Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Sanok: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku
Numer ogłoszenia: 422060 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Budownictwa Ludowego , ul. Traugutta 3, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 013 463-09-04, faks 013 463-53-81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skanen.mblsanok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi dostawa samochodu osobowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2012 r, z napędem 4X4. Dostarczony samochód musi być fabrycznie nowy, wcześniej nie rejestrowany. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi posiadać homologację wystawioną zgodnie z art. 68 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Samochód stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów Wymagania w zakresie parametrów funkcjonalno - technicznych i wyposażenia Oferowany samochód osobowy musi spełniać następujące minimalne parametry: 1. spełniający wymogi Dyrektywy CEE EURO w zakresie emisji spalin minimalny wymóg - EURO 5 2. wysokość nie więcej niż 2000 mm 3. nadwozie - przeszklone, okna w przestrzeni pasażerskiej przyciemnione, drzwi boczne rozsuwane po prawej stronie samochodu oraz drzwi tylne do przestrzeni bagażowej, ilość miejsc 8 w trzech rzędach siedzeń, co najmniej 1 rząd siedzeń demontowany bez użycia dodatkowych narzędzi - powstająca dodatkowa przestrzeń bagażowa, podłoga w kabinie kierowcy i w przestrzeni pasażersko-ładunkowej - wyłożone szczelną matą gumową lub wycieraczki gumowe dla kierowcy i wszystkich pasażerów, w części bagażowej podłoga wyłożona matą gumową z zabezpieczeniem krawędzi ładunkowej, ściany i sufit tapicerowane, indywidualne oświetlenie dla każdego z miejsc siedzących, uchwyt do mocowania ładunku. 4. moc silnika - nie mniejsza niż 140 KM, 5. silnik wysokoprężny o pojemności nie większej jak 2000 cm3 6. norma spalania wg Rozporządzenia WE nr 715/2007 7. rodzaj paliwa - olej napędowy 8. hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu 9. niezależne zawieszenie kół przednich i tylnych 10. napęd 4 x 4, 11. skrzynia biegów mechaniczna co najmniej 6-cio biegowa, 12. układ kierowniczy ze wspomaganiem, 13. regulacja położenia kolumny kierowniczej, kierownica wielofunkcyjna 14. blokada kierownicy z zabezpieczeniem przed jej złamaniem 15. poduszki czołowe /przednie/ kierowcy i pasażera, 16. bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa dla ośmiu miejsc /samochody rejestrowane w dowodzie rejestracyjnym na osiem miejsc/: a) przednie fotele - trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości oraz pirotechnicznymi napinaczami, b) tylne rzędy siedzeń - trzypunktowe bezwładnościowe pasy bezpieczeństwa. 17. systemy podnoszące bezpieczeństwo jazdy: ABS, EDS, ASR, MSR, ESP 18. klimatyzacja elektroniczna 3 strefowa z nawiewem w kabinie kierowcy, 19. dwa gniazda zasilające zapalniczki /12 [V]/, jedno umieszczone w przedniej części samochodu, drugie w komorze bagażnika, 20. przednie szyby sterowane elektrycznie, 21. ogrzewana tylna szyba z wycieraczką oraz spryskiwaczem, 22. fotele pokryte ciemną tkaniną tapicerską wyposażone w zagłówki z regulacją wysokości, dodatkowo fotel kierowcy regulowany w płaszczyźnie pionowej, z regulacją podłokietnika i regulacją odcinka lędźwiowego 23. automatycznie włączane światła dzienne 24. dwa boczne lusterka zewnętrzne sterowane elektrycznie, podgrzewane, składane 25. pojazd wyposażony w komplet opon zimowych na felgach stalowych, rozmiary opon zimowych oraz ich pozostałe parametry muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodów tak, aby nie zmieniały warunków trakcyjnych pojazdu, opony zimowe muszą być dostosowane do panujących warunków w okresie zimowym w strefie klimatycznej naszego kraju. Niedopuszczalne jest zaoferowanie opon wielosezonowych. 26. pojemność bagażnika - minimum 6 m2, 27. pełnowymiarowe koło zapasowe + standardowy zestaw do wymiany kół, 28. światła przeciwmgielne przednie, 29. nadwozie pokryte metalizowanym lakierem samochodowym w kolorze beżowym lub srebrnym, 30. dodatkowy komplet fabrycznie nowych opon letnich /cztery sztuki - jednego producenta/, 31. czujnik parkowania (z tyłu) 32. CB radio, 33. centralny zamek z pilotem oraz immobiliser i autoalarm fabryczny z własnym zasilaniem. 34. fabrycznie montowany, zintegrowany radioodtwarzacz CD/MP3 wraz z minimum dwoma głośnikami, anteną samochodową i instalacją elektryczną. 35. trójkąt odblaskowy, apteczkę pierwszej pomocy z wyposażeniem, gaśnicę samochodową o wadze dostosowanej do oferowanego modelu samochodu(zamontowana) oraz w komplet dywaników gumowych /przód i tył/. 36. ogrzewanie przestrzeni pasażerskiej, 37. dodatkowo trzeci kluczyk zapasowy, 38. hak holowniczy stały ze stabilizacją przyczepy. Wymagania dotyczące dokumentacji pojazdu Oferowany samochód musi posiadać: 1. Homologację /z wyłączeniem ciężarowej/ umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze Polski, /stosowny dokument w tym zakresie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. Jeśli dostarczenie ww. dokumentu jest niemożliwe na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie, iż zostanie dostarczony wraz z samochodem/. 