eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągObsługa szaletów miejskich na terenie miasta Elbląga

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Elbląg: Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Elbląga
Numer ogłoszenia: 422620 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390976 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 235 35 36, 055 239 31 25, faks 055 235 35 55, 055 239 33 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Elbląga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Elbląga. przedmiot główny: CPV: 90.60.00.00 - 3 Nazewnictwo wg CPV: usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Przedmiotem zamówienia jest obsługa szaletów miejskich na terenie miasta Elbląga zlokalizowanych przy: a) ul. Rycerskiej 1, b) Alei Odrodzenia - Dom Handlowy Jantar, c) Placu Dworcowym 3A, d) ul. Wodnej (szalet samoobsługowy). 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) bieżącą obsługę szaletów miejskich, b) wykonywanie drobnych prac remontowych. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Wzór Umowy wraz z załącznikami, stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3. Wykaz szaletów publicznych objętych przedmiotowym zamówieniem oraz godziny ich funkcjonowania: a) Szalet wolnostojący zlokalizowany przy ul. Rycerskiej 1: - całkowita powierzchnia 130 m2, - wyposażenie szaletu: * miska ustępowa: 5, * pisuar: 4, * umywalki: 2+1. - godziny otwarcia od 1.09. do 30.04 (wszystkie dni tygodnia): 10.00 - 18.00, - godziny otwarcia od 01.05. do 31.08. (wszystkie dni tygodnia): 9.00 - 21.00, - Zamawiający informuje, że w przypadku imprez miejskich godziny otwarcia mogą zostać zmienione po pisemnym zawiadomieniu przez Zamawiającego. b) Szalet zlokalizowany w DH Jantar przy Al. Odrodzenia: - całkowita powierzchnia 57,50 m2, - wyposażenie szaletu: * miska ustępowa: 8, * pisuar: 2, * umywalki: 2. - godziny otwarcia od 1.09. do 30.04.: 10.00 - 18.00 (tylko dni powszednie), - godziny otwarcia od 01.05. do 31.08.: 10.00 - 18.00 (tylko dni powszednie), c) Szalet zlokalizowany w budynku handlowo - usługowym na Placu Dworcowym 3A: - całkowita powierzchnia 91 m2, - wyposażenie szaletu: * miska ustępowa: 9, * pisuar: 2, * kabina prysznicowa: 3, * umywalki: 12. - Szalet czynny cały rok w godz. 6.00 - 22.00. Zamawiający dopuszcza zamknięcie szaletu na Placu Dworcowym: w pierwszy dzień Świat Wielkanocnych, 24 grudnia po godz. 17.00, 25 grudnia, a także w innych terminach pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na zamknięcie szaletu. Zamawiający nie jest obowiązany do udzielenia takiej zgody. - Dodatkowo Zamawiający informuje, że jest to nowy obiekt na gwarancji: * do dnia 01.06.2012 r. - elementy konstrukcyjne, * do dnia 01.06.2010 r. pozostałe elementy i roboty. d) Szalet zlokalizowany na Starym Mieście przy ul. Wodnej: - całkowita powierzchnia o średnicy ok. 1,5 m, - wyposażenie szaletu: * miska ustępowa: 1, * pisuar: 1, * umywalki: 1. - Szalet bezobsługowy, czynny cały rok, - Szalet wolnostojący (wyposażony w zamek wrzutowy na monety). Wykaz szaletów publicznych objętych przedmiotowym zamówieniem zawiera załącznik nr 1 do umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. Godziny funkcjonowania szaletów publicznych objętych przedmiotowym zamówieniem zawiera załącznik nr 2 do umowy - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga ewidencjonowania przy zastosowaniu kasy fiskalnej, pobieranych opłat za korzystanie z szaletów. Każdy z szaletów winien zostać wyposażony w kasę fiskalną, przez Wykonawcę na swój koszt, najpóźniej 45 dni od dnia podpisania umowy. Wymógł ten nie dotyczy wyposażonego w zamek wrzutowy na monety szaletu bezobsługowego przy ul. Wodnej. 5. Zamawiający wymaga przejęcia na podstawie art. 23 ze znaczkiem 1 kodeksu pracy z dniem 01.12.2009 r. trzech pracowników zatrudnionych na czas nieokreślony przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o. do obsługi szaletów miejskich oraz zagwarantowania im wynagrodzenia brutto w wysokości nie niższej niż dotychczas otrzymywane. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia o przejęciu pracowników oraz zagwarantowaniu im dotychczasowego wynagrodzenia brutto. Oświadczenie należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ OŚWIADCZENIE. Wykaz pracowników zatrudnionych w szaletach miejskich zawiera załącznik do oświadczenia - ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ OŚWIADCZENIE. 6. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 7. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy w przypadku: - zmiany numeru konta Wykonawcy lub innych danych podmiotowych, - urzędowej zmiany stawek VAT, - zmiany wysokości opłat za korzystanie z obiektów. Warunkiem dokonania zmian jest podpisanie przez obie strony aneksu do umowy. 8. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 603841.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. w Elblągu, ul. Szańcowa 1, 82-300 ELBLĄG, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 603841.00
  • Oferta z najniższą ceną: 603841.00 oferta z najwyższą ceną: 603841.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.