eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiZarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Chełmońskiego 2c w Mińsku Mazowieckim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-22

Mińsk Mazowiecki: Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Chełmońskiego 2c w Mińsku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 42267 - 2012; data zamieszczenia: 22.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Mińsk Mazowiecki , ul. Konstytucji 3-go Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 7595300, faks 25 758 40 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.minsk-maz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Chełmońskiego 2c w Mińsku Mazowieckim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na zarządzaniu targowiskiem miejskim przy ul. Chełmońskiego 2c w Mińsku Mazowieckim. Zakres zamówienia obejmuje: Zarządzanie mieniem znajdującym się na targowisku tj. ogrodzonym /wraz z bramami wjazdowymi i wejściowymi/ i utwardzonym terenem targowiska, szaletem, straganami, siecią wodno- kanalizacyjną, siecią energetyczną w szczególności: 1. Przestrzeganie i egzekwowanie przestrzegania Regulaminu targowiska, ustalonego uchwałą Nr XXII/166/08 Rady Miasta w Mińsku Mazowieckim z dnia 20 października 2008 r. w sprawie uchwalenia regulaminu targowiska miejskiego ze zmianami; 2. Utrzymywanie właściwego stanu sanitarno-porządkowego placu targowiska, urządzeń targowych oraz terenów przylegających do targowiska: 1) wywóz odpadów i nieczystości, 2) bieżące utrzymywanie szaletu, zgodnie z wymogami sanitarnymi i prawa budowlanego, 3) codzienne sprzątanie a w sezonie zimowym również odśnieżanie i usuwanie śliskości z targowiska oraz chodników przylegających do targowiska: a. przy ul. Chełmońskiego na odcinku od ul. 11 Listopada do ul. Targowej, b. przy ul. Topolowej na odcinku od parkingu do ul. Targowej, c. pomiędzy ogrodzeniem a parkingiem, d. przy ul Targowej 4) codzienne usuwanie odpadów pochodzących z targowiska oraz przyległych ulic, parkingów i terenów osiedlowych położonych w rejonie ulic: a. ul. Chełmońskiego - od ul.11 Listopada do ul. Świętokrzyskiej, b. ul. Topolowa - od ul. 11 Listopada do ul. Świętokrzyskiej, c. ul. Targowa, d. parkingi przy ul. Topolowej i przy ul. Chełmońskiego, e. ul. 11 Listopada - od ul. Chełmońskiego do ul. Topolowej, 3. Zapewnienie sprawnej organizacji handlu na targowisku poprzez: 1) Umieszczenie w miejscu widocznym i dostępnym dla klientów Regulaminu targowiska, Cennika opłat targowych oraz innych przepisów porządkowych określonych uchwałami Rady Miasta; 2) Oznaczenie liniami w sposób trwały i widoczny wyznaczonych ciągów komunikacyjnych oraz modułów /miejsc handlowych/, określonych w Regulaminie targowiska 3) Zapewnienie prowadzenia na targowisku wyłącznie działalności określonej w Regulaminie targowiska. 5. Zawarcie umowy na dostawę energii elektrycznej i wody, na odbiór ścieków i odpadów, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 6. Ponoszenie wszystkich opłat eksploatacyjnych, związanych z zarządzaniem targowiskiem, w tym za energię elektryczną, wodę i ścieki, wywóz nieczystości. 7. Pobieranie od dzierżawców opłat za ścieki, dostarczoną energię elektryczną i wodę z sieci targowiska do pawilonów handlowych zlokalizowanych na targowisku wg wskazań podliczników w tych pawilonach. 8. Dokonywanie we własnym zakresie i na swój koszt: 1) bieżących napraw utwardzonej nawierzchni targowiska, 2) napraw, łącznie z wymianą instalacji i urządzeń szaletu, 3) napraw i konserwacji ogrodzenia, bram wjazdowych i wejściowych, 4) konserwacji obejmującej udrażnianie zatkanej sieci kanalizacyjnej, sanitarnej, deszczowej, bez napraw awarii wodociągowych, 5) konserwacji sieci energetycznej poprzez wymianę przełączników, żarówek, 6) bieżących napraw straganów, 7) zakupu sprzętu, narzędzi i środków niezbędnych do utrzymania właściwego stanu sanitarno - porządkowego powierzchni targowiska, urządzeń targowych, szaletu. 9. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia w godzinach nocnych oświetlenia targowiska. 2) zamykania bram wjazdowych i wejściowych targowiska w dniach i godzinach, w których targowisko jest nieczynne. 3) zapewnienia porządku i bezpieczeństwa publicznego na targowisku, 4) prowadzenia na targowisku WC w sposób zapewniający stałe korzystanie. Za korzystanie z WC może pobierać opłatę jednorazową, nie wyższą niż 1 zł, z której wpływy stanowią dochód Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną usługę polegającą na zarządzaniu targowiskiem o łącznej wartości minimum 70.000,00 zł. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu usług oraz na podstawie załączonych dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący potencjału technicznego, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującą osobą zdolną do wykonania zamówienia: - osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania działalności związanej z zarządzeniem nieruchomościami, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz.U.10.102.651 ze zmianami) Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób, w którym Wykonawca wykaże że dysponuje osobą posiadającą licencję zawodową w zakresie zarządzania nieruchomościami, nadaną na podstawie ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (j.t. Dz.U.10.102.651 ze zmianami)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający wymaga by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, b) w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.minskmaz.bip-gov.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki Wydział Inwestycji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki, ul. Konstytucji 3 Maja 1, 05-300 Mińsk Mazowiecki Biuro Obsługi, pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.