To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-12-12
Szczecin: Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 422670 - 2011; data zamieszczenia: 12.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 390028 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie, ul. Lucjana Rydla 65, 70-783 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8103400, faks 091 8103436.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa i przesył energii elektrycznej do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Szczecinie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00 - Elektryczność 65.31.00.00 - Przesył energii elektrycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ENEA S.A., ul. Nowowiejskiego 11, 60-967 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94698,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94698,14
Oferta z najniższą ceną: 94698,14 / Oferta z najwyższą ceną: 94698,14
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. W istniejącej sytuacji powyższa przesłanka wyboru trybu udzielenia zamówienia znajduje uzasadnienie gdyż przedmiotowa usługa ma szczególny charakter z uwagi na specyficzne cechy techniczne zamówienia, a mianowicie: Istniejąca rozdzielnia elektryczna wymaga modernizacji, gdyż zawiera przestarzałą instalację pomiarową, przestarzałą aparaturę sterującą i zabezpieczającą instalację wewnętrzną. Dostosowanie istniejącej rozdzielni elektrycznej wynika z przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.). Zgodnie z unormowaniami wskazanymi w powyższej ustawie uprawniony odbiorca końcowy może zawrzeć osobno: 1) umowę na zakup i zużycie energii elektrycznej - z dowolnym sprzedawcą energii, 2) umowę na przesył energii elektrycznej - z lokalnym zakładem energetycznym. Zakup energii elektrycznej i jej zużycie jest nierozerwalnie związane z jej przesyłem. Istniejąca rozdzielnia elektryczna uniemożliwia zawarcie dwóch odrębnych umów. Obowiązująca umowa na świadczenie usługi kompleksowej na dostawę, przesył i dystrybucję energii elektrycznej do budynku tut. Urzędu została zawarta zgodnie z treścią art. 5 ust. 3 i 4 prawa energetycznego. Ustawodawca przewidział możliwość zawarcia przez sprzedawcę na rzecz i w imieniu odbiorcy końcowego z przedsiębiorstwem energetycznym zajmującym się przesyłaniem lub dystrybucją energii tzw. umowy kompleksowej, która zawiera postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania lub dystrybucji energii elektrycznej. Od daty zawarcia wyżej wskazanej umowy prawo energetyczne było kilkakrotnie nowelizowane. Nowe uregulowania prawne wymogły konieczność dostosowania istniejącej infrastruktury do potrzeb rynku. Celem dostosowania istniejącej rozdzielni do wymagań prawa ENEA S.A. zobligowała Trzeci Urząd Skarbowy w Szczecinie do dokonania wymiany układu pomiarowo-rozliczeniowego (licznik czterokwadrantowy), zainstalowania tablicy uchylnej oraz wymiany przekładników prądowych i napięciowych. Przeprowadzenie modernizacji w konsekwencji pozwoliłoby Urzędowi zawrzeć nową umowę na dostawę i przesył energii elektrycznej zgodnie z przepisami prawa energetycznego. Jednocześnie tut. Urząd rozważa możliwość likwidacji posiadanej stacji transformatorowej, obsługiwanej przez wymagającą modernizacji rozdzielnię, i zmiany sposobu zasilania budynku Urzędu z linii średniego na linię niskiego napięcia lub ewentualnego przejęcia stacji transformatorowej przez ENEA S.A.. Podjęte działania dadzą możliwość racjonalnego wydatkowania środków finansowych na obsługę Urzędu oraz wpłyną na poprawę poziomu bezpieczeństwa energetycznego Urzędu. Z uwagi na fakt, że do chwili zakończenia istniejącej umowy Urząd nie otrzymał od ENEA S.A. warunków technicznych nowego przyłącza, nie jest możliwe podjęcie decyzji o kierunku dalszych działań. Specyficzna sytuacja związana ze sposobem zasilania Urzędu w energię elektryczną wskazuje, że zaistniały warunki do zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy prawo zamówień publicznych. Zawarcie umowy krótkoterminowej we wnioskowanym trybie pozwoli na realizację podjętych decyzji po otrzymaniu warunków technicznych przyłącza. Jednocześnie w sytuacji przekazania stacji transformatorowej ENEA S.A. Urząd będzie miał możliwość zawarcia na zmienionych warunkach nowej umowy na dostawę, przesył i dystrybucję energii elektrycznej. Wskazany wybór postępowania podyktowany jest również dążeniem do racjonalnego wydatkowania środków finansowych i optymalizacji kosztów.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do siedziby OT KOWR w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41 - postępowanie nr SZC.WO.260.4.2025"
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
- Dostawa materiałów z dedykowaną treścią na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie .
- Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa ul. Sennej w Szczecinie".
- Dostawa 20 sztuk przełączników sieciowych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją przebudowy/remontu lokali mieszkalnych z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Białymstoku, Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej Oddział w Łomży
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2025-2026
- "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do siedziby OT KOWR w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41 - postępowanie nr SZC.WO.260.4.2025"
- Dostawa energii elektrycznej dla Muzeum Zamkowego w Pszczynie
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Suwałki
- Dostawa energii elektrycznej dla Olmedica w Olecku Sp. z.o.o.
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.