Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-16
Magdalenka: Zakup i dostawa do zamawijacego aparatury laboratoryjnej
Numer ogłoszenia: 421858 - 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN w Jastrzębcu , ul. Postępu 36A, 05-552 Magdalenka, woj. mazowieckie, tel. 22 7561409, faks 22 7561417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ighz.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka terenowa PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa do zamawijacego aparatury laboratoryjnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator z kontrolowanym poziomem CO2 i temperatury i wilgotnością, przystosowany do hodowli zarodków zwierzęcych i hodowli komórkowych Inkubator z kontrolowanym poziomem CO2 i temperatury, przystosowany do hodowli zarodków zwierzęcych i hodowli komórkowych Komora laminarna Urządzenie do pomiaru temperatury, poziomu CO2 i O2 w inkubatorach Łaźnia wodna Zestaw pipet nastawnych jednokanałowych o zmiennej objętości Aparat do pomiaru RT- PCR w czasie rzeczywistym wraz z wyposażeniem. Wytrząsarka worteks.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0, 38.00.00.00-5, 38.55.30.00-6, 38.43.70.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał wykonanie co najmniej 3 dostaw aparatury laboratoryjnej o łącznej wartości nie mniejszej niż: jeżeli składa ofertę dla odpowiednich części: 6.3.1 dla części 1- 43 tys. zł brutto, 6.3.2 dla części 2 - 30 tys. zł brutto, 6.3.3 dla części 3 - 17 tys. zł brutto, 6.3.4 dla części 4 -13,5 tys. zł brutto, 6.3.5 dla części 5 - 3 tys. zł brutto, 6.3.6 dla części 6 - 3,5 tys. zł brutto, 6.3.7 dla części 7 - 54 tys. zł brutto, 6.3.8 dla części 8 - 1,5 tys. zł brutto, lub jeżeli Oferent składa ofertę dla kilku części - najwyższa łączna wartość danej części na jaką Wykonawca składa ofertę (pkt. 6.3.1 - 6.3.8), w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający oceni metoda warunku granicznego spełnia, nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega, że w razie zaistnienia zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ighz.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, bud. D, pok. 110, Jastrzębiec,
ul. Postępu 36A, 05-552 Magdalenka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Instytut Genetyki i Hodowli Zwierząt PAN, bud. D, pok. 103, Jastrzębiec, ul. Postępu 36A, 05-552 Magdalenka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Inkubator z kontrolowanym poziomem CO2 i temperatury i wilgotnością, przystosowany do hodowli zarodków zwierzęcych i hodowli komórkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator z kontrolowanym poziomem CO2 i temperatury i wilgotnością, przystosowany do hodowli zarodków zwierzęcych i hodowli komórkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Inkubator z kontrolowanym poziomem CO2 i temperatury, przystosowany do hodowli zarodków zwierzęcych i hodowli komórkowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Inkubator z kontrolowanym poziomem CO2 i temperatury, przystosowany do hodowli zarodków zwierzęcych i hodowli komórkowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Komora laminarna..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komora laminarna..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Urządzenie do pomiaru temperatury, poziomu CO2 i O2 w inkubatorach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie do pomiaru temperatury, poziomu CO2 i O2 w inkubatorach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.55.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŁAŹNIA WODNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ŁAŹNIA WODNA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zestaw pipet nastawnych jednokanałowych o zmiennej objętości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw pipet nastawnych jednokanałowych o zmiennej objętości.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aparat do pomiaru RT- PCR w czasie rzeczywistym wraz z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do pomiaru RT- PCR w czasie rzeczywistym wraz z wyposażeniem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wytrząsarka worteks-V1 plus, 2 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytrząsarka worteks-V1 plus, 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu medycznego w postaci dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu."
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w podziale na 2 części w Lublinie w podziale na 2 części.
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Wyposażenie pracowni w Powiatowym Zespole Szkół nr 1 w Sieradzu - etap I
- Sprzedaż i dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego- pipet automatycznych, wytrząsarki i zamrażarki dla Instytutu Nauk Medycznych
- Zakup, dostawa i instalacja fabrycznie nowego Automatu do izolacji DNA dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Szczecinie
więcej: Inkubatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.