eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynwykonanie remontu pomieszczeń I piętra w budynku Prokuratury Rejonowej w Mrągowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 42190

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie remontu pomieszczeń I piętra w budynku Prokuratury Rejonowej w Mrągowie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie, do kontaktów: Jacek Kędzierski, ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5247817, fax 089 5247820, e-mail: jacek@po-olsztyn.internetdsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.prokuratura.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa; sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomieszczeń I piętra w budynku Prokuratury Rejonowej w Mrągowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Mrągowo, ul. Wojska Polskiego 6d. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń biurowych mieszczących się na I piętrze budynku Prokuratury Rejonowej w Mrągowie przy ul. Wojska Polskiego 6d w następującym zakresie: - demontaż posadzek i białej podłogi, usunięcie polepy i ułożenie wełny mineralnej, wykonanie nowej podłogi, - zabezpieczenie podłogi ppoż. płytami jastrychowymi, - wykonanie nowych posadzek z wykładzin dywanowych, parkietu i płytek ceramicznych, - wykonanie remontu ogólnobudowlanego pomieszczeń (uzupełnienie tynków, malowanie, szpachlowanie, glazura w sanitariatach itp.) wykonanie sufitów podwieszonych systemowych 60x 60 cm, montaż nowej stolarki drzwiowej, - dostosowanie do aktualnych wymogów klatki schodowej (podwyższenie poręczy), - montaż osprzętu elektrycznego (osprzęt zakupiony przez zamawiającego), - montaż armatury sanitarnej (umywalki, sedesy, brodziki zakupione przez zamawiającego) 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Koszt wykonania remontu pomieszczeń biurowych I piętra Prokuratury Rejonowej w Mrągowie przekroczy równowartość 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.12.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ; 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.Ustaw nr 19. póz. 177 z póź. zmianami). 2. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia, tj. przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie działalności wykonawcy, 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. - zrealizowali w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. dwie roboty polegające na wykonaniu remontu obiektu użyteczności publicznej; 4. dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia, 5. dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tzn. kierownikiem budowy , który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlano - konstrukcyjnej, kierownikami robót branżowych, którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalnościach : instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, wymagane jest również, aby ww. osoby były członkami właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 6.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.złożą pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych wraz z wnioskiem. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu , Zamawiający zastosuje kwalifikację w postaci przyznania każdemu wykonawcy punktów odnoszących się do doświadczenia wykonawcy, o którym mowa w niniejszym ogłoszeniu, w ten sposób że : wykonawca . który wykonał w ostatnich 5 latach roboty budowlane o największej wartości otrzyma 10 pkt, a pozostali wykonawcy proporcjonalnie mniej Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany złożyć ] następujące dokumenty: 1.wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (na załączonym druku), 2.oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 "Pzp" (na załączonym druku), 3.oświadczenie wynikające z art. 24 ust. 1 i ust. 2 "Pzp" (na załączonym druku) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ; 5. wykaz wykonanych (tj. rozpoczętych i zakończonych) w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.referencje) przedstawiony w formie zgodnej z załączonym drukiem; dla uznania ważności wniosku należy wykazać wykonanie min. 2 robót polegających na wykonaniu remontu obiektu użyteczności publicznej, 6. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. kierownik budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlano konstrukcyjnej, kierownicy robót branżowych którzy posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalnościach: instalacje sanitarne, instalacje elektryczne (na załączonym druku), do przedmiotowego wykazu należy dołączyć uprawnienia wymieninych w nim osób oraz Idokument świadczący o ich przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego . że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 8. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Składanie wniosku i dokumentów : Pisemny wniosek Wykonawcy o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wszystkimi wymaganymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji l pkt 1.1). w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed otwarciem. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby wykonawcy oraz posiadać następujące oznaczenie: Wniosek dotyczący postępowania na "Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych na l piętrze budynku Prokuratury Rejonowej w Mrągowie" nie otwierać przed 28.08.2006 przed godziną 10.00" Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku podpisania wniosku i innych dokumentów (oraz poświadczania za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów) przez osobę nie wskazaną w dokumencie rejestrowym do reprezentowania wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Wykonawca nie spełniający warunków uczestnictwa określonych w sekcji III. podlega wykluczeniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.