To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Radziejów: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku użytku i środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie oraz dostawy błon rentgenowskich, odczynników i kopert na zdjęcia rentgenowskie.
Numer ogłoszenia: 42210 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262317 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 3, 88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2853631, faks 054 2853701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku użytku i środków dezynfekcyjnych - uzupełnienie oraz dostawy błon rentgenowskich, odczynników i kopert na zdjęcia rentgenowskie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1.Przyrządy do przetaczania krwi i płynów 2.Środki dezynfekcyjne 3.Pojemniki do utylizacji odpadów medycznych 4.Czepki i maski operacyjne 5.Materiały do pracowni RTG 6.Pozostały Sprzęt - rozpatrywany na pozycje asortymentowe Ilości i asortyment zostały zapisane w formularzu asortymentowo -cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (siwz). Zamówienie obejmuje swoim zakresem 5 niepodzielnych zadań, oraz zadanie nr 6 które będzie rozpatrywane na pozycje asortymentowe..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- J. Chodecki, A. Misztal Medica Spółka Jawna, Ul. Przemysłowa 4A, 59-300 Lubin, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13233,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13142,52
Oferta z najniższą ceną: 13142,52 / Oferta z najwyższą ceną: 13981,68
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bialmed Sp. z o. o., ul. Konopnickiej 11a, 12-230 Biała Piska, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4044,91 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4149,41
Oferta z najniższą ceną: 4149,41 / Oferta z najwyższą ceną: 5120,49
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 4,6.2,6.36.4.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego i Weterynaryjnego Centrowet - Ceazal Sp. z o. o., ul. Dąbrowskiego 133/135, 60-543 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27406,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 28669,05
Oferta z najniższą ceną: 28669,05 / Oferta z najwyższą ceną: 28852,65
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGFA Sp. z o. o., Al. Jerozolimskie 195A, 02-222 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26954,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27893,18
Oferta z najniższą ceną: 27893,18 / Oferta z najwyższą ceną: 27893,18
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego prania bielizny i odzieży szpitalnej wraz z wynajmem pościeli szpitalnej i transportem na potrzeby SP ZOZ w Radziejowie
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Radziejów - Droga Gminna nr 180437 C Kolonia Dobre II - Bieganowo
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów medycznych - diagnostycznych w podziale na 5 pakietów
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH -ZESTAW DO NEBULIZATORA TYPU AERONEB SOLO
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
- 27/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku dla potrzeb Oddziału Urologii - dogrywka 2"
- Dostawa wkładów do strzykawek
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla laboratoriów Działu Laboratoryjnego Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Gdańsku na podstawie umowy ramowej
więcej: Klisza radiologiczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.