To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Poznań: Usługi w zakresie sprzątania, mycia okien i obsługi centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto
Numer ogłoszenia: 421920 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 366984 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Poznań - Nowe Miasto, ul. Warszawska 183/185, 61-055 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8730410, faks 061 8768288.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie sprzątania, mycia okien i obsługi centrali telefonicznej w Urzędzie Skarbowym Poznań - Nowe Miasto.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie: sprzątania pomieszczeń Urzędu (III, IV, V piętro budynku) w tym: a) pomieszczenia biurowe 1825 m2, b) pomieszczenia wspólne w tym: holle, korytarze, klatki schodowe, pomieszczenia gospodarcze-661 m2, pomieszczenia archiwym i magazynów - 144 m2 c) powierzchnia sanitariatów 97 m2 (ogólna ilość kabin 19) 2. mycia okien w pomieszczeniach biurowych, hollach i pomieszczeniach sanitarnych ilość okien 348 szt, łączna powierzchnia 1.128 m2. 3. obsługi centrali telefonicznej - codzienna obsługa centrali telefonicznej w godzinach pracy Zamawiającego, zakres obsługi obejmuje: odbieranie oraz łączenie rozmów telefonicznych, udzielanie podstawowych informacji o pracy Urzędu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Zakład Pracy Chronionej EMIR sp. z o.o, ul. Barska 6, 87-800 Włocławek, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 84753,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87084,00
Oferta z najniższą ceną: 87084,00 / Oferta z najwyższą ceną: 142138,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja paliwa gazowego dla Wielkopolskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Poznaniu
- USLUGA NAPRAWY I KONSERWACJI SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Zakup i dostawa spektrometru FTIR z przystawką ATR wraz z odsprzedażą starego spektrometru FTIR , nr postępowania ZP3/3051/24
- "UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA PLACACH TARGOWYCH, JARMARKACH I KIERMASZACH W POZNANIU 2025"
- Zakup samochodu przystosowanego do przewozu osób
- 50/z/2024 - DOSTAWA NAPOJÓW BEZALKOHOLOWYCH
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUG SPRZĄTANIA NA RZECZ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 64 WE WROCŁAWIU
- Kompleksowe usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego w Jaśle oraz usługi sprzątania posesji i przyległych chodników w okresie 12 miesięcy od 2 stycznia 2025 r.
- Usługa sprzątania w siedzibie Pomorskiego Oddziału Regionalnego (POR) ARiMR w Gdyni oraz w 16 siedzibach Biur Powiatowych (BP) ARiMR na terenie województwa pomorskiego
- "Sprzątanie pomieszczeń i terenu zewnętrznego Sądu Rejonowego w Radzyniu Podlaskim"
- usługa utrzymania czystości w nieruchomościach Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu oraz w Oddziałach w Jeleniej Górze, Kłodzku, Legnicy i w Wałbrzychu na okres 12 miesięcy.
więcej: Dodatkowe usługi biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.