eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChrzanówDzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff , oznaczającego minimum 22 parametry morfologii krwi z rozdziałem 5 diff ,wyposażonego w drukarkę zewnętrzną , monitor, klawiaturę ,UPS, czytnik kodów paskowych zewnętrzny i wewnętrzny , podajnik na min. 20 próbek . Rok produkcji analizatora -nie starszy niż 2009 rok. Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy (od dnia 16.I.2013) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy- 66 tysięcy badań , z czego 60% w systemie CBC a 40% w systemie 5DIFF oraz krwi kontrolnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Chrzanów: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff , oznaczającego minimum 22 parametry morfologii krwi z rozdziałem 5 diff ,wyposażonego w drukarkę zewnętrzną , monitor, klawiaturę ,UPS, czytnik kodów paskowych zewnętrzny i wewnętrzny , podajnik na min. 20 próbek . Rok produkcji analizatora -nie starszy niż 2009 rok. Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy (od dnia 16.I.2013) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy- 66 tysięcy badań , z czego 60% w systemie CBC a 40% w systemie 5DIFF oraz krwi kontrolnej
Numer ogłoszenia: 421976 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla-chrzanow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff , oznaczającego minimum 22 parametry morfologii krwi z rozdziałem 5 diff ,wyposażonego w drukarkę zewnętrzną , monitor, klawiaturę ,UPS, czytnik kodów paskowych zewnętrzny i wewnętrzny , podajnik na min. 20 próbek . Rok produkcji analizatora -nie starszy niż 2009 rok. Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy (od dnia 16.I.2013) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy- 66 tysięcy badań , z czego 60% w systemie CBC a 40% w systemie 5DIFF oraz krwi kontrolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff , oznaczającego minimum 22 parametry morfologii krwi z rozdziałem 5 diff ,wyposażonego w drukarkę zewnętrzną , monitor, klawiaturę ,UPS, czytnik kodów paskowych zewnętrzny i wewnętrzny , podajnik na min. 20 próbek . Rok produkcji analizatora -nie starszy niż 2009 rok. Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy (od dnia 16.I.2013) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy- 66 tysięcy badań , z czego 60% w systemie CBC a 40% w systemie 5DIFF oraz krwi kontrolnej (oznaczenia kontrolne są wykonywane 5x w tygodniu na 3 poziomach - należy uwzględnić trwałość krwi po otwarciu fiolki) , części zużywalnych. Określając ilości, zgodnie zapotrzebowaniem na odczynniki ,prosimy uwzględnić : . wielkość opakowania . ilość sugerowanych opakowań na rok (uwzględniając trwałość odczynnika po otwarciu ) . cenę opakowania netto ,brutto . wartość roczna brutto . cena jednego oznaczenia brutto (uwzględniając odczynniki, kontrolę , części zużywalne ,czynsz dzierżawny) Analizator musi pracować w oparciu o odczynniki producenta aparatu. Dzierżawa analizatora hematologicznego cechującego się następującymi parametrami technicznymi i warunkami wymaganymi przez Zamawiajacego: 1. Urządzenie nie starsze niż 2009 rok produkcji - posiadające deklarację zgodności CE ,wyposażone w drukarkę zewnętrzną , klawiaturę, UPS, czytnik kodów paskowych zewnętrzny i wewnętrzny i monitor ,podajnik na minimum 20 próbek, 2. Urządzenie musi cechować się możliwością podawania próbek w systemie otwartym i zamkniętym (bez potrzeby otwierania próbek) i oznaczania próbek kapilarnych w systemie manualnym . możliwością dwukierunkowej transmisji danych między analizatorem a laboratoryjnym systemem informatycznym 3. Analizator musi się cechować : . możliwością wyboru pracy: CBC lub CBC/DIFF . pracą na bezcjankowych odczynnikach . Wydajnością minimum 60 oznaczeń na godzinę . systemem flagowań i ostrzeżeń wyników patologicznych . możliwością oceny niedojrzałych komórek z linii WBC jako odrębnej populacji 4. Wykonaniem analizy z małej objętości próbki z pierwszego pobrania bez rozcieńczeń, maksimum do 60ul 5. Liniowością parametrów : - WBC 0-100x103/mm3 - RBC 0-8x106/mm3 - Hb 0-25g/dl - Ht 0-60% - PLT 0-2000x103/mm3 6 . Możliwością programowania wartości referencyjnych w zależności od wieku i płci. 7. Wyniki z normami winny być przedstawione w formie liczbowej i graficznej, z wydrukiem automatycznym lub na żądanie. 8. Analizator musi się cechować możliwością przechowywania wyników badań w pamięci analizatora, 9. Rozbudowany system kontroli jakości ( tabele, SD, CV, wykresy) 10. Pełna charakterystyka odczynników : odczynniki gotowe do użycia , posiadające znak CE posiadające karty charakterystyki substancji posiadające atest dopuszczenia do obrotu cechujące się długim termin ważności odczynników ( do pół roku) WYKONAWCA WINIEN zabezpieczyć : . Instalację analizatora i szkolenie pracowników Zamawiającego bezpłatnie , . podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium Laboratoryjnego Systemu Informatycznego -PSM ( na koszt własny ) . Naprawy serwisowe wynikające z normalnego użytkowania - bezpłatne, czas reakcji serwisu do 24 godz. a dokonanie naprawy do 48 godz. ( dni robocze) . Obowiązkowe przeglądy konserwacyjne( serwis gwarancyjny) , aktualizację oprogramowania, części zamienne , dojazd, w okresie dzierżawy - bezpłatnie. . Dostarczenie aparatu zastępczego w przypadku awarii trwającej powyżej 48godz. . możliwość uczestnictwa laboratorium w międzynarodowym systemie kontroli jakości ( kontrola aparatów Peer-Group) -bezpłatnie . Wykonawca dostarczy obowiązkowo dokumentację dotyczącą analizatora: - kartę gwarancyjną - opis techniczny - instrukcję obsługi w języku polskim - ocenę funkcjonalną - cechy użytkowe aparatu Zaleca się oby wymiar zewnętrzny /głębokość /nie przekraczała 60cm.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunków aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niS 6 mies. przed upływem terminu składania ofert

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie spełnienia warunków wykaz dostaw odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 40 000zł rocznie dla analizatora hematologicznego i wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dzierżawą analizatora hematologicznego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 40 000zł rocznie dla analizatora hematologicznego i wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że dostawy zostały wykonane należycie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax. (32) 624 03 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego II piętro 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(32) 624 03 10..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.