Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Walce: przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych kluczem do sukcesu uczniów z gminy Walce programu operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 422202 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Oświaty w Walcach , ul. Mickiewicza 18, 47-344 Walce, woj. opolskie, tel. 077 4076035, faks 077 4076035.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie dodatkowych zajęć edukacyjnych dla uczniów w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych kluczem do sukcesu uczniów z gminy Walce programu operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu dodatkowych zajęć edukacyjnych i zajęć z opieki pedagogiczno-psychologicznej w Publicznej Szkole Podstawowej w Walcach i Publicznej Szkole Podstawowej w Brożcu w ramach projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych kluczem do sukcesu uczniów z gminy Walce programu operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Realizacja zajęć dodatkowych obejmować będzie: zajęcia matematyczne i przyrodnicze, języka polskiego, języka angielskiego, tańca i pływania oraz zajęcia z opieki pedagogiczno-psychologicznej . Celem głównym jest wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych . 1.2. Obowiązki prowadzącego dodatkowe zajęcia edukacyjne: a)prowadzenie dodatkowych zajęć (liczba godzin w zależności od części), w terminie do 31 maja 2013 r. b) opracowanie programu dodatkowych zajęć i ich ewaluacja c)dokumentowanie dodatkowych zajęć (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności) d)pomoc koordynatorowi w przygotowywaniu sprawozdań z realizacji zajęć, tworzeniu ankiet ich przeprowadzaniu i opracowaniu. Poniżej przedstawiony jest podział postępowania na części w zależności od miejsca wykonywania usługi (miejsce szkoły) oraz rodzaju i liczby dodatkowych zajęć : Części od 1-9 miejsce wykonywania usługi - Publiczna Szkoła Podstawowa w Walcach Część 1 prowadzenie dodatkowych zajęć z matematyki ( 2 grupy x 56 godz.) - 112 godz. ( po 2 godz. w tygodniu) Część 2 prowadzenie dodatkowych zajęć z matematyki( 1 grupa x 56 godz.) - 56 godz. ( 2 godz. w tygodniu) Część 3 prowadzenie dodatkowych zajęć z przyrody ( 1 grupa x 56 godz.) - 56 godz. ( 2 godz. w tygodniu) Część 4 prowadzenie dodatkowych zajęć z języka polskiego (1 grupa x 56 godz.) - 56 godz. ( po 2 godz. w tygodniu) Część 4a prowadzenie dodatkowych zajęć z języka polskiego (2 grupy x 56 godz.) - 56 godz. ( po 2 godz. w tygodniu) Część 5 prowadzenie dodatkowych zajęć z języka polskiego (1 grupa x 56 godz.) - 56 godz. ( 2 godz. w tygodniu) Część 6 prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego z wykorzystaniem technik komputerowych ( 3 grupy x 84 godz.) - 252 godz. Część 7 prowadzenie zajęć z tańca towarzyskiego - 28 godz. Część 8 prowadzenie zajęć z opieki pedagogiczno-psychologicznej (2 grupy x 24 godz.) - 48 godz. Część 9 prowadzenie zajęć z opieki pedagogiczno-psychologicznej (1 grupa x 24 godz.) - 24 godz. Część 10-16 miejsce wykonywania usługi - Publiczna Szkoła Podstawowa w Brożcu Część 10 prowadzenie dodatkowych zajęć z matematyki ( 2 grupy x 56 godz.) - 112 godz. ( po 2 godz. w tygodniu) Część 11 prowadzenie dodatkowych zajęć z przyrody ( 1 grupa x 56 godz.) - 56 godz. ( 2 godz. w tygodniu) Część 12 prowadzenie dodatkowych zajęć z języka polskiego (1 grupa x 56 godz.) - 56 godz. ( po 2 godz. w tygodniu) Część 13 prowadzenie dodatkowych zajęć z języka angielskiego z wykorzystaniem technik komputerowych ( 3 grupy x 84 godz.) - 252 godz. ( 12 godz. w miesiącu) Część 14 prowadzenie zajęć z tańca towarzyskiego - 28 godz. Część 15 opieka podczas przejazdu na basen - 3 osoby x 32 godz. Część 16 prowadzenie zajęć z opieki pedagogiczno-psychologicznej (1 grupa x 24 godz.) - 24 godz. Określona w poszczególnych częściach liczba godzin oznacza godziny lekcyjne za wyjątkiem części 8, 9, 15 i 16 które oznaczają godziny zegarowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien mieć doświadczenie w należytym wykonaniu zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert : - zamawiający wymaga udokumentowania na Załączniku Nr 4 do SIWZ , że Wykonawca w w/w okresie wykonał określone usługi dla co najmniej czterech zamawiających o wartości każdej nie mniejszej niż 40 000 zł ; w zakresie prowadzenia dodatkowych zajęć z języka angielskiego z wykorzystaniem metody blended-learning. -w przypadku Wykonawców będących osobami fizycznymi zamawiający wymaga udokumentowania, że Wykonawca w w/w okresie był zatrudniony w szkole zgodnie z kwalifikacjami wymaganymi do wykonania zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w części 6 i 13 dotyczącym prowadzenia dodatkowych zajęć z języka angielskiego z wykorzystaniem technik komputerowych winien przeprowadzić te zajęcia za pomocą metody blended-learning.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności osobą posiadającą wykształcenie do prowadzenia danego rodzaju zajęć w szkole z odpowiednim przygotowaniem pedagogicznym i co najmniej 3-letnim okresem pracy na takim stanowisku. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, wg załącznika 5 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.walce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Oświaty w Walcach ul. Mickiewicza 18 47-344 Walce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Oświaty w Walcach ul. Mickiewicza 18 47-344 Walce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja szkolenia z warsztatami pn."Działania łagodzące skutki zmian klimatu pod kątem retencji wody opadowej i poprawy bilansu wodnego oraz regeneracji gleb w obszarach rolniczych"
- Świadczenie usług w zakresie: Część 1: usługa w zakresie organizacji 8 spotkań informacyjno - warsztatowych; Część 2: usługa informacyjno - edukacyjna, składająca się z III komponentów:...
- Szkolenie w zakresie metodyki prowadzenia badań naukowych i nawiązywania współpracy z ośrodkami w kraju i za granicą w zakresie nauk o zarządzaniu i jakości
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - II ".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.