Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Starachowice: Przebudowa Sali kinowo - widowiskowej Starachowickiego Centrum Kultury polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji wsporczej pod widownię oraz wymianie foteli
Numer ogłoszenia: 422988 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starachowickie Centrum Kultury , ul. Radomska 21, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 41 274 65 25, faks 41 274 61 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sck.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa Sali kinowo - widowiskowej Starachowickiego Centrum Kultury polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji wsporczej pod widownię oraz wymianie foteli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa Sali kinowo widowiskowej Starachowickiego Centrum Kultury polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji wsporczej pod widownię oraz wymianie foteli w poniższym zakresie rzeczowy roboty rozbiórkowe: W związku z przebudową konstrukcji widowni zleca się wykonanie się następujące robót rozbiórkowych wg projektu: demontaż istniejących foteli na widowni demontaż konstrukcji istniejącej widowni rozbiórka posadzki drewnianej parkietu Rozbiórkę należy wykonywać ręcznie przy użyciu odpowiednich narzędzi. Elementy z rozbiórki należy na bieżąco składować w miejscu wyznaczonym. Przy wykonywaniu prac rozbiórkowych należy stosować się do przepisów BHP. Projektowana rozbiórka nie naruszy stabilności konstrukcji budynku, tym samym dalsze jego użytkowanie nie będzie stwarzało zagrożenia bezpieczeństwa ludzi. opis konstrukcji Opracowana dokumentacja powinna być zgodna z obowiązującymi przepisami prawa tzn Widownia winna się wznosić od czwartego rzędu. Zaprojektowano widownię tak żeby 4 pierwsze rzędy nie wznosiły się i były w razie potrzeby łatwo demontowane. Należy wykonać 13 rzędów wznoszących się co 30cm każdy. Pierwszy rząd widowni powinien być zlokalizowany na wysokości 47cm. Ostatni rząd widowni musi znajdować się na wysokości 30cm poniżej wysokości poziomu balkonu. W celu uproszenia wykonywania konstrukcji zakłada się stałą przewyżkę co 30cm. Poszczególne rzędy widowni mają wznosić się po łuku, dopasowując się do kształtu ściany tylnej. Konstrukcja widowni musi zakładać wykorzystanie wszystkich dostępnych dróg ewakuacyjnych do 6 par drzwi. Tylna część widowni będzie się opierała swoją konstrukcją na ścianach bocznych. Zaprojektowano konstrukcję widowni jako stalową składającą się z ram o konstrukcji stalowej z profili zamkniętych, rozstawionych promieniowo. Ramy wykonane z kształtowników zamkniętych RP80x50x5. W kierunku poprzecznym obwodowo rozmieszczono rygle z RK50x50x5 co ok. 55cm, do których mocowana będzie sklejka gr 24mm. Słupy ram kotwione do przygotowanych stóp żelbetowych 50x50x40cm na podlewce z chudego betonu, za pomocą 4 kotew Hilti HST M16. Sztywność konstrukcji zapewniają zamocowania w stopach fundamentowych oraz stężenia podłużne i poprzeczne z prętów A12. Nad drzwiami ewakuacyjnymi zaprojektowano konstrukcję opartą z jednej strony na słupach z drugiej na belce z ceownika 200 mocowanej do ściany bocznej. Połączenia elementów konstrukcji zaprojektowano jako spawane. Wykończenie konstrukcji zaprojektowano ze sklejki o gr. 24mm, zabezpieczonej p.poż. Do odporności ogniowej REI30. Pionową płaszczyznę sklejki należy montować tak aby zachowała kształt łuku. Wykończenie końcowe (posadzkę) stanowić będzie wykładzina niepalna, odporna mechanicznie w kolorze ciemnym. Widownia powinna być cicha akustycznie. To znaczy poszczególne elementy instalacji konstrukcji widowni powinny podczas eksploatacji nie generować niepożądanych hałasów i trzasków. W razie konieczności widownia powinna posiadać maty akustyczne, przekładki akustyczne wykonane z materiału o dużej gęstości. Widownia nie powinna być pudłem rezonansowym generującym nierównomierność w niskich częstotliwościach. Dlatego sugeruje się wypełnienie jej wełną mineralną. opis foteli kinowych fabrycznie nowych w liczbie 415 sztuk: Stopa fotela - wykonana z profilowanej, tłoczonej blachy o wysokości min. 25 mm i rozstawie otworów montażowych min. 240mm trwały i estetyczny element brak widocznych spawów. Konstrukcja nośna wykonana z profili metalowych wspornik nogi wykonany z profilu 60X30x2mm. Oparcie i siedzisko trudno zapalne profilowane z pianki PU wykonane w technologii wtrysku do formy. Wewnątrz pianek zatopione są metalowe stelaże stanowiące element nośny konstrukcji - ma to