eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimKredyt długoterminowy w wysokości do kwoty 3.100.000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oświęcim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Oświęcim: Kredyt długoterminowy w wysokości do kwoty 3.100.000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oświęcim
Numer ogłoszenia: 422312 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 382384 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Oświęcim, ul. Zamkowa 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 849500, faks 033 8449510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy w wysokości do kwoty 3.100.000 PLN na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oświęcim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości do kwoty 3.100.000,00 PLN (słownie: trzy miliony sto tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Oświęcim. 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy Gminy. Wysokość i termin przekazania środków będą każdorazowo uzgadniane z Wykonawcą i przedkładane w postaci wniosku na 3 dni przed uruchomieniem transzy. 3. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 31 grudnia 2010 roku. 4. Harmonogram spłat kredytu: 1 rata 30.03.2012 w kwocie 150.000,00 PLN 2 rata 30.06.2012 w kwocie 150.000,00 PLN 3 rata 30.09.2012 w kwocie 150.000,00 PLN 4 rata 30.12.2012 w kwocie 150.000,00 PLN 5 rata 30.03.2013 w kwocie 150.000,00 PLN 6 rata 30.06.2013 w kwocie 150.000,00 PLN 7 rata 30.09.2013 w kwocie 150.000,00 PLN 8 rata 30.12.2013 w kwocie 150.000,00 PLN 9 rata 30.03.2014 w kwocie 175.000,00 PLN 10rata 30.06.2014 w kwocie 175.000,00 PLN 11rata 30.09.2014 w kwocie 175.000,00 PLN 12rata 30.12.2014 w kwocie 175.000,00 PLN 13rata 30.03.2015 w kwocie 300.000,00 PLN 14rata 30.06.2015 w kwocie 300.000,00 PLN 15rata 30.09.2015 w kwocie 300.000,00 PLN 16rata 30.12.2015 w kwocie 300.000,00 PLN 5. Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobrania kwoty kredytu w pełnej wysokości. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcy) kosztami nie pobranego kredytu. 6. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M i dodatnią lub ujemną marżę banku. 7. Rok odsetkowy: równy 365 dni. 8. Odsetki będą płatne na koniec każdego kwartału po otrzymaniu noty odsetkowej z Banku płatne do 15 każdego miesiąca po skończonym kwartale. 9.Zakłada się możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie. 10. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Andrychowie, ul. Krakowska 112, 34-120 Andrychów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 420484,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 684985,07

  • Oferta z najniższą ceną: 684985,07 / Oferta z najwyższą ceną: 684985,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.