Ogłoszenie z dnia 2014-12-30
Wierzchowo: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa oraz wędlin wieprzowych:
Numer ogłoszenia: 421772 - 2014; data zamieszczenia: 30.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Wierzchowo, ul. Szkolna 8, 78-530 Wierzchowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3618569 w. 245, faks 094 3618589.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy mięsa oraz wędlin wieprzowych:.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I 1. mięso wieprzowe gulaszowe 15113000-3 2. mięso wołowe kl. II 15111000-9 Część II 0. blok mielony 15131130-5 1. blok mortadela 15131130-5 2. blok szynkowy 15131130-5 3. kaszanka 15131134-3 4. kiełbasa biała 15131130-5 5. biwakowa 15131130-5 6. jarmarczna 15131130-5 7. kanapkowa 15131130-5 8. kozacka 15131130-5 9. krakowska parzona 15131130-5 10. podlaska 15131130-5 11. podwawelska 15131130-5 12. rawska 15131130-5 13. toruńska 15131130-5 14. parówki wieprzowe 15131130-5 15. pieczeń wiejska 15131400-9 16. salceson włoski 15131134-3 17. serdelki 15131130-5 18. szynka wieprzowa gotowana 15131410-2 19. ogonówka wieprzowa parzona 15131400-9 20. wątroba wieprzowa 15114000-0 21. pasztet zapiekany 15131310-1 22. szynka delikatesowa 15131130-5.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.13.11.30 - Wędliny 15.13.11.34 - Kaszanka i inne wędliny krwiste .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. DZIÓBEK J. Cyman 84 - 311 Bukowina 64a, 84 - 311 Bukowina 64a, 84-311 Bukowina, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62003,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 63000,00
Oferta z najniższą ceną: 63000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99250,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. JOHN P. John Grotniki, ul. Źródlana 5, 64-140 Włoszakowice, 64-140 Włoszakowice, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127117,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 113242,00
Oferta z najniższą ceną: 113242,00 / Oferta z najwyższą ceną: 173878,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zakupu proponuję dokonać na postawie art. 10 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. z późn. zm. prawo zamówień publicznych w trybie zapytania o cenę. Zamawiający wybrał tryb zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa oraz wędlin wieprzowych, powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wykonawczych do ustawy Pzp. Stosownie do art. 70 ustawy Pzp w świetle przepisu, zamawiający może posłużyć się tym trybem wyłącznie w sytuacji, gdy spełnione są określone przesłanki, o których mowa powyżej. Ponadto kierując się wykładnią językową ustawowe pojęcie-powszechnie dostępny-należałoby rozumieć jako dotyczący wszystkich, wszystkiego, pospolity, masowy, seryjny, popularny. Podobnie pod pojęciem-ustalone standardy jakościowe-należy rozumieć typy lub gatunki dostaw dokładnie określone, znormalizowane, odpowiadające przeciętnym, standardowym, a nie specyficznym wymaganiom (normom). Przez powszechną dostępność dostaw należy rozumieć oferowanie dóbr o pożądanej charakterystyce przez liczne podmioty na rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów. Istotną cechą produktów zamawianych w trybie zapytania o cenę powinna być więc ich typowość, gwarantująca zamawiającemu porównanie cen takiego samego rodzaju produktów, oferowanych przez różnych dostawców lub wykonawców, poprzez podanie nazwy produktu i określenie podstawowych ich parametrów czy zakresu. Tak więc tryb zastosowany przez zamawiającego na dostawy mięsa oraz wędlin wieprzowych jest jak najbardziej uzasadniony, przestrzegając ustawowych przesłanek tj. dostawa, wartość zamówienia, dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych oraz zaoferowanie najniższej ceny przez wykonawcę. Zamawiający spełnił również ustawową przesłankę zapewniającą konkurencję i na potrzeby tego postępowania zaprosi więcej niż pięciu wykonawców, co pozwoliło na zapewnienie konkurencji. Udzielenie zamówienia jest zgodne z art. 70-73 ustawy Pzp.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów i dzieci w Szkole Podstawowej im. św. w Moszczenicy, Dworcowa 9, 97 - 310 Moszczenica.
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH Z PRZEZNACZENIEM NA POTRZEBY ŻYWIENIOWE DO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO NR 3 W MIECHOWIE
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w 2025 roku
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi im. Janusza Korczaka w Pile w okresie od 2.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Transportowo-Komunikacyjnych w Lublinie przy ul. Zemborzyckiej 82 w okresie od 02.01.2025r. do 31.12.2025 r.
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.