eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaModernizacja budynku Terenowego Inspektoratu ZUS w Cieszynie w zakresie p.poż.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Bielsko-Biała: Modernizacja budynku Terenowego Inspektoratu ZUS w Cieszynie w zakresie p.poż.
Numer ogłoszenia: 422070 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bielsku -Białej , ul. Krasińskiego 34, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 825 27 15, faks 033 825 27 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Terenowego Inspektoratu ZUS w Cieszynie w zakresie p.poż..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest następujący zakres prac: CZĘŚĆ I ROBOTY BUDOWLANE - Prace demontażowe - demontaż drzwi przeszklonych, wykucie z muru ościeżnic drewnianych i stalowych, demontaż drewnianych progów, rozebranie ścianek działowych, demontaż okna dla osadzenia okien oddymiających. Wykucie okna w pomieszczeniu nr 18 oraz skucie ściany dla przygotowania otworu dla osadzenia drzwi zewnętrznych, rozbiórka stropów pod klapy dymowe i wyłaz dachowy - Roboty w zakresie usuwania gruzu - wywiezienie gruzu i materiałów z demontażu na wysypisko miejskie - Tynkowanie - uzupełnienie tynków po demontażu i wymianie drzwi, uzupełnienie tynków przy wymianie szafek hydrantowych, wykonanie nowych tynków - Montaż stolarki - dostawa i montaż stolarki aluminiowej przeszklonej klasa odporności ogniowej EI 60, kolor biały z drzwiami przeszklonymi w klasie EI 30 z samozamykaczem (szczegółowy wykaz ścianek z kolorystyką zawiera projekt architektoniczny - wykonawczy) oraz okien oddymiających, dopowietrzających. - Montaż drzwi zewnętrznych - montaż drzwi dwuskrzydłowych otwieranych na zewnątrz budynku o łącznej szerokości 150 cm, kolor stolarki dopasować do istniejącej stolarki aluminiowej zewnętrznej /kolor zielony/. - Montaż drzwi wewnętrznych - montaż metalowych drzwi z samozamykaczem w klasie odporności ogniowej EI 30 - Uzupełnienie płytek - uzupełnienie posadzki z płytek gresowych, uzupełnienie cokolików, uzupełnienie płytek ściennych (kolorystykę i rodzaj płytek dopasować do istniejących), wykonanie nowej posadzki z płytek gress z cokolikiem w pomieszczeniu likwidowanym pod wyjście ewakuacyjne z klatki schodowej C - Roboty malarskie - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną (kolor) z przygotowaniem powierzchni - poprawki po montażu i demontażu drzwi oraz malowanie pełne klatek schodowych oraz korytarzy, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków oraz płyt gips-kart - lamperia, malowanie balustrad. - Montaż z przygotowaniem klap dymowych oraz klap i okien dymowych - KLATKA SCHODOWA A - zamontowanie w dachu nowej klapy dymowej o czynnej powierzchni oddymiania 1,0 m2 (wykucie w stropie otworu pod wymiar klapy, obmurowanie do wysokości dachu cegłą pełną i wykonanie bardzo dokładnej obróbki blacharskiej wokół klapy dymowej po jej zamontowaniu). KLATKA SCHODOWA B - przebudowanie istniejącego przeszklenia na ostatniej kondygnacji na okna dymowe tak aby zapewnić łączną czynną powierzchnię oddymiania 0,8 m2, na I piętrze należy przebudować istniejące przeszklenie dla napowietrzania klatki schodowej poprzez przerobienie sześciu okien istniejącej stolarki. KLATKA SCHODOWA C - zamontowanie w dachu nowej klapy dymowej o czynnej powierzchni oddymiania 0,8 m2 (wykucie w stropie otworu pod wymiar klapy, obmurowanie do wysokości dachu cegłą pełną i wykonanie bardzo dokładnej obróbki blacharskiej wokół klapy dymowej po jej zamontowaniu) Montaż w stropie wyłazu dachowego - wykucie w stropie żelbetowym otworu, montaż wyłazu dachowego - zew. wym. ościeżnicy 86*87 cm na przykładzie firmy FAKRO - model WLI oraz roboty pomocnicze wykończeniowe. CZĘŚĆ II ROBOTY ELEKTRYCZNE - Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego przy zastosowaniu układów podtrzymania świecenia - elektroinwenterów na wszystkich drogach ewakuacji korytarzy i klatek schodowych - montaż nowych opraw oświetlenia awaryjnego wyposażonego w elektroinwentery, wykonanie zasilania przewodami YDY 3x1,5mm2 ułożonego w korytkach instalacyjnych na tynku, zabudowanie dodatkowego obwodu zabezpieczonego wyłącznikiem instalacyjnym typu S311 B10A w rozdzielnicy dla oświetlenia ewakuacyjnego sali obsługi klienta na parterze. Po zakończeniu prac wykonanie badania oświetlenia ewakuacyjnego zgodnie z rozporządzeniem Min. Spraw Wew. i Adm. z dnia 21.04.2006 - Wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych - KLATKA SCHODOWA A - montaż w zamontowanej klapie dymowej sterowania poprzez napęd łańcuchowy KA-32 centralką oddymiania RZN 4404-K 2V,montaż optycznej czujki dymu DOR 40 oraz wyłączników oddymiania ROP 42. Dla przewietrzania klatki schodowej zabudowanie przycisku przewietrzania LT 43U. Całą instalacje należy układać na tynku w korytkach instalacyjnych