Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Chrzanów: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi.
Numer ogłoszenia: 422054 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie , ul. Sokoła 19, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 0-32 6240325, faks 0-32 6240310.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla-chrzanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku ,probówek do mikrometody i systemu zamkniętego do pobierania krwi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I -Zamknięty system aspiracyjno-próżniowy do pobierania krwi NAZWA WYROBU Ilość zamawiana Wymiary graniczne dla probówek Probówki do koagulologii z 3,2 % cytrynianem sodu na 1,8 - 3 ml krwi 6000 sztuk Średnica: 12-13 mmwysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na 2- 3 ml krwi 18000 sztuk Średnica ;12-13 mmwysokość: 65-75 mm Probówki hematologiczne z EDTA-K3 na4,0 - 6,0 ml 400sztuk Średnica ; 15 mmwysokość ; 75 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 4,5 - 5,5 ml krwi 18000 sztuk Średnica :12-13 mmwysokość: 65-100 mm Probówki do pozyskiwania surowicy z przyspieszaczem wykrzepiania o obj. pobrania 2 - 3 ml krwi ml 8000 sztuk Średnica :12-13 mmwysokość: 65-75 mm Probówki do analizy glukozy na 2 - 3 ml krwi z NaF i EDTA 2500 sztuk Średnica :12-13 mmwysokość: 65-75 mm Probówka do OB z 3,8 % cytrynianem o obj pobrania 1,2- 2 ml krwi 3000 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką Probówka do OB z 3,8% cytrynianem o obj pobrania 2,1 - 3,5 ml krwi 13000 sztuk Jeżeli do zastosowania z rurką , proszę uwzględnić taką samą ilość rurek z podziałką Igła systemowa o wymiarach 0,9 mm x 38mm - 40 mm( 20 G) 18000 sztuk Igła systemowa o wymiarach 0,8 mm x 38 mm - 40 mm( 21G ) 20000 sztuk Igła systemowa o wymiarach 0,7 mm x 38 mm - 40 mm( 22G ) 2000 sztuk Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,9 mm z drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 1500 sztuk Igła motylkowa do pobrań krwi z trudnych żył 0,8 mm z drenem o dł. 50 - 120 mm dostosowana do oferowanego systemu 1500 sztuk Probówki hematologiczne - pediatryczne o obj. pobrania od 1,0 - 1,5 ml krwi 6000 sztuk Średnica : 10-12 mmwysokość: 65-75 mm Probówki do pozyskania surowicy- pediatryczne o obj. pobrania 1,0 - 1,5 ml krwi 1000 sztuk Średnica: 10-12mm wysokość : 65-75 mm Probówki do koagulologii - pedriatyczne o obj. pobrania od 1,4 - 1,8 ml krwi 1500 sztuk Średnica 10-12 mmwysokość: 65-75 mm Opaska uciskowa dla dorosłych 2 sztuk Opaska uciskowa dla dzieci 1 sztuki Wymagania graniczne 1 Wyroby posiadają znak CE 2 System zapewnia możliwość wyboru techniki pobierani krwi :systemem aspiracyjnym lub próżniowym 3 System musi dawać możliwość wkłucia się pod dowolnym kątem w czasie pobierania 4 Probówki rozróżnialne są na podstawie koloru korka 5 Zamknięcie umożliwiające wielokrotne zamykanie i otwieranie probówek 6 Utylizacja wyrobów całkowita przez spalenie 7 Igła powinna być zespolona z nasadką 8 Wysokość i średnica dostosowana do wykonywania bezpośrednio badań z probówki bez otwierania w analizatorach: biochemia Integra 400, hematologia Sysmex 1000 , immunochemia Cobas e 411 (wymagania graniczne w tabeli) 9 Teminy ważności minimum 6 miesięcy od daty dostarczenia 10 Wszystkie wyroby pochodzą od jednego producenta 11 Wszystkie elementy są kompatybilne ze sobą 12 Wszystkie elementy systemu za wyjątkiem statywów OB i opaski uciskowej są jednorazowego użytku 13 Probówki posiadają etykietkę do opisu próbki oraz znacznik objętości pobranej krwi 14 Oferent dostarczy i wydzierżawi na czas trwania umowy bez dodatkowych kosztów : - aparat do automatycznego odczytu OB na minimum 40 badań jednocześnie( kompatybilny z oferowanym systemem zamknię0tym) oraz 3 statywy do odczytu OB dla obj. 1,2-2 ml krwi( kompatybilny z oferowanymi probówkami pediatrycznymi) 15 Aparat do OB musi być wyposażony w zewnętrzny czytnik kodów kreskowych do identyfikacji pacjentów. 