To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-13
Ogłoszenie nr 42258 - 2017 z dnia 2017-03-13 r.
Banie Mazurskie: "Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu istniejącego cmentarza komunalnego wraz z dojazdami w Baniach Mazurskich" - ETAP II
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 23789-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Baniach Mazurskich, krajowy numer identyfikacyjny
53130600000, ul.
ul. Konopnickiej
26,
19520
Banie Mazurskie, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
087 6157172, 6157178, faks
, e-mail
ugbaniemaz@go2.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.baniemazurskie.warmia.mazury.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Zagospodarowanie (uporządkowanie) terenu istniejącego cmentarza komunalnego wraz z dojazdami w Baniach Mazurskich" - ETAP II
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):GKIŚ.ZP.271.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi dojazdowej z placem manewrowym od ulicy Jasnej oraz parkingu na 14 miejsc postojowych w Baniach Mazurskich. Inwestycja znajduje się na działkach nr geod. 223/2 oraz 226/17, obręb Banie Mazurskie. Przebieg oraz lokalizacja została przedstawiona na planie zagospodarowania terenu. Zaprojektowano utwardzenie drogi dojazdowej z placem manewrowym od ulicy Jasnej z betonowej kostki brukowej o trapezowym kształcie gr. 8 cm w kolorze grafitowym, na podsypce piaskowo -cementowej gr. 10 cm oraz budowę miejsc parkingowych na 14 miejsc postojowych w tym jedno przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne, z betonowej kostki brukowej o trapezowym kształcie, gr. 8 cm w kolorze szarym, na podsypce piaskowo-cementowej gr. 10 cm, linie rozdzielające miejsca postojowe z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm w kolorze grafitowym. Zakres robót zgodny z załączonym przedmiarem robót: - nawierzchnia drogi dojazdowej od ul. Jasnej 460,03 m2 - nawierzchnia parkingu 180,50 m2 Zakres opracowania obejmuje roboty budowlane polegające na: wykonaniu pomiarów przy powierzchniowych robotach ziemnych, mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników, ławy betonowe z oporem pod krawężniki, mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, podbudowy z kruszywa naturalnego warstwa dolna, krawężniki betonowe na podsypce piaskowo-cementowej, nawierzchnie z betonowej kostki brukowej grafitowej o grubości 8 cm układanej na podsypce piaskowo- cementowej, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm układanej na podsypce piaskowo-cementowej, humusowanie i obsianie skarp przy grubości warstwy humusu 5 cm. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie budowlanym zawierającym BIOZ - stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ, w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym tzw. ślepy - stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót drogowych stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i ich zgodność z dokumentacją projektowo-kosztorysową, umową, specyfikacjami technicznymi. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowo-kosztorysowa i wszystkie dodatkowe dokumenty przekazane Wykonawcy stanowią cześć umowy, a wymagania określone w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby były zawarte w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach w poszczególnych dokumentach, poniższe dokumenty korzystają z następującego pierwszeństwa: 1) umowa, 2) dokumentacja projektowa, 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych, 4) SIWZ 5) kosztorys ofertowy 6) oferta Wykonawcy. Podane w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót nazwy własne materiałów należy traktować jako przykładowe. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia, należy rozumieć jako określenie parametrów technicznych i standardów jakościowych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zamawiający proponuje, aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Roboty niewyszczególnione w przedmiarze robót: 1) Roboty budowlane nie objęte niniejszą Umową, w szczególności nie ujęte w projekcie budowlanym, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego doszło do zawarcia Umowy, a które są konieczne do realizacji przedmiotu Umowy, gdy z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie wykonania tych robót od przedmiotu Umowy wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub wykonanie Umowy jest uzależnione od wykonania tych robót, a wartość wszystkich takich robót w ramach Umowy nie przekracza łącznie 15 % wartości Umowy będą przyjmowane przez Wykonawcę do realizacji na podstawie aneksu do umowy, poprzedzonej sporządzeniem Protokołu konieczności wykonania tych robót. 2) W przypadku, gdy rozliczenie zmienionego zakresu robót, nie będzie możliwe poprzez obmiar wykonanych robót budowlanych, w szczególności: a) gdy roboty ujęte w projekcie budowlanym lub wykonawczym nie zostały wyszczególnione w przedmiarze robót lub b) gdy roboty nie ujęte w projekcie wykonawczym nie zostały również ujęte w przedmiarze robót, a ich wykonanie jest konieczne dla realizacji Umowy zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i ma na celu usunięcie rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a projektem wykonawczym lub c) w przypadku konieczności zaniechania robót budowlanych objętych Kosztorysem ofertowym, - wykonanie przez Wykonawcę zmienionego zakresu robót nastąpi na podstawie Protokołu konieczności oraz zawartego aneksu do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45233220-7,
45111200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT104359.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert6 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 94754.53 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.