przewodem w izolacji odpornej na wysoką temperaturę typu HDGS 3x1x1,5mm2 , zasilanie dla centralki wykonać przewodami YDY 3x1,5mm2. KLATKA SCHODOWA B - oddymiane przewidziane w tej klatce poprzez okna na najwyższym piętrze, należy zamontować napędy łańcuchowe KA-32 sterowane z centralki oddymiania RZN 4402-K 2V, montaż optycznej czujki dymu DOR 40 oraz wyłączników oddymiania ROP 42. Dla przewietrzania klatki schodowej zabudowanie przycisku przewietrzania LT 43U. Całą instalacje należy układać na tynku w korytkach instalacyjnych przewodem w izolacji odpornej na wysoką temperaturę typu HDGS 3x1x1,5mm2, zasilanie dla centralki wykonać przewodami YDY 3x1,5mm2 . KLATKA SCHODOWA C - montaż w zamontowanej klapie dymowej sterowania poprzez napęd łańcuchowy KA-32 z istniejącej centralki oddymiania zabudowanej w pomieszczeniu portierni do klapy dymowej należy doprowadzić przewód w korytkach instalacyjnych w izolacji odpornej na wysoką temperaturę typu HDGS 3x1x1,5mm2 , na klatce schodowej zabudowane są czujniki dymu oraz przyciski oddymiania jedynie należy przebudować przycisk oddymiania ROP 42 z pomieszczenia portierni do klatki schodowej obok drzwi wyjściowych . Dla przewietrzania klatki schodowej należy zabudować przycisk przewietrzania LT 43U na najwyższym poziomie klatki schodowej. - Montaż i wykonanie zasilania kurtyny powietrznej zabudowanej nad drzwiami wyjściowymi z kl schodowej C - Montaż kurtyny powietrznej o mocy 3kW, wykonanie zasilania przewodami YDY 3x2,5mm2 układanymi w korytkach instalacyjnych na tynku z rozdzielnicy obwodowej zlokalizowanej w pomieszczeniu sali obsługi klienta poprzez zabudowanie dodatkowego obwodu zabezpieczonego wyłącznikiem instalacyjnym typu S311 B16A. CZĘŚĆ III INSTALACJA SYGNALIZACJI POŻARU - Wymiana uszkodzonego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru - demontaż centrali pożarowej ALFA 3800, czujek pożarowych wraz z demontażem gniazd, utylizacja zdemontowanych urządzeń, montaż nowych czujek pożarowych - optyczna dymu oraz czujek pożarowych - nadmiarowo-różnicowa temperatury, montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru, montaż centralki sygnalizacji pożarowej ( np. POLON 4200 4*64 adresy), sprawdzenie i uruchomienie linii dozorowych, praca próbna i testowanie systemu alarmowego, wykonanie dokumentacji powykonawczej dla całego systemu wykrywania i sygnalizacji pożaru Szczegółowy zakres prac zawiera: - Projekty wykonawcze w branży architektonicznej , elektrycznej dla instalacji oświetlenia ewakuacyjnego i oddymiania klatek schodowych oraz projekt budowlany systemu oddymiania grawitacyjnego - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - przedmiary robót, które stanowią załącznik do niniejszego wniosku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W zakresie przedmiotu zamówienia

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie złożone na podstawie art. 44 ustawy, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ; 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 4 do SIWZ; 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu sporządzone wg załącznika nr 5 do SIWZ. 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( co najmniej jedna robota na każdą część zamówienia), zgodnie z charakterystyką występujących robót w danej części zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane dla pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych i elektrycznych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - załącznik nr 3 do SIWZ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W trakcie realizacji umowy w terminie określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedłoży atesty dla zastosowanych materiałów przy wykonywaniu prac.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Szczegółowy kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiaru robót dołączonego do SIWZ. (Zaleca się zachowanie kolejności pozycji wyszczególnionych w przedmiarze robót). Wykonawca w kosztorysie ofertowym musi podać dokładne nazwy materiałów, z których będzie wykonywał prace oraz nazwę producenta.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i jego cech oraz sposobu i terminu jego realizacji. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przeniesienia praw i obowiązków wynikających z umowy na osoby trzecie w zakresie cesji wierzytelności. 3. Zmiana umowy wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację /SIWZ/ można odebrać w siedzibie zamawiającego: Bielsko-Biała, ul. Krasińskiego 38, budynek PTTK, II piętro, pok. 206 w godzinach od 7:00 do 15:00 lub ze strony internetowej www.zus.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bielsku-Białej, ul. Krasińskiego 38, w Wieloosobowym Stanowisku Zamówień Publicznych, budynek PTTK, II piętro, pok. 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.