Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Rajcza: Dostawa nabiału do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r.
Numer ogłoszenia: 422586 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy , ul. Ujsolska 35, 34-370 Rajcza, woj. śląskie, tel. (033) 8643120, faks (033) 864 31 20.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzol.rajcza.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nabiału do SPZOL w Rajczy przez okres 24 miesięcy, czyli od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Mleko 2 % w woreczkach, butelkach, kartonach 0,9 litra do 1 - Litr. 58.401,00 2.Śmietana 30 % w butelkach, woreczkach 0,5 litra - Litr. 430,00 3.Ser twaróg półtłusty 0,25 kg - kg 2.600,00 4.Masło extra 0,20 kg - kg 2.630,00 5.Ser żółty salami GOUDA - kg 643,00 6.Ser topiony choddar 0,10 kg ( mix smaków ) - kg 1.022,00 7.Mleko w proszku 0,50 kg - kg 400,00 8.Margaryna mleczna 0,25 kg - kg 420,00 9.Drożdże 0,10 kg - kg 70,00 10.Maślanka a x 1 litr - litr 720,00 11. Jogurt serduszko lub gratka 0,125 kg ( lub inne) - kg 1.800,00 12.Jogurt naturalny 0,180 kg kg 432,00 13.Śmietana 18 % w pojemniku ( 0,33 lub 0,35 l, 0,40 l) litr 430,00.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.51.17.00 - Mleko w proszku 15.54.30.00 - Sery scalone, sproszkowane, z przerostami pleśni i pozostałe sery 15.53.00.00 - Masło 15.89.80.00 - Drożdże 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.55.15.00 - Maślanka .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Dostawcy, którzy: 1.1. Spełnią warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy dotyczące: - posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiedni potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej; Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.2. Posiadają wiedzę i doświadczenie Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego wykazu dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania i spełnienia warunku wiedzy oraz doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat ( 2010 - 2012 ) i przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu (np. referencji) potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie jednego zamówienia obejmującego wykonaniem dostawy, potwierdzonego stosownymi dokumentami ( referencje ) - Załącznik Nr 4 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadają uprawnienia do wykonywania i kierowania zamówieniami i dostawami do Zamawiającego. Na potwierdzenie spełnienia warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy ( imię i nazwisko oraz zakres odpowiedzialności ) Załącznik Nr 6 SIWZ . b) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia środki transportu jakie posiada Dostawca - Załącznik Nr 11 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) stosownego oświadczenia z art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o braku podstaw do wykluczenia - wg wzoru stanowiącego - Załącznik nr 3 do SIWZ. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 -2 ustawy (Załącznik nr 3 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia: a) aktualnego oświadczenia potwierdzającego, że Dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Załącznik Nr 7 SIWZ b) aktualnego oświadczenia potwierdzającego, że Dostawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- Załącznik Nr 8 SIWZ c) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze względu na zapisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. ( Dz. U. z 2013 r. poz. 231 ), w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane § 1.1 pkt 10) opłaconej polisy, Zamawiajmy zaleca aby Wykonawca wraz z kopią polisy złożył dowód jej opłacenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
w okresie 2010 - 2012; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
- inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
1. Oświadczenie US 2. Oświadczenie ZUS;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.6. Spełnią warunki dodatkowe. - potwierdzą stosownym oświadczeniem, że wszystkie towary zamówienia będą pełnowartościowe, będą posiadać wymagane stosownymi przepisami świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodne z Polską Normą oraz normami określonymi i obowiązującymi na obszarze Unii Europejskiej o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia oraz szczegółowych wymagań dotyczących środków transportu oraz wymaganiami sanitarnymi - dane aktualne w dacie zakupu materiałów. - zaoferują 30 dniowy termin płatności za wykonaną dostawę; - Jeżeli Dostawca posiada certyfikat ISO to winien jego odpis - kserokopię załączyć do oferty. Na potwierdzenie spełnienia tych warunków Zamawiający wymaga złożenia: a) wypełnionego formularza ofertowego - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnienie i wycenę formularza cenowego - Załącznik nr 1 do formularza oferty b) Oświadczenie o przestrzeganiu norm - Załącznik Nr 12 SIWZ c) Złożenie oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami przetargu - Załącznik Nr 5 SIWZ d) Oświadczenie o niekaralności załącznik Nr 9, 10 i 14 SIWZ e) Podpisany projekt umowy - załącznik Nr 13 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Dostawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści SIWZ. Zamawiający sprawdzi kompletność oświadczeń i dokumentów a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia (+) - niespełnia (-), co musi wynikać jednoznacznie z treści tych oświadczeń i dokumentów. Dostawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1.1.a), 1.2.a), 1.3.a),b), 1.4.a),b),c), 1.5.a), b), 1.6.b),c), d), i e), zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą, natomiast oferta Dostawcy, który nie spełni warunków, o których mowa w pkt. 1.6. a), zostanie odrzucona
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Szczegółowe warunki umowy o wykonanie zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający wymaga by Dostawca zawarł z Zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach podanych we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzol.rajcza.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opiekuńczo Leczniczy w Rajczy
34 - 370 RAJCZA
ul. Ujsolska 35
www.spzol.rajcza.com.pl
e-mail: spzolrajcza@poczta.onet.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć (doręczyć) w terminie w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opiekuńczo Leczniczym w Rajczy, 34-370 Rajcza, ul. Ujsolska 35, Sekretariat pokój Nr 31.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w I kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 IM. OBROŃCÓW WESTERPLATTE W GOSTYNINIE
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Oddziałów Przedszkolnych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich, tłuszczy jadalnych i jaj dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55.
- DOSTAWA NABIAŁU I JAJ DLA ŻW
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
więcej: Mleko i śmietana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.