Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Słupca: Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupcy
Numer ogłoszenia: 422786 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387398 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta w Słupcy, ul. Pułaskiego 21, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 277 27 27, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Miasta Słupcy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających w miejscach publicznych na terenie miasta Słupcy (kosze uliczne, kontenery miejskie KP 7, miejskie pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów) wg harmonogramu, stanowiącego załącznik nr 1 i 2 do niniejszej specyfikacji. Przedmiot zamówienia realizowany będzie poprzez: 1. zbieranie odpadów z koszy ulicznych (zgodnie z zał. 1), uprzątnięcie terenu wokół kosza, prawidłowe ustawienie koszy - 2x w tygodniu poniedziałek 242 kosze, sobota 322 kosze, 2. odbiór odpadów z kontenerów KP 7, uprzątnięcie terenu wokół kontenera - 3 kontenery (przy Urzędzie Miasta, Plac targowy ul. Ratajczaka, przy plaży) 12 odbiorów w miesiącu (wg zgłoszeń), 3. odbiór raz w tygodniu odpadów z ulicznej selektywnej zbiórki tj.16 pojemników 1100 l na opakowania z tworzyw sztucznych, 4 pojemniki 1100 l na szkło (zał. 2), 4. odbiór 14m3 (? 2 m 3) miesięcznie odpadów komunalnych dostarczonych przez pracowników Urzędu Miasta do wyznaczonego punktu zbiórki odpadów w Słupcy, 5. odbieranie i transport odpadów zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i innych ustaw, 6. zagospodarowanie odpadów zgodnie z aktualnym Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, 7. bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, 8. przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających informacje o ilości odebranych odpadów komunalnych, 9. przekazywanie, do końca miesiąca następującego po kwartale, Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 10. Wykonawca ma obowiązek: 1)w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia : a) porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami w trakcie realizacji usługi wywozu, b) zachowania właściwego stanu sanitarnego pojemników i kontenerów, c) mycie i dezynfekcja sprzętu winno się odbywać w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej z częstotliwością co najmniej 1 raz na 6 miesięcy, d) wykonawca zobowiązany jest przedstawić zamawiającemu pisemny raport z wykonania usługi, e) naprawiać lub ponosić koszty naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi, f) wyposażyć własnych pracowników zajmujących się zbieraniem odpadów w odzież ochronną z logo firmy oraz identyfikatory; 2) w zakresie używanych pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia : a) zapewnienia przez cały czas trwania umowy dla właściwej realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, b) odbierania i transportowania odpadów pojazdami zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, c) zabezpieczenia przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę a także przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu, d) zachowania właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów (mycie i dezynfekcja sprzętu winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej), e) pojazdy do odbierania odpadów komunalnych winny być myte z zewnątrz i wewnątrz oraz odkażane nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu; 3)w zakresie bazy transportowej: a) pojazdy do realizacji przedmiotu zamówienia garażować wyłącznie na terenie bazy transportowej, b) umożliwić upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego wstęp na teren bazy transportowej w celu przeprowadzenia kontroli realizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach i innych ustaw. 11. Wykonywanie przedmiotu zamówienia powinno się odbywać w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla społeczeństwa do niezbędnego minimum..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
- Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp.z o.o.,, ul.Rzemieślnicza 21, 62-540 Kleczew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128132,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 135000,00
Oferta z najniższą ceną: 135000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 135000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej dla MZWiK w Słupcy w 2025 roku
- Budowa budynku kształcenia praktycznego dla Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie - roboty budowlane
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Krzeszów i obsługę PSZOK w Sigiełkach
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.