Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-30
Płock: Organizacja: -dwóch seminariów dla decydentów lokalnych, dwóch seminariów dla decydentów szczebla wojewódzkiego i krajowego, polityków, - jednodniowej konferencji ogólnokrajowej,
- wynajem sal wraz z usługą cateringową na przeprowadzenie dwóch warsztatów dla przedstawicieli grupy docelowej, w ramach realizacji projektu pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 421752 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka , ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3671598, faks 024 3671598, 3671615.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja: -dwóch seminariów dla decydentów lokalnych, dwóch seminariów dla decydentów szczebla wojewódzkiego i krajowego, polityków, - jednodniowej konferencji ogólnokrajowej, - wynajem sal wraz z usługą cateringową na przeprowadzenie dwóch warsztatów dla przedstawicieli grupy docelowej, w ramach realizacji projektu pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja : -dwóch seminariów dla decydentów lokalnych, dwóch seminariów dla decydentów szczebla wojewódzkiego i krajowego, polityków, - jednodniowej konferencji ogólnokrajowej, - wynajem sal wraz z usługą cateringową na przeprowadzenie dwóch warsztatów dla przedstawicieli grupy docelowej, w ramach realizacji projektu pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.32.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj. Część 1 Zorganizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno wydarzenie wraz z cateringiem dla co najmniej 10 osób (przez wydarzenie Zamawiający rozumie spotkanie upowszechniające/informacyjne, debatę, spotkanie panelowe, seminarium, szkolenie) Część 2 Zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wynajęciu sal/sali szkoleniowych/konferencyjnych wraz z cateringiem dla co najmniej 60 osób. Część 3 Zrealizował należycie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na wynajęciu sal/sali szkoleniowych/konferencyjnych wraz z cateringiem dla co najmniej 10 osób.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: Część 1 Jedną osobą- moderatorem, który musi posiadać łącznie: a) wykształcenie wyższe, b) doświadczenie w moderowaniu co najmniej 1 spotkania z zakresu oświaty, lub współpracy z przedsiębiorcami, c) doświadczenie zawodowe w zakresie: - szkolnictwa zawodowego (praca na stanowisku nauczyciel lub współpraca ze szkołą/ szkołami zawodowymi) lub - doświadczenie w zakresie zarządzania oświatą lub - doświadczenie w zakresie wsparcia przedsiębiorczości. W przypadku Wykonawcy składającego ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu dla każdej części na którą składa ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Zobowiązanie podmiotu trzeciego - Załącznik nr 6 - (w przypadku jeśli dotyczy) 2) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług w ramach kryterium Doświadczenie. 3) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej - pełnomocnictwo udzielone liderowi patrz Rozdział III pkt 8 SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: a) ceny/wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT , b) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych, które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, c) terminu wykonania w przypadku zaistnienia klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Płocka
Stary Rynek 1 09-400 Płock (pokój B-123).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Płocka Stary Rynek 1 09-400 Płock Biuro Obsługi Klienta Stanowisko nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO, projekt pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja dwóch seminariów dla decydentów lokalnych, dwóch seminariów dla decydentów szczebla wojewódzkiego i krajowego, polityków w ramach realizacji projektu pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja dwóch seminariów dla decydentów lokalnych, dwóch seminariów dla decydentów szczebla wojewódzkiego i krajowego, polityków w ramach realizacji projektu pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy w organizacji wydarzeń - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja jednodniowej konferencji ogólnokrajowej w ramach realizacji projektu pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja jednodniowej konferencji ogólnokrajowej w ramach realizacji projektu pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wynajem sal wraz z usługą cateringową na organizację dwóch warsztatów dla przedstawicieli grupy docelowej w ramach realizacji projektu pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wynajem sal wraz z usługą cateringową na organizację dwóch warsztatów dla przedstawicieli grupy docelowej w ramach realizacji projektu pn.: Innowacyjne szkolnictwo zawodowe na Mazowszu Płockim..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.10.00-5, 55.32.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.03.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. Doświadczenie wykonawcy - 15
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zakup nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Płocku
- Wykonanie Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu w budynku Inspektoratu ZUS w Gostyninie
- Druk materiałów informacyjno - promocyjnych dla Wydziału Promocji i Sportu Urzędu Miasta Płocka na rok 2025
- Kompleksowa organizacja oraz obsługa techniczna i merytoryczna maratonu programistycznego City Coders Hackathon Płock
- Zaprojektowanie i wyk. robót bud. w formule "zaprojektuj i wybuduj" zadania pn.: "Modernizacja Oddz. Chirurgii Dziecięcej, I i II Oddz. Chirurgii Ogólnej i Onkologicznej w WSZ w Płocku - etap II (2)"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W CHEMIOTERAPII I PROGRAMACH LEKOWYCH - 8 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
- Usługi cateringowe
- Organizacja konferencji pn. "Solankowa Dolina i odkrycie prozdrowotnych wód Pomorza i Kujaw 2025"
- Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem podczas kursu PETT w dniach 16-29.03.2025r
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
- Zapewnienie usługi gastronomicznej (obiad) w celu organizacji spotkania partnerów projektu CE-Spaces4All w Łańcucie w dniu 8 maja 2025r. dla max. 35 osób.
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.