Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Wołomin: BIEŻĄCE REMONTY CZĄSTKOWE, UTRZYMANIE DRÓG O NAWIERZCHNIACH ULEPSZONYCH MINERALNO-BITUMICZNYCH I TŁUCZNIOWYCH, PRZEBUDOWY DRÓG I WJAZDÓW W ZAKRESIE POPRAWIAJĄCYM PRZEJEZDNOŚĆ ORAZ PODWYŻSZAJĄCYM PARAMETRY TECHNICZNE I EKSPLOATACYJNE NA TERENIE GMINY WOŁOMIN
Numer ogłoszenia: 42237 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołomin, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, fax 022 7633066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCE REMONTY CZĄSTKOWE, UTRZYMANIE DRÓG O NAWIERZCHNIACH ULEPSZONYCH MINERALNO-BITUMICZNYCH I TŁUCZNIOWYCH, PRZEBUDOWY DRÓG I WJAZDÓW W ZAKRESIE POPRAWIAJĄCYM PRZEJEZDNOŚĆ ORAZ PODWYŻSZAJĄCYM PARAMETRY TECHNICZNE I EKSPLOATACYJNE NA TERENIE GMINY WOŁOMIN.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są bieżące remonty cząstkowe dróg o nawierzchniach ulepszonych mineralno - bitumicznych i tłuczniowych, przebudowy dróg w zakresie poprawiającym przejezdność oraz podwyższającym parametry techniczne i eksploatacyjne na terenie gminy Wołomin. Określone w opisie przedmiotu zamówienia polegają na wykonywaniu bieżących napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych, wykonywaniu nakładek asfaltowych wyrównujących, napraw i wykonywaniu nawierzchni tłuczniowych zlecanych w miarę potrzeb przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Przedstawią wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz złożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. b) Przedstawią wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik robót powinien mieć co najmniej 5 letni staż pracy na stanowisku kierownika robót budowlanych w branży drogowej. c) Wykonawca winien dysponować narzędziami i urządzeniami dostosowanymi do wykonania usługi objętej zamówieniem. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo. Wykonawca powinien wykazać się dysponowaniem, co najmniej: 1. rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. 2. walec stalowo-wibracyjny /gładzik/ - 1szt. 3. walec gumowo-stalowy - 1szt. 4. kotły do asfaltu lanego (rajzery) co najmniej - 2szt. 5. przecinarka do nawierzchni asfaltowych - 1szt. 6. koparka o poj. łyżki minimum 0,6 m3 - 1szt. 7. koparko-ładowarka -1szt. 8. samochody ciężarowe samowyładowawcze o ładowności min. 10 ton -3szt. 9. równiarka o mocy silnika minimum 120 KM. - 1szt. 10.zagęszczarki wibracyjne - 2 szt. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przyocenie będzie kierował się formułą: spełnia, nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu, zbierania i odzysku odpadów w postaci gruzów, betonowych, ceglanych i żużlowych z przeznaczeniem na podbudowy dróg oraz utwardzanie terenów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 21 marca 2006r. w sprawie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów poza instalacjami i urządzeniami na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. nr 62, poz 628 z póżn. zm.) d)oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktcie Ia, Ib, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2)Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. a , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. zamieszkania. II. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Kierownik robót powinien mieć minimum 5 letni staż pracy na stanowisku kierownika robót budowlanych w branży drogowej. c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, które zostaną użyte do wykonania zamówienia . Wykonawca powinien dysponować, co najmniej: 1. rozkładarka mas bitumicznych - 1 szt. 2. walec stalowo-wibracyjny /gładzik/ - 1szt. 3. walec gumowo-stalowy - 1szt 4. kotły do asfaltu lanego (rajzery) co najmniej - 2szt. 5. przecinarka do nawierzchni asfaltowych - 1szt. 6. koparka o poj. Łyżki minimum 0,6 m3 - 1szt. 7. koparko-ładowarka -1szt. 8. samochody ciężarowe samowyładowawcze o ładowności min. 10 ton -3szt. 9. równiarka o mocy silnika minimum 120 KM. - 1szt. 10.zagęszczarki wibracyjne - 2szt. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo. III. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, pok. 223..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wołominie, ul. Ogrodowa 4, Biuro Obsługi Mieszkańców stanowiska kancelaryjne nr 1,2,3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi gminnej nr 431058W - ul. Kochanowskiego w miejscowości Czarna i Wołomin w Gminie Wołomin
- Przebudowa i modernizacja boiska sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Wołominie w ramach zadania: Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje boisko- Orlik 2012" (...)
- "Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A"
- Dostawa antybiotyków dla Szpitala Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wołominie w podziale na zadania
- Zakup wraz z dostawą materiału roślinnego
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4018W Szydłowiec - Majdów - granica województwa na odcinku od 3 + 147 do km 4 + 347"
- Realizacja zad. inwest. pn.: "Rozbudowa drogi gm. nr 160063Z na odcinku Jarosławiec - Jezierzany. Etap II" oraz realizacja pierwszego etapu zad. pn.: "Budowa kanal. sanit. w m. Nacmierz i Jezierzany"
- Przebudowa odcinka ulicy Zachodniej w Siemiatyczach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.