Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Wyszków: Świadczenie usług stałej obsługi prawnej Urzędu Miejskiego w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 422526 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wyszków , Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 7424201, faks 029 7424209.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług stałej obsługi prawnej Urzędu Miejskiego w Wyszkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I Zamówienie obejmuje kompleksową obsługę prawną Urzędu Miejskiego i Rady Miejskiej w Wyszkowie polegającej na: 1.doradztwie i udzielaniu opinii prawnych z zakresu prawa handlowego, prawa cywilnego, prawa upadłościowego i naprawczego, 2.udzielaniu opinii prawnych i doradztwie z zakresu postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, gospodarki nieruchomościami, prawa pracy oraz obsłudze prawnej organów gminy, 3.osobistym kontakcie lub przez osoby wskazane przez Wykonawcę z przedstawicielami Zamawiającego w jego siedzibie zgodnie z harmonogramem w ilości min. 16 godz. tygodniowo (w tym 15 godz. w siedzibie Zamawiającego + 1 godz. przeznaczona na kontakt telefoniczny lub e-mail) 4.po przekroczeniu limitu godzin (16 tygodniowo) przysługiwać będzie wynagrodzenie płatne wg stawki za 1 godzinę przedstawionej w ofercie Wykonawcy. Wykonawca na bieżąco będzie prowadził rejestr godzin świadczenia usług poza określonym limitem, każda godzina nadliczbowa zostanie opisana i potwierdzona przez osobę merytorycznie odpowiedzialną za prowadzoną sprawę, 5.konsultacji i kontakcie telefonicznym oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej z wyznaczonymi przez Zamawiającego pracownikami w liczbie ok. 8 osób w ilości 1 (jednej) godziny tygodniowo, 6.współpracy z Sekretarzem Gminy w zakresie formalno-prawnym, przygotowywania uchwał i materiałów na sesję Rady Miejskiej i w razie potrzeby uczestnictwo w sesjach Rady Miejskiej. Sesje odbywają się zwyczajowo 1 raz w miesiącu w ostatni czwartek miesiąca od godz. 1000, 7.Korespondencja elektroniczna przesyłana będzie przez Zamawiającego na podany adres Wykonawcy, 8.Wykonawca oddaje do dyspozycji max 3 Radców Prawnych tych samych przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia.(Wykonawca może zaproponować od 2 do 3 Radców Prawnych do obsługi prawnej). 9.Zamawiający zapewnia Wykonawcy samodzielne biuro (pokój) i wszystkie niezbędne materiały biurowe oraz dostęp do LEX-a. 10.Cena za zastępstwo procesowe nie będzie wliczana do ceny oferty, obliczona zgodnie z rozporządzeniem..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.10.00.00 - Usługi prawnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na stałej obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego, trwającą nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy. Ocena tego warunku wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczególnych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami, posiadającymi wpis na listę radców prawnych, a ponadto spełniają następujące wymagania: - osoby legitymujące się minimum 4 letnim doświadczeniem zawodowym jako radca prawny w świadczeniu usług doradztwa prawnego, w tym minimum 2 lata doświadczenia w zakresie obsługi prawnej jednostki samorządu terytorialnego. Warunki udziału w postepowaniu dotyczą, każdej ze wskazanych z osób w postepowaniu. Ocena tego warunku wg formuły spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Formularz oferty zawierający m.in. cenę za wykonanie zamówienia, termin realizacji zamówienia, oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami lokalnymi w jakich będzie realizowana usługa, warunkami przetargu i warunkami przyszłej umowy oraz o przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń, informacją o Podwykonawcach ZAŁACZNIK Nr 1 do SIWZ 2.Formularz cenowy wg Załącznika Nr 3 do oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - doświadczenie w obsłudze prawnej jednostek samorządu terytorialnego - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wyszkowie
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków
pok. 116A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wyszkowie Aleja Róż 2 07-200 Wyszków Kancelaria Urzędu pok. 145.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
- Oczyszczanie ulic i chodników na terenie miasta i gminy Wyszków
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług prawniczych związanych z działalnością Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie
- Obsługa prawna Instytutu Ogrodnictwa - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Świadczenie kompleksowej obsługi prawnej na rzecz Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi oraz Schroniska dla Zwierząt w Łodzi w 2025 r.
- Kompleksowa obsługa prawna Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 2
- Świadczenie usług doradztwa prawnego na potrzeby Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.