2. Instrukcję obsługi w języku polskim oraz inne wymagane prawem dokumenty pojazdu umożliwiające rejestrację samochodu. 3. Dla samochodu musi być dostarczona faktura, (ze wskazaniem Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku jako właściciela pojazdu oraz wyszczególnieniem wartości pojazdu), karta pojazdu oraz książka gwarancyjna samochodu. 4. Faktura może być wystawiona nie wcześniej niż po podpisaniu bez zastrzeżeń przez obydwie strony protokołu zdawczo- odbiorczego samochodu /warunki płatności określone są we Wzorze Umowy - Załącznik 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia/. Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu: Gwarancja minimum: 1) 36 miesięcy lub przebieg minimum 100 tys. km ( w zależności co pierwsze nastąpi ) na wszystkie zespoły i podzespoły samochodu bez wyłączeń - obejmującą prawidłowe funkcjonowanie samochodu, wady materiałowe i fabryczne, 2) 36 miesięcy na lakier, 3) 60 miesięcy na perforację karoserii. Okres gwarancji biegnie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez obydwie strony protokołu zdawczo- odbiorczego samochodu. Serwis gwarancyjny na terenie całej Polski. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przed zawarciem umowy wykaz Autoryzowanych Stacji Obsługi. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu określone zostały we Wzorze Umowy (Załącznik 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego postępowania nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek spełni Wykonawca, który złoży oświadczenie o spełnieniu warunkówz art.22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego postępowania nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek spełni Wykonawca, który złoży oświadczenie o spełnieniu warunkówz art.22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego postępowania nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek spełni Wykonawca, który złoży oświadczenie o spełnieniu warunkówz art.22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego postępowania nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek spełni Wykonawca, który złoży oświadczenie o spełnieniu warunkówz art.22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby niniejszego postępowania nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Warunek spełni Wykonawca, który złoży oświadczenie o spełnieniu warunkówz art.22 ust.1 ustawy Prawa zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
stosowny dokument potwierdzający posiadaną homologację /z wyłączeniem ciężarowej/ umożliwiającą zgodnie z obowiązującymi przepisami dopuszczenie pojazdu do ruchu na obszarze Polski. Jeśli dostarczenie ww. dokumentu jest niemożliwe na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć oświadczenie, iż zostanie dostarczony wraz z samochodem/.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy, jeżeli konieczność zmian będzie następstwem zmian przepisów wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a innymi niż Wykonawca stronami, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, a także w sytuacji, gdy z przyczyn niedających się przewidzieć w momencie podpisania umowy konieczna stanie się modyfikacja specyfikacji zamawianych usług lub też terminu realizacji zamówienia. W szczególności Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w formie pisemnego aneksu w następujących zakresach: 1) wydłużenia terminu realizacji zamówienia, w przypadku: a) siły wyższej, nie zależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia b) odbiegających od normy niesprzyjających warunków pogodowych, obiektywnie uniemożliwiających wykonanie zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, c) ponadprzeciętnego czasu trwania procedur administracyjnych, mającego wpływ (obiektywny, niewynikający z opieszałości Wykonawcy) na termin wykonania zamówienia, 2) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: a) zdarzeń losowych, nie zależnych od Wykonawcy i nie możliwych do przewidzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skansen.mblsanok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku, ul. Traugutta 3, 38-500 Sanok.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku, ul. Traugutta 3, 38-500 Sanok, Sekretariat Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SANOKA
- Dostawa produktu leczniczego - Remdesivir dla SPZOZ w Sanoku
- Wykonanie usługi dezynfekcji i doczyszczenia (po zamknięciu basenu) w Centrum Rehabilitacji i Sportu w Sanoku - basen wewnętrzny
- Ulucz - koncepcja i wykonanie systemu pożarowego, antywłamaniowego oraz monitoringu wizyjnego z przyłączem elektrycznym
- Dostawa chemii basenowej dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Sanoku 2025 r.
- Sprzątanie wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Sanoku
- Remont sanitariatu M na 3 piętrze w budynku Starostwa Powiatowego w Sanoku ul. Rynek 1
więcej: przetargi w Sanoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 2 szt. samochodów służbowych
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu samochód osobowy dla Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
- Dostawa samochodu operacyjnego dla KW PSP w Rzeszowie
- Zakup samochodu osobowego z napędem elektrycznym wraz z ubezpieczeniem na potrzeby ARiMR
- Dostawa pojazdów osobowych
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.