To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-29
Grojec: usługa pralnicza
Numer ogłoszenia: 422462 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 389288 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Grojcu, Aleja Ogrodowa 1, 32-615 Grojec, woj. małopolskie, tel. 033 8428136, faks 033 8428903.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa pralnicza.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie kompleksowej usługi pralniczej asortymentu będącego własnością Zamawiającego. I.Zobowiązanie Wykonawcy: 1.Zapewnia wszelkie środki i inne artykuły (np. folie, worki do pakowania asortymentu) niezbędne do prawidłowego wykonania usługi oraz dokumentacje zdawczo-odbiorczą brudnego i czystego asortymentu. Dla asortymentu skażonego HBS worki foliowe w innym kolorze. 2.Odbiera od Zamawiającego brudny asortyment z magazynu własnymi siłami i dokonuje załadunku na przeznaczony do tego celu własny środek transportu. Dostarcza do Zamawiającego własnym transportem uprany asortyment wraz z wniesieniem go do magazynu Zamawiającego w czystych workach foliowych. Wydawanie i odbiór asortymentu odbywać się będzie w loco PZOL w Grojcu zgodnie z harmonogramem określonym w pkt III. 3.W zależności od rodzaju asortymentu, pranie lub poddanie dezynfekcji chemiczno-termicznej w procesie prania zgodnie z wymogami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4.Maglowanie, prasowanie upranego asortymentu jeżeli tego wymaga. 5.Wykonania drobnych napraw: przyszywanie guzików, naprawa zamków, zszywanie itp. 6.Transportu asortymentu w workach oddzielnie dla czystego jak i brudnego asortymentu. 7.Raz na kwartał obowiązek dostarczania Zamawiającemu kopii badań mikrobiologicznych wykonanych w pralni Wykonawcy potwierdzonych przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, dokumentujących skuteczność prania i dezynfekcji. 8.Wykonania usługi we własnym zakresie bez możliwości zlecenia wykonania usługi prania, dezynfekcji, maglowania podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania usługi w krótkim i oznaczonym czasie przez podwykonawcę w sytuacjach trudnych do przewidzenia lub zdarzeniach niezależnych od Wykonawcy, uniemożliwiających wypełnienie zobowiązań wynikających z zawartej umowy a sytuacja ta nie jest wynikiem zaniedbania którejkolwiek ze stron (ze strony jej wykonawców, pracowników i osób współpracujących) oraz nie są one do przezwyciężenia mimo dołożenia wszelkich starań ze strony Wykonawcy. 9.Zapewnienia na czas trwania umowy zapasu czystego asortymentu i dostarczenia go do magazynu w razie zgłoszenia Wykonawcy przez Zamawiającego takiej konieczności. 10.Ponosi odpowiedzialność za jakość środków chemicznych, bezpieczny transport i opakowanie asortymentu odbieranego i dostarczonego do wyznaczonego miejsca. 11.Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: Uzupełnienia braków w takiej samej ilości, jakości i rozmiarach w przypadku zniszczenia asortymentu z winy Wykonawcy lub utraty asortymentu będącego własnością Zamawiającego w terminie 14 dni od daty stwierdzenia okoliczności pod rygorem potrącenia jego wartości wynagrodzenia, W razie stwierdzenia przez kierownika ds. technicznych lub na wniosek odpowiedzialnych pracowników, nieprawidłowości w świadczeniu usługi w szczególności w razie uzasadnionego stwierdzenia, że dostarczony asortyment nie spełnia wymagań czystości, wykonawca zobowiązany będzie do usuniecia uchybień na swój koszt. Waga reklamowanego asortymentu zostanie odliczona na dokumencie WZ od wagi wypranego asortymentu w dniu reklamacji, II. Ilość prania: Roczna ilość prania określona na podstawie danych statystycznych wynosi 25 000 kg. III.Częstotliwość usługi: Wydawanie i odbiór prania odbywać się będzie dwa razy w tygodniu w dniach -poniedziałek -czwartek w godzinach od 9:00 do 11:00. Używany skrót WZ oznacza dokument zdawczo-odbiorczy brudnego i czystego asortymentu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe PROFIL A, ul.Siemaszki 17B, 32-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 262000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 297000,00
Oferta z najniższą ceną: 297000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 297000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI GROJEC
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o sztucznej nawierzchni wraz z zadaszeniem o konstrukcji stalowej oraz łącznikiem i urządzeniami budowlanymi przy ZS w Grójcu
więcej: przetargi GROJEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
- Usługi pralniczej obejmującej pranie i czyszczenie bielizny szpitalnej i odzieży oraz innych wyrobów wymagających prania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.