To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-22
Olsztyn: Naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego DZZ-382-08/12..
Numer ogłoszenia: 42185 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26859 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Szpital Zespolony, ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 532 6349, faks (089) 5326349.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego DZZ-382-08/12...
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi naprawy sprzętu medycznego oraz przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego w Miejskim Szpitalu Zespolonym w Olsztynie. naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego 1.1 Naprawy obejmują czynności polegające na wykonywaniu napraw eksploatacyjnych, remontów kapitalnych, a także usuwaniu awarii, zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: a) wykonanie napraw odbywa się wyłącznie na zlecenie zamawiającego, b) wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z zamawiającym, w momencie przyjęcia zlecenia, zakres robót, c) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną do kontaktu z wykonawcą, d) wykonawca, po dokonaniu naprawy, zobowiązany jest do okazania osobie, o której mowa w pkt. c, każdej wymienionej części sprzętu medycznego zamawiającego, e) wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części i materiałów eksploatacyjnych (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w sprzęcie medycznym zamawiającego, f) ceny użytych części nie mogą być wyższe niż sugerowane przez głównych dostawców danej marki producentów sprzętu medycznego. g) w przypadku konieczności wymiany części zamiennych, wykonawca przystąpi do wykonania usługi dopiero po akceptacji kosztów części przez Zmawiającego 1.2. Przeglądy techniczne obejmują: a) wymianę materiałów eksploatacyjnych, b) sprawdzenie ogólnego stanu technicznego sprzętu medycznego, c) określenie czy sprzęt medyczny może być dopuszczony do użytku, d) wskazanie zakresu niezbędnych napraw w celu dopuszczenia sprzętu medycznego do użytku. e) maksymalna ilość roboczogodzin przeznaczona na realizację 1 przeglądu wynosi: 2 rh 1.3. Usługi wymienione w pkt 1.2. lit. a-b winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: a) świadczone w zakresie zapewniającym stałe (ciągłe) utrzymanie sprzętu medycznego w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, b) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności przekraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go ze zleceniodawcą, przed jego wykonaniem, c) w przypadku napraw przekraczających 2000 zł, na wykonane usługi wykonawca udzieli min. 6 miesięcznej gwarancji, d) na zakupione nowe części wykonawca udzieli gwarancji producenta. e) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 24 godziny, w wyjątkowych sytuacjach jedynie po uzgodnieniu z zamawiającym, może ulec przedłużeniu. f) w przypadku nagłych awarii mogących mieć wpływ na ciągłość świadczonych usług medycznych, wykonawca wykona usługę niezwłocznie po przyjęciu zgłoszenia. 1.3. Szczegółowe zestawienie sprzętu medycznego stanowi załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 9
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwis Techniczny CKK ResQ,, ul. Leśna 24, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9860,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 289,05
Oferta z najniższą ceną: 289,05 / Oferta z najwyższą ceną: 289,05
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwis Techniczny CKK ResQ,, ul. Leśna 24, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1160,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 301,35
Oferta z najniższą ceną: 301,35 / Oferta z najwyższą ceną: 301,35
Waluta: PLN.
Część NR: 20
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwis Techniczny CKK ResQ,, ul. Leśna 24,, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 338,25
Oferta z najniższą ceną: 338,25 / Oferta z najwyższą ceną: 338,25
Waluta: PLN.
Część NR: 24
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwis Techniczny CKK ResQ,, ul. Leśna 24,, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 246,00
Oferta z najniższą ceną: 246,00 / Oferta z najwyższą ceną: 246,00
Waluta: PLN.
Część NR: 25
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwis Techniczny CKK ResQ, 05-501, ul. Leśna 24,, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 424,35
Oferta z najniższą ceną: 424,35 / Oferta z najwyższą ceną: 424,35
Waluta: PLN.
Część NR: 28
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Consultronix s.a., ul. Racławicka 58,, ul. Racławicka 58,, 30-017 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 580,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2361,60
Oferta z najniższą ceną: 2361,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2361,60
Waluta: PLN.
Część NR: 32
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwis Techniczny CKK ResQ,, ul. Leśna 24,, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1350,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 338,25
Oferta z najniższą ceną: 338,25 / Oferta z najwyższą ceną: 338,25
Waluta: PLN.
Część NR: 39
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwis Techniczny CKK ResQ,, ul. Leśna 24,, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 301,35
Oferta z najniższą ceną: 301,35 / Oferta z najwyższą ceną: 301,35
Waluta: PLN.
Część NR: 44
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwis Techniczny CKK ResQ,, ul. Leśna 24,, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 301,35
Oferta z najniższą ceną: 301,35 / Oferta z najwyższą ceną: 301,35
Waluta: PLN.
Część NR: 48
Nazwa: naprawa i przeglądy pozagwarancyjne sprzętu medycznego..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Serwis Techniczny CKK ResQ,, ul. Leśna 24,, 05-501 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 338,25
Oferta z najniższą ceną: 338,25 / Oferta z najwyższą ceną: 338,25
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeglądy aparatury medycznej w Szpitalu Wolskim
- Usługa wzorcowania sprzętu medycznego.
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Usługa przeglądów technicznych sprzętu medycznego.
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.