To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-25
Piekary Śląskie: Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich
Numer ogłoszenia: 42304 - 2015; data zamieszczenia: 25.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 242795 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 2 w Piekarach Śląskich, ul. Rycerska 15a, 41-948 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 287 99 06, faks 32 287 99 06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna ( zgodna z zapotrzebowaniami Zamawiającego ) dostawa artykułów żywnościowych ( zwanych dalej produktami ) dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich w następujących asortymentach: - ryby przetworzone, mrożone i konserwowane; - owoce i warzywa; - oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne; - produkty mleczarskie; - jaja; - produkty przemiału ziarna skrobi i produktów skrobiowych; - artykuły ogólnospożywcze; - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie. - produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne Wyspecyfikowane produkty wraz z jednostką miary i ilościami zawiera formularz cenowy będący załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dostarczone produkty powinny spełniać następujące warunki: 1.Warzywa i owoce powinny być świeże, bez oznak zepsucia i pleśni w szczególności: jabłka: soczyste, słodkie, twarde. banany: żółte, twarde. mandarynki: słodkie, bezpestkowe, skórę łatwo się obiera. dla pozycji, gdzie jednostką miary jest pęczek uznaje się bukiet o masie 0,25 kg. 2. Mięso - powinno mieć powierzchnię suchą, matową, barwę bladoróżową do czerwonej, konsystencję elastyczną, jędrną. 3. Produkty muszą mieć ważny termin spożycia. 4. Bezpośrednio po odbiorze towaru nastąpi potwierdzenie zