Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Chrzanów: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff , oznaczającego minimum 22 parametry morfologii krwi z rozdziałem 5 diff ,wyposażonego w drukarkę zewnętrzną , monitor, klawiaturę ,UPS, czytnik kodów paskowych zewnętrzny i wewnętrzny , podajnik na min. 20 próbek . Rok produkcji analizatora -nie starszy niż 2009 rok.
Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy (od dnia 16.I.2013) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy- 66 tysięcy badań , z czego 60% w systemie CBC a 40% w systemie 5DIFF oraz krwi kontrolnej
Numer ogłoszenia: 421976 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla-chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff , oznaczającego minimum 22 parametry morfologii krwi z rozdziałem 5 diff ,wyposażonego w drukarkę zewnętrzną , monitor, klawiaturę ,UPS, czytnik kodów paskowych zewnętrzny i wewnętrzny , podajnik na min. 20 próbek . Rok produkcji analizatora -nie starszy niż 2009 rok. Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy (od dnia 16.I.2013) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy- 66 tysięcy badań , z czego 60% w systemie CBC a 40% w systemie 5DIFF oraz krwi kontrolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora hematologicznego 5 diff , oznaczającego minimum 22 parametry morfologii krwi z rozdziałem 5 diff ,wyposażonego w drukarkę zewnętrzną , monitor, klawiaturę ,UPS, czytnik kodów paskowych zewnętrzny i wewnętrzny , podajnik na min. 20 próbek . Rok produkcji analizatora -nie starszy niż 2009 rok. Dzierżawa winna być wyceniona na okres 36 miesięcy (od dnia 16.I.2013) z uwzględnieniem ilości odczynników niezbędnych do wykonania analiz laboratoryjnych w okresie dzierżawy- 66 tysięcy badań , z czego 60% w systemie CBC a 40% w systemie 5DIFF oraz krwi kontrolnej (oznaczenia kontrolne są wykonywane 5x w tygodniu na 3 poziomach - należy uwzględnić trwałość krwi po otwarciu fiolki) , części zużywalnych. Określając ilości, zgodnie zapotrzebowaniem na odczynniki ,prosimy uwzględnić : . wielkość opakowania . ilość sugerowanych opakowań na rok (uwzględniając trwałość odczynnika po otwarciu ) . cenę opakowania netto ,brutto . wartość roczna brutto . cena jednego oznaczenia brutto (uwzględniając odczynniki, kontrolę , części zużywalne ,czynsz dzierżawny) Analizator musi pracować w oparciu o odczynniki producenta aparatu. Dzierżawa analizatora hematologicznego cechującego się następującymi parametrami technicznymi i warunkami wymaganymi przez Zamawiajacego: 1. Urządzenie nie starsze niż 2009 rok produkcji - posiadające deklarację zgodności CE ,wyposażone w drukarkę zewnętrzną , klawiaturę, UPS, czytnik kodów paskowych zewnętrzny i wewnętrzny i monitor ,podajnik na minimum 20 próbek, 2. Urządzenie musi cechować się możliwością podawania próbek w systemie otwartym i zamkniętym (bez potrzeby otwierania próbek) i oznaczania próbek kapilarnych w systemie manualnym . możliwością dwukierunkowej transmisji danych między analizatorem a laboratoryjnym systemem informatycznym 3. Analizator musi się cechować : . możliwością wyboru pracy: CBC lub CBC/DIFF . pracą na bezcjankowych odczynnikach . Wydajnością minimum 60 oznaczeń na godzinę . systemem flagowań i ostrzeżeń wyników patologicznych . możliwością oceny niedojrzałych komórek z linii WBC jako odrębnej populacji 4. Wykonaniem analizy z małej objętości próbki z pierwszego pobrania bez rozcieńczeń, maksimum do 60ul 5. Liniowością parametrów : - WBC 0-100x103/mm3 - RBC 0-8x106/mm3 - Hb 0-25g/dl - Ht 0-60% - PLT 0-2000x103/mm3 6 . Możliwością programowania wartości referencyjnych w zależności od wieku i płci. 7. Wyniki z normami winny być przedstawione w formie liczbowej i graficznej, z wydrukiem automatycznym lub na żądanie. 8. Analizator musi się cechować możliwością przechowywania wyników badań w pamięci analizatora, 9. Rozbudowany system kontroli jakości ( tabele, SD, CV, wykresy) 10. Pełna charakterystyka odczynników : odczynniki gotowe do użycia , posiadające znak CE posiadające karty charakterystyki substancji posiadające atest dopuszczenia do obrotu cechujące się długim termin ważności odczynników ( do pół roku) WYKONAWCA WINIEN zabezpieczyć : . Instalację analizatora i szkolenie pracowników Zamawiającego bezpłatnie , . podłączenie analizatora do istniejącego w laboratorium Laboratoryjnego Systemu Informatycznego -PSM ( na koszt własny ) . Naprawy serwisowe wynikające z normalnego użytkowania - bezpłatne, czas reakcji serwisu do 24 godz. a dokonanie naprawy do 48 godz. ( dni robocze) . Obowiązkowe przeglądy konserwacyjne( serwis gwarancyjny) , aktualizację oprogramowania, części zamienne , dojazd, w okresie dzierżawy - bezpłatnie. . Dostarczenie aparatu zastępczego w przypadku awarii trwającej powyżej 48godz. . możliwość uczestnictwa laboratorium w międzynarodowym systemie kontroli jakości ( kontrola aparatów Peer-Group) -bezpłatnie . Wykonawca dostarczy obowiązkowo dokumentację dotyczącą analizatora: - kartę gwarancyjną - opis techniczny - instrukcję obsługi w języku polskim - ocenę funkcjonalną - cechy użytkowe aparatu Zaleca się oby wymiar zewnętrzny /głębokość /nie przekraczała 60cm.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunków aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niS 6 mies. przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunków wykaz dostaw odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 40 000zł rocznie dla analizatora hematologicznego i wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dzierżawą analizatora hematologicznego zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o wartości 40 000zł rocznie dla analizatora hematologicznego i wraz z dokumentami potwierdzającymi ,że dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.
(32) 624 03 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego II piętro 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(32) 624 03 10..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn. "Budowa dworca autobusowego w Chrzanowie wraz z parkingiem P&R (...)"
- Przebudowa drogi powiatowej DP 1043K w km od 1 + 180,00 do km 2 +170,00 w miejscowości Trzebinia, Powiat Chrzanowski
- TP 1/2025_Organizacja i przeprowadzenie kursu specjalistycznego z obsługi i programowania sterowników PLC IDEC FT1A-H40RSA na poziomie podstawowym dla 2 nauczycieli (stacjonarnie)
- Dostawa urządzenia VAB do biopsji mammotomicznej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Roboty budowlane oraz dekarskie w postaci wymiany poszycia dachu wraz z elementami służącymi szczelności w budynku mieszkalnym wielorodzinnym położonym w Chrzanowie przy ul. Mickiewicza 6
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap II"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.