16 Aparat do OB musi być przystosowany do podłączenia do Labolatoryjnego Systemu Informatycznego PSM i musi współpracować z kodami kreskowymi 17 Oferent musi pokryć koszty podłączenia aparatu do sieci 18 Koszt serwisowania aparatu do OB na koszt wykonawcy (dotyczy przeglądu serwisowego 1 x na rok i napraw wynikających z normalnego użytkowania ) 19 Oferent zapewni teoretyczne i praktyczne przeszkolenie personelu w ciągu 2 tygodni od daty podpisania umowy Część II -Sprzęt jednorazowy Rodzaj probówek Zalecana wielkość opakowania Planowana wielkość zamówienia Probówki typu Eppendorf stożkowe na 1,5 ml- bezbarwne 500 sztuk 32 opak.16000 sztuk Naczyńka z PS o poj. 3ml do Hitachi 1000 sztuk 10 opak10000 sztuk Probówki do badania osadu o poj. 10 -12 ml z wgłębieniem na osad 0,5 ml z PS 100 sztuk 150 opak15000 sztuk Końcówki do pipet o poj. do 1000 ul typu Eppendorf- niebieskie 1000 sztuk 15 opak15000 sztuk Końcówki do pipet o poj do 200 ul typu Gilson - żółte 1000 sztuk 35 opak35000 sztuk Nakłuwacze igłowe typu Medlance pediatryczne 1,8 mm 200 sztuk 7 opak1400 sztuk Nakłuwacze igłowe typu Medlance dla dorosłych 2,4 mm 200 sztuk 4 opak800 sztuk Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne z PP o poj. 1 litra z pokrywą i otworem wrzutowym koloru czerwonego 20 sztuk 15 opak300 sztukczerwone Pojemniki z tworzywa na odpady medyczne z PP o poj. 5 litrów z pokrywą koloru czerwonego 10 sztuk 12 opak120 sztukczerwone Szkiełka mikroskopowe podstawowe cienkie-76x26x1 mm ze szlifowanymi krawędziami 50 sztuk 30 opak1500 sztuk Jednorazowe kamery do badania osadu moczu na 10 oznaczeń każda 100 sztuk 15opak.1500 sztuk Pipety stałopojemnościowe z wyrzutnikiem końcówek i wydmuchem o poj. 100ul (minimum 2 lata gwarancji) 1 sztuka 1 sztuka Pojemnik z pokrywką do przechowywania wyrobów jednorazowych( końcówki, naczyńka) z plexi bezbarwne - małe 15x25x30 1 sztuki 2 sztuki Część III- MIKROMETODA Probówki z fluorkiem sodu z kapilarą do krwi włośniczkowej na glukozę o poj. 200 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak. 100 sztuk. Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.200 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 800 sztuk Probówki z EDTA z kapilarą do krwi włośniczkowej na morfologię o poj.100 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 1200 sztuk Probówki do barwienia i zliczania retikulocytów na 120 ul krwi 50 lub 100 sztuk w opak 400 sztuk.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełnienia warunków aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeSeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niS 6 mies. przed upływem terminu składania ofert
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Oświadczenie w trybie art.22 ustawy -Prawo zamówień publicznych , o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art.22 ustawy .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla-chrzanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(32) 624 03 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego II piętro 32-500 Chrzanów ul. Sokoła19 tel/fax.(32) 624 03 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Remont nawierzchni asfaltowych na drogach powiatowych Powiatu Chrzanowskiego w 2025 roku. Część I* / Część II*/ Część III* (* wybrać właściwą część)
- Budowa drogi łączącej Specjalną Strefę Ekonomiczną Kroczymiech z drogą wojewódzką nr 933
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla zadania pn. "Budowa dworca autobusowego w Chrzanowie wraz z parkingiem P&R (...)"
- Przebudowa drogi powiatowej DP 1043K w km od 1 + 180,00 do km 2 +170,00 w miejscowości Trzebinia, Powiat Chrzanowski
- TP 1/2025_Organizacja i przeprowadzenie kursu specjalistycznego z obsługi i programowania sterowników PLC IDEC FT1A-H40RSA na poziomie podstawowym dla 2 nauczycieli (stacjonarnie)
- Dostawa urządzenia VAB do biopsji mammotomicznej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Na sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- SR.272.d.02.2025.MD Zakup z sukcesywnymi dostawami pieluchomajtek i innych wyrobów medycznych (pieluchy i wkłady anatomiczne, majtki chłonne) na potrzeby mieszkańców DPS "MORS" w Stegnie.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.