Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Łódź: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Radosny Świat Dziecka współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 421512 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 im. mjr Henryka Dobrzańskiego "HUBALA", Al. Harcerzy Zatorowców 6, 91-144 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 655 79 05, faks 42 655 79 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach projektu Radosny Świat Dziecka współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć pozalekcyjnych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 zgodnie z założeniami projektowymi w ramach projektu Radosny Świat Dziecka współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.00.00 - Różne usługi szkolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Radosny Świat Dziecka współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Priorytetu IX, działania 9.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Krawczyk, ul. Zwrotnikowa 10, 93-485 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Anna Kowalska, ul. Grunwaldzka 39, 91-337 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Małgorzata Sarlińska-Kotras, ul. Łagiewnicka 39/43 m. 32, 91-839 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Kołodziejczyk Renata, ul. Klimatyczna 30a, 91-615 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Aneta Staniszewska, ul. Kruczkowskiego 6/10 m.92, 93-236 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Dorota Sobczyńska, ul. Maratońska 63a m. 27, 94-102 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Irena Rudnicka, ul. Okrzei 35 m. 7, 91-009 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Anna Ścibiorek, ul. Rojna 35/19, 91-134 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Paulina Dworakowska, ul. Syrenki 8/2, 91-496 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Katarzyna Jasińska, ul. Marynarska 54/9, 91-803 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Katarzyna Statnik, ul. Pomorska 66/68 m.14, 91-409 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Siuta Aleksandra, ul. Mikołajczyka 11f, 95-070 Aleksandrów Łódzki, kraj/woj. łódzkie.
- Czupajło Renata, ul. Srebrzyńska 47 m. 28, 91-082 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Małgorzata Wagner, ul. Żubardzka 16 m. 5, 91-022 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Izabela Witas, ul. Plantowa 13 m. 7, 91-144 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
- Godlewska Kinga, ul. Marysińska 90b m. 35, 91-854 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 325600,00
Oferta z najniższą ceną: 325600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 325600,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Konieczność celowego i efektywnego dokonywania wydatków. Wybór nauczycieli znających specyfikę szkoły i jej uczniów.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.
- Świadczenie usługi związanej z utrzymaniem, asystą techniczną oraz aktualizacją Sytemu realizującego usługi elektroniczne dla mieszkańców w ramach projektu Inteligentna Polityka Społeczna (IPS)
- Kontrakt serwisowy urządzeń firmy Illumina sekwenatora NGS model NovaSeq 6000 i MiSeq
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 7 w Łodzi
- ZP/40/2024 "Dostawy preparatów dezynfekcyjnych i antyseptycznych z podziałem na 14 części dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi"
- Dostawa prasy dla Urzędu Miasta Łodzi w formie papierowej i elektronicznej w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.