eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BieruńZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, ULIC I CHODNIKÓW W GMINIE BIERUŃ - REJON BIERUNIA STAREGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-29

Bieruń: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, ULIC I CHODNIKÓW W GMINIE BIERUŃ - REJON BIERUNIA STAREGO
Numer ogłoszenia: 422920 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375126 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG, ULIC I CHODNIKÓW W GMINIE BIERUŃ - REJON BIERUNIA STAREGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników, przystanków, kładek, przejazdów kolejowych i parkingów w gminie Bieruń - rejon Bierunia Starego. Zakres prac obejmuje usuwanie śniegu z pasa drogowego, ciągów pieszych, kładek, przejazdów kolejowych i parkingów wraz z dostarczeniem i obsługą płotków przeciwśnieżnych i koksiaków. Wykonując zamówienie wykonawca zobowiązany jest do: 1. Podjęcia akcji czynnej tj. odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach oraz innych prac związanych z akcją zima, wprowadzając do akcji sprzęt pozwalający utrzymać należytą przejezdność dróg. 2. Natychmiastowego zgłoszenia godziny rozpoczęcia prac, ilości i typu zaangażowanego sprzętu oraz zgłoszenia godziny zakończenia prac do dyżurnego Straży Miejskiej (tel. 986, 32 216 37 27) 3. Przygotowanie koksiaków (z osłoną zabezpieczającą przed uszkodzeniem podłoża) i ich obsługa oraz zabezpieczenie koksu lub brykietów w ilości min. 400 kg. 4. Przygotowanie płotków przeciwśnieżnych wraz z ich obsługą. 5. Zapewnienia łączności telefonicznej (bezprzewodowej) z każdym operatorem sprzętu aktualnie używanego w akcji zima. 6. Zabezpieczenia odpowiedniej ilości materiału tj. soli, solanki i piasku. 7. Umożliwienia zabudowy systemu monitorowania pracy sprzętu pracującego przy realizacji umowy. 8. Realizacji przedmiotu zamówienia sprzętem w minimalnej ilości: ciągnik z pługiem - 4 szt., piaskarko solarki - 4 szt., pług do chodników (ciężar do 1000 kg, szerokość odśnieżania od 1 do 1,2 m) - 1 szt., ładowarka lub koparko ładowarka - 2 szt., samochód samowyładowczy o ładowności od 5 do 10 ton - 2 szt., płotki przeciwśnieżne 200 mb, koksiaki - 12 szt. Lp. Rodzaj usługi Jednostka Szacunkowa ilość jednostek 1 Odśnieżanie - ciągnik z pługiem m-g 300 2 Posypywanie - piaskarko-solarka m-g 110 3 Posypywanie - solarka m-g 140 4 Odśnieżanie - ładowarka lub koparko ładowarka m-g 200 5 Wywóz śniegu - samochód samowyładowczy m-g 220 6 Odśnieżanie z posypywaniem - pług do chodników m-g 90 7 Dyżur I stopnia doba 50 8 Posypywanie przejazdy kolejowe 1 szt./dobę 90 9 Obsługa koksiaków 1 szt./dobę 40 10 Dostarczenie z obsługą płotków przeciwśnieżnych mb 200 11 Roboty inne (sprzątanie ręcznie) r-g 370 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie: opisu usługi wraz ze standardami wykonania oraz warunkami umowy, wykazem i łączną ilością dróg przewidzianych do zimowego utrzymania, wykazem przystanków, chodników, kładek, przejazdów kolejowych, parkingów i rozmieszczenia koksiaków znajduje się w załącznikach do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zamówień uzupełniających, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bieruńskie Przedsiębiorstwo Inżynierii Komunalnej Sp. z o.o., ul. Jagiełły 13, 43-155 Bieruń, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180452,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 195798,00

  • Oferta z najniższą ceną: 195798,00 / Oferta z najwyższą ceną: 195798,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.