znaczący wpływ na wytrzymałość i odporność na odkształcenia. Udokumentowana atestem wytrzymałość pianki siedziska na odkształcenia ( min. 100.000 cykli ). Tkanina typu Trevira CS, trudno zapalna integralna z formatką oparcia połączenie układu tapicerskiego z formatką oparcia wykonane próżniowo podczas procesu formowania pianki w formie bez użycia kleju, zszywek, itp Podłokietniki profilowany z integralnym uchwytem na kubek wykonany z poliuretanu kolor czarny z widoczną strukturą , szerokość samego podłokietnika: zmienna od 65mm do 95 mm , uchwyt na kubek -chowany pod podłokietnikiem. Boki fotela - tapicerowane tylko zewnętrzne w rzędzie. Osłona oparcia profilowana - stanowiąca jednocześnie konstrukcję nośną oparcia wykonana z tworzywa PP polipropylen, zakrywająca częściowo boki pianki. Posiadająca atest trudno-zapalności i toksyczności. Osłona siedziska - wykonana z tworzywa PP polipropylen częściowo perforowana. Zagłówek. Pokrowiec na siedzisko zapinany na zamek błyskawiczny. Mechanizm składania siedziska sprężynowy system 2 szt. niezależnych sprężyn zatopionych w ramie siedziska. Mocowane na uchwytach wykonanych z wytrzymałego tworzywa - np. poliamidu przykręcane do nogi - konstrukcji nośnej na 4 śruby ze względu na wytrzymałość. Możliwość wymiany siedziska bez potrzeby rozkręcania pozostałych elementów fotela. Siedzisko po otwarciu blokowane jest o oparcie. Wymiary optymalne do indywidualnej modyfikacji szerokość po osiach podłokietników 52 56 cm głębokość z uchwytem na kubek po złożeni siedziska 55 60 cm wysokość 102 cm Komplet podkładek dla dzieci minimum 36 sztuki na mobilnym wózku Do oferty jako integralną część należy dołączyć atesty na trudno-zapalność i toksyczność układu tapicerskiego oraz osłony oparcia atest na wytrzymałość fotela model oferowanego fotela w celu weryfikacji zgodności ze SIWZ podkładka dla dzieci.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.30 - 36.11.14.30 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi Kierownik Budowy w branży konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń oraz osoby, które będą wykonywać zamówienie w branży instalacyjnej instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadają doświadczenie co najmniej 5 letnie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga opinii z banku. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Uwaga: W przypadku polisy zawartej na okres krótszy niż termin wykonania zamówienia, wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany do przedłużenia ważności polisy na cały okres realizacji przedmiotu umowy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sck.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starachowickie Centrum Kultury
ul. Radomska 21
27-200 Starachowice
pok 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Starachowickie Centrum Kultury ul. Radomska 21 27-200 Starachowice Sekretariat pok. 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zamówienie finansowanie w 50% z Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej w Warszawie.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Zakup oprogramowania antywirusowego dla systemów IT w Powiatowym Zakładzie Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- "Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego kąpieliska otwartego PIACHY w Starachowicach"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1789T przez wieś Kuczów" - opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji ZRID
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania kotłowni na 2 pracownie logistyczne w PCE bud. B w Lęborku, rozbiórka komina - w ramach projektu "Nowe pracownie zawodowe w Powiecie Lęborskim "
- Budowa żłobka w ramach Programu MALUCH+2022-2029- zadanie realizowane w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
- Budowa hali sportowej przy CKZiU w Mrągowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi w ramach zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji ...
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku głównym Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. na potrzeby Oddziału Geriatrycznego wraz z wyposażeniem"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z budową wiaty garażowej nr 1 dla Branżowego Centrum Umiejętności
- Przebudowa budynku dydaktycznego ZST w Chełmie w ramach realizacji projektu "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Chełmie w dziedzinie mechatronika"
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.