chodniku, usuwanie przerostów z ulic i chodników. Konieczno¶æ zamiatania zostanie ka¿dorazowo zg³oszona pisemnie. Po¿±dany termin wykonania us³ugi 20 dni kalendarzowych od dnia zg³oszenia wg zlecenia zamawiaj±cego zgodnie z wykazem ulic i chodników otrzymanym od zamawiaj±cego. - Dokonaniu oprysków gminnych ulic, chodników i kamiennych poboczy ¶rodkiem chwastobójczym, dwukrotnie w okresie wegetacji. Termin wykonania us³ugi dwa tygodnie od dnia zg³oszenia wg zlecenia zamawiaj±cego zgodnie z wykazem ulic, chodników i poboczy otrzymanym od zamawiaj±cego. - Wiosenne i jesienne grabienie, zbiórka i wywóz li¶ci z terenu Gminy - zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiaj±cego (pobocza dróg, parki, skwery i inne tereny publiczne). W okresie od 1 pa¼dziernika do 15 grudnia wykonawca winien skierowaæ do realizacji zadania dodatkowo minimum 10 osób. Zamawiaj±cy za¿±da przedstawienia w terminie do 30 wrze¶nia wykazu dodatkowych osób zajmuj±cych siê tylko grabieniem li¶ci. - Czyszczeniu s³upów oraz otwartych tablic og³oszeniowych - w ka¿d± pierwsz± ¶rodê miesi±ca oczyszczenie ca³ego s³upa oraz tablicy poprzez zerwanie og³oszeñ, usuniêcie zszywek, zamiecenie i zebranie wszelkich odpadów le¿acych wokó³ s³upa i tablicy; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiaj±cego. - Czyszczeniu zamkniêtych tablic og³oszeniowych - w ka¿d± pierwsz± ¶rodê miesi±ca oczyszczenie ca³ej tablicy poprzez umycie szyby oraz obudowy, usuniêcie graffiti, oraz og³oszeñ naklejonych na tablicê; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiaj±cego. - Sprz±taniu wiat przystankowych - w ka¿dy pierwszy wtorek miesi±ca mycie i czyszczenie wiat przystankowych, zamiatanie i usuwanie przerostów z zatok i chodnika pod wiat±; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiaj±cego. - Sprz±taniu ulic z odpadów - sprz±tanie z ulic lu¼nych odpadów; czyszczenie s³upów z og³oszeñ; zbieranie pozostawionych worków z odpadami; przej¶cie wskazanymi ulicami i zebraniem z nich odpadów; likwidacja dzikich wysypisk; zgodnie z wykazem otrzymanym od zamawiaj±cego. - Odbiorze odpadów w ramach akcji sprz±tania ¶wiata organizowanych przez uczniów i mieszkañców - zebranie worków z odpadami z miejsc wskazanych przez zamawiaj±cego. - Zbieraniu worków z odpadami pozostawionych po imprezach organizowanych przez Urz±d Gminy Micha³owice wg zlecenia zamawiaj±cego. - Zbieraniu trzy razy w tygodniu (poniedzia³ek, ¶roda, pi±tek) worków z odpadami ustawionych przy czterech strefach rekreacji (Micha³owice, Regu³y, Komorów x 2), Orliku (Soko³ów), placu zabaw w Granicy, Nowej Wsi, Soko³owie i Suchym Lesie. - Monta¿u koszy ulicznych. - Monta¿u ³awek ulicznych. - Zakupie koszy ulicznych (metalowy na pojedynczym s³upku, wzór po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym). - Zakupie ³awek ulicznych (krakowska lub wiedeñska wzór po uzgodnieniu z Zamawiaj±cym). - Malowaniu ³awek ulicznych (dwukrotne pomalowanie ³awek: deski lakierobejc±, elementy metalowe farb± olejn±, materia³ po stronie Wykonawcy, kolor w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym). Warto¶ci szacunkowe: Ilo¶æ koszy ulicznych (jednorazowo) 500 szt. Ilo¶æ koszy na psie odchody (jednorazowo) 60 szt. Ilo¶æ odpadów przeznaczonych do zebrania, wywiezienia i utylizacji (w skali roku) 540 Mg Powierzchnia chodników do oczyszczenia (jednorazowo) 90 000 m2 D³ugo¶æ ulic do oczyszczenia (jednorazowo) 160 000 mb Powierzchnia przeznaczona do grabienia (w skali roku) 100 ha Ilo¶æ tablic og³oszeniowych otwartych (jednorazowo) 90 szt. Ilo¶æ tablic og³oszeniowych zamkniêtych (jednorazowo) 20 szt. Ilo¶æ wiat przystankowych (jednorazowo) 22 szt. Zakup koszy ulicznych (w skali roku) 100 szt. Zakup ³awek ulicznych (w skali roku) 20 szt. Ilo¶æ koszy do monta¿u (w skali roku) 100 szt. Ilo¶æ ³awek do monta¿u (w skali roku) 20 szt. Ilo¶æ ³awek do malowania (w skali roku) 100 szt. 2.2 Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule spo³eczne) ustawy PZP Zamawiaj±cy okre¶la wymagania zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracê w pe³nym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z pó¼n. zm.) nastêpuj±ce osoby: Min. 12 osób do robót porz±dkowych objêtych zamówieniem w tym minimum dwóch kierowców z prawem jazdy kategorii B lub C. 1.Wymagania w zakresie zatrudnienia, nie dotycz± faktu zatrudniania okre¶lonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osoby do realizacji niniejszego zamówienia. Nie mo¿e stanowiæ spe³nienia warunku okre¶lonego powy¿ej samo tylko zatrudnienie ww. osób, którzy nastêpnie nie bêd± uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. 2.Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego, obowi±zany jest udokumentowaæ zatrudnianie osób, o których mowa powy¿ej. W zwi±zku z tym Wykonawca obowi±zany jest ewidencjonowaæ czas pracy tych osób ze wskazaniem to¿samo¶ci danej osoby oraz czynno¶ci, które by³y wykonywane przez tê osobê w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia; 3.Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca przed³o¿y dowody zatrudnienia osób, o których mowa powy¿ej; 4.W sytuacji gdy ww. osoby w okresie realizacji zamówienia rozwi±¿e umowê lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowi±zany jest on do zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby; 5.Z tytu³u niespe³nienia wymagañ w zakresie zatrudnienia ww. osób, w zwi±zku z realizacj± zamówienia Wykonawca zap³aci karê umown± w wysoko¶ci 0,2 % warto¶ci zamówienia brutto za ka¿d± osobê; 6.Sk³adaj±c ofertê Wykonawca z³o¿y jedynie o¶wiadczenie w zakresie zatrudnienia co najmniej 14 ww. osób przy realizacji zamówienia, zawarte w formularzu oferty (za³±cznik nr 1 do SIWZ), natomiast dokumentacjê potwierdzaj±c± spe³nianie tych wymogów obowi±zany bêdzie przedstawiæ przed podpisaniem umowy, a na etapie realizacji zamówienia, na ¿±danie Zamawiaj±cego. 2.3 Warunki realizacji zamówienia zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym integraln± czê¶æ SIWZ. 2.4 Orygina³ SIWZ podpisany w imieniu Zamawiaj±cego przez osoby uprawnione, stanowi±cy podstawê do rozstrzygania ewentualnych sporów zwi±zanych z tre¶ci± tego dokumentu, dostêpny jest w formie papierowej u Zamawiaj±cego i udostêpniony na stronie internetowej www.bip.michalowice.pl
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.5) G³ówny Kod CPV:
90600000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/01/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT712147.20 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 561472.56 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.