eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawę (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zamek Książ w Wał-brzychu Spółkę z o.o. na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-17

Wałbrzych: Dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zamek Książ w Wał-brzychu Spółkę z o.o. na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 422482 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. , ul. Piastów Śląskich 1, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 6643850, faks 74 6643862.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zamek Książ w Wał-brzychu Spółkę z o.o. na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Spółkę z o.o. na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu, zgodnie z przepi-sami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2006r.nr 89,poz.625 z późn. zm.).1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz charakterystyka elektroenergetyczną obiektu.1.1 Prognozowany (szacowany) pobór energii elektrycznej w okresie od 1 stycznia 2014r.do 31grudnia 2014r. wynosi razem 846.925 kWh, w tym: a) dla dostaw energii elektrycznej ze wska-źnikiem mocy rozliczanym całodobowo według taryfy C 21 wynosi 845.662 kWh; b) dla dostaw energii elektrycznej bez wskaźnika mocy rozliczanej cało-dobowo według taryfy C 11 wynosi 1.263 kWh.1.2.Wykaz obiektów i miejsc dostarczania energii elektrycznej wraz z charakterystyką elektroenergetyczną : 1.2.1 Dostawa energii elektrycznej ze wskaźnikiem mocy rozliczanej całodo-bowo :1) Adres obiektu : Wałbrzych 58-306, ul. Piastów Śląskich 1;2)Rodzaj obiektów: 10 budynków kompleksu zamkowego o charakterze muzealno - wystawienniczym, hotelowym, gastronomicznym, naukowo - badawczym; 3) Miejsce zamontowania licznika : Stacja transformatorowa R 211-72 ) Zamek Książ; 4) Miejsce dostawy energii elektrycznej : zaciski transformatorowe T-1 ( przyłącze podstawowe) i T-2 ( przyłącze awaryjne ) w stacji transformatorowej po stronie N.N. na wyjściu przewodów od zabezpieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy; 5)Parametry techniczne przyłącza pomiarowego: licznik energii czynnej i biernej, przekładniki A/A 300/5, 6) Wielkość mocy zamówio-nej - umownej : 200 kW; 7) Moc przyłączeniowa : 310 kW. 1.2.2.Dostawa energii elektrycznej bez wskaźnika mocy rozliczanej całodobowo : 1) Adres obiektu : Wałbrzych 58-306, ul. Piastów Śląskich 1 (parking centralny w parku Książ); 2) Rodzaj obiektu: oświetlenie parkingowe, szalet; 3) Miejsce zamonto-wania licznika : szafka złącza kablowego wolnostojąca ZKT - 3)R; 4) Miejsce dostawy energii elektrycznej: zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabez-pieczenia w złączu w kierunku instalacji odbiorcy, złącze kablowe; 5) Parametry techniczne przyłącza pomiarowego: licznik energii czynnej; 6) Wielkość mocy zamówionej - umownej : 35 kW; 7) Wielkość zabezpieczenia przedlicznikowe-go: 63 A. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wykonaw-ca będzie dostarczał energię zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz obowiązującymi standardami jakościowymi określonymi w aktach wyko-nawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10.04.1997 r. - Prawo ener-getyczne, z późniejszymi zmianami. Energia elektryczna powinna spełniać para-metry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporzą-dzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W oparciu o zapisy art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wyma-gań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 oraz złożył dokumenty: Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu (sprzedaży) energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzę-du Regulacji Energetyki i Aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospo-darczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzę-du Regulacji Energetyki w przypadku, gdy Wykonawca jest właścicielem sieci dystrybucji lub aktualną umowę (obowiązującą w terminie wykonywania zamó-wienia) zawartą z przedsiębiorstwem energetycznym zajmującym się dystrybu-cją energii elektrycznej, odpowiedzialnym za ruch sieciowy w systemie dystry-bucyjnym elektroenergetycznym, bieżące i długookresowe bezpieczeństwo fun-kcjonowania tego systemu, eksploatację, konserwację, remonty oraz niezbędna rozbudowę sieci dystrybucji, w tym połączeń z innymi systemami elektroener-getycznymi wyznaczonym przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na Opera-tora Systemu Dystrybucji w ramach której Przedsiębiorstwo to zapewni Wyko-nawcy (Sprzedawcy) świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego (Odbiorcy).Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przez Wykonawcę w miejsce umowy (obowiązującej w terminie wykonywania zamówienia) zawartej z przedsiębiorstwem energetycznym zajmującym się dystrybucją energii ele-ktrycznej, odpowiedzialnym za ruch sieciowy w systemie dystrybucyjnym elektroenergetycznym, bieżące i długookresowe bezpieczeństwo funkcjonowa-nia tego systemu, eksploatację, konserwację, remonty oraz niezbędna rozbudo-wę sieci dystrybucji, w tym połączeń z innymi systemami elektroenergetyczny-mi wyznaczonymi przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na Operatora Sy-stemu Dystrybucji w ramach której Przedsiębiorstwo to zapewni Wykonawcy (Sprzedawcy) świadczenie usług dystrybucji na rzecz Zamawiającego (Odbior-cy) - oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu aktualnej, obowiązującej przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia, umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działa-jącego na terenie na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektry-cznej, tj. do obiektów Zamawiającego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załą-cznik Nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższych warun-ków na podstawie złożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia warunek-nie spełnia warunku. Z treści załączonych dokumen-tów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać spełnienie przez Wyko-nawcę wymaganych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Zama-wiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z zasadą spełnia warunek - nie spełnia warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zama-wiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z zasadą spełnia warunek - nie spełnia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zama-wiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z zasadą spełnia warunek - nie spełnia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu wymagań ustawowych - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zama-wiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnie z zasadą spełnia warunek - nie spełnia warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy, projekt umowy lub umów odrębnych dla różnych grup taryfowych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY.1.Wykonawca dołączy do oferty propozycję treści umowy lub umów na dostawę (sprzedaż) energii elektrycznej uwzglę-dniającą istotne dla Zamawiającego warunki umowy, o których mowa w pkt. XVI specyfikacji i możliwe zmiany w zawartej umowie oraz warunki takiej zmia-ny, o których mowa w pkt. XVII specyfikacji. 2. Rozliczanie za dostarczaną (sprzedaną) energię elektryczną odbywać się będzie w cyklach jednomiesię-cznych, dla każdego punktu poboru oddzielnie, według wskazań urządzeń po-miarowo - rozliczeniowych i cen jednostkowych energii elektrycznej netto wła-ściwych dla danej grupy taryfowej. 3. Prognozowany ( szacowany) pobór ener-gii elektrycznej służy do określenia wartości przedmiotu zamówienia/ umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego/Klienta do zakupu energii w ilościach podanych w SIWZ.4. Wykonawca/ Sprzedawca zobowiązuje się również do peł-nienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy. Wykonawca / Sprzedawca dokony-wać będzie bilansowania handlowego zakupionej przez Zamawiającego / Klien-ta na podstawie wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych. 5. Wykonawca stosować będzie wobec Zamawiającego 14 dniowy termin płatności licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 6. Specyfikacja Istot-nych Warunków Zamówienia i oferta Wykonawcy stanowią integralną część umowy. MOŻLIWE ZMIANY W ZAWARTEJ UMOWIE I WARUNKI TAKIEJ ZMIANY. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy.1.1.Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe, b) udoku-mentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy. 1.2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Za-mawiającego: a) wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiają-cego, b) zmiana w zakresie dostaw przedmiotu zamówienia z przyczyn nie wyni-kających ze strony Wykonawcy, c) w przypadku zbycia lub przejęcia przez inny podmiot administrowania kompleksu zamkowo-parkowe-go Książ w Wałbrzychu. 1.3.W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostanie odwołanie, Zamawia-jący przedłuży termin reali-zacji zadania o czas ponad termin ustawowy na roz-patrzenie odwołania. 2.Zmiana wynagrodzenia: 2.1. Zmniejszenie ilości dostaw energii elektrycznej niezależnie od Wykonawcy służące celowemu wydatkowa-niu środków publicznych. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wy-nagrodzenia w stosunku do określonego w ofercie. 2.2. Zmia-na ceny brutto przedmiotu zamówienia wynikająca wyłącznie z czynników niezależnych od Wykonawcy, tj. ustawowej zmiany wysokości podatku VAT i / lub zmianie opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym. 3. Zmiany pozostałe: 3.1. Odstąpienie od wykonania części dostaw energii elektry-cznej z powodu przejęcia przez inny podmiot administrowania kompleksu zam-kowo-parkowego Książ w Wałbrzychu lub jego części; 3.2. Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, umowy, zmiana adresu, zmiana administratora komple-ksu zamkowo-parkowego Książ w Wałbrzychu, zmiana nazwy Zamawiającego, zmiana osób upoważnionych do reprezentowania stron itp.); 3.3. Zmiana ukła-du pomiarowo-rozliczeniowego; 3.4. W każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego np. gdy obniży to koszty dostawy energii elektry-cznej. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 nie mogą stanowić podstawy zwię-kszenia wynagrodzenia. 5. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający dopuszcza zgodę, nie stano-wią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. Nie stanowią zmian umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, udzielanie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaz.walbrzych.pl/zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., 58-306 Wałbrzych, ulica Piastów Śląskich 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o., 58-306 Wałbrzych ulica Piastów Śląskich 1, pokój nr 22 ( Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.