Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Poznań: Dostawa słupków drogowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 42258 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu , ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6477200, faks 061 8201709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa słupków drogowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupków drogowych dla Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu. 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: ZADANIE A: Przedmiotem zamówienia jest dostawa słupków do znaków drogowych z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 60,3 mm i grubości ścianki 3-4 mm, W następujących ilościach: 1. Słupki 3,7 mb do znaków drogowych ocynkowane - 1000 szt. 2. Słupki 4,0 mb do znaków drogowych ocynkowane - 500 szt. 3. Słupki 4,5 mb do znaków drogowych ocynkowane - 350 szt. Słupki do znaków winny być zaopatrzone w dwie kotwy z płaskownika 60 x 6mm przyspawane poziomo pod kątem 90o (spaw pionowy i poziomy z obu stron płaskownika do słupka ). Słupki od góry muszą być zamknięte, w taki sposób aby woda nie przedostawała się do wnętrza słupka. Spawy i kotwy winny być zabezpieczone antykorozyjnie. ZADANIE B: - Słupki barierki łańcuszkowej O 1 1/4 cala o długości 1,5m. w ilości 300 szt. Słupki barierki łańcuszkowej winny być wykonane z rur stalowych ocynkowanych malowane proszkowo na kolor żółty (RAL1023) i od strony górnej muszą być zamknięte. Słupek 6 cm od górnej krawędzi winien zostać przewiercony na wylot, aby w ten sposób przełożyć pręt gładki stalowy o średnicy 8mm i przyspawać. Pręt ten będzie uszkami do mocowania łańcucha, na obwodzie po przeciwległych stronach. Uszka powinny zostać otwarte. - Słupki oporowe O 2 cale o dł. 1,5m z poprzeczką Dostawa słupków oporowych O 2 cale, dł. słupka 1,5 m w ilości 300 szt. Słupki oporowe O 2 cale winny być wykonane z rur stalowych ocynkowanych malowane proszkowo na kolor żółty (RAL 1023).Wszystkie słupki od strony górnej muszą być zamknięte. Słupki oporowe O 2 cale, powinny być wykończone od góry głowicą o O 75mm i wys. 160 mm, natomiast w dolnej części na wys. ok. 15 cm od dołu słupka winna zostać umocowana poprzeczka wykonana z płaskownika 60x6, mocowana poziomo (spaw pionowy i poziomy z obu stron płaskownika do słupka). - słupki barierki łańcuszkowej typ jak z ul. Głogowskiej w ilości 300 szt. Słupki barierki łańcuszkowej winny być wykonane z rur stalowych ocynkowanych malowane proszkowo na kolor zielony (RAL 6005) od góry zamknięte małą głowicą wg wzoru. Słupki łańcuszkowe winny od góry zostać przewiercone na wylot, na wysokości 6 cm od górnej krawędzi, aby w ten sposób przełożyć pręt gładki stalowy o średnicy 8mm i przyspawać. Pręt ten będzie uszkami do mocowania łańcucha na obwodzie po przeciwległych stronach. Uszka powinny zostać otwarte, a w dolnej części na wys. ok. 15 cm od dołu słupka winna zostać umocowana poprzeczka z płaskownika 60x6 mm mocowana poziomo (spaw pionowy i poziomy z obu stron płaskownika do słupka). ZADANIE C: Słupki żeliwne ozdobne, łańcuszkowe wraz z łańcuchem ozdobnym i słupki oporowe na uzupełnienie ciągu słupków w ul. Garbary, ul. Pułaskiego oraz w rejonie Starego Rynku w Poznaniu. Słupki muszą być takie same jak istniejące. A. słupki barierki ozdobnej, żeliwne - oporowe, typ Stary Rynek wys. 82,0 cm - w ilości 400 szt. B. słupki barierki ozdobnej, żeliwne - łańcuszkowe, typ z ul. Garbary wys.88,5 cm - w ilości 100 szt. C. słupki barierki ozdobnej, żeliwne- łańcuszkowe, typ z ul. Pułaskiego wys. 83,5 cm - w ilości 200 szt. D. łańcuch ozdobny do w/w barierek - w ilości 600 mb E. fundamenty betonowe do słupków barierki ozdobnej - w ilości 500 szt. Słupki wg wzoru jak na zdjęciach, winny być malowane natryskowo farbą antykorozyjną do powierzchni stalowych i żeliwnych jako podkład oraz dwukrotnie farbą do metalu (poliuretan chemoutwardzalny - czarny mat RAL 9004 ). Są one skręcane z odpowiednich elementów na pręcie o O 18mm. Słupki łańcuchowe posiadają odpowiednie mocowania umożliwiające w sposób łatwy mocowanie łańcucha ozdobnego, natomiast słupki oporowe nie posiadają tego elementu. Łańcuch winien być wykonany w odcinkach 0,5 do 2,0 m z możliwością rozginania ogniw w celu mocowania do słupków lub względem siebie (przedłużanie lub skracanie łańcucha). Dodatkowo muszą być wykonane pojedyncze ogniwa do łączenia łańcucha. Fundamenty betonowe o wys. 36 cm i przekroju kwadratu 20x20 cm winny posiadać w czterech miejscach nagwintowany pręt do przykręcenia słupków nakrętką kołpakową M-12..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.60 - Słupki drogowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnienie warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie wykazują spełnianie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku: a) zmiany wysokości stawek podatku od towarów i usług VAT dla czynności objętych umową, która wejdzie w życie po zawarciu umowy - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w zakresie czynności fakturowanych po wejściu w życie ustawowej zmiany wysokości stawek w/w podatku.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań, pok. 102.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Wydział Organizacyjny Zarządu Dróg Miejskich, ul. Wilczak 16, 61-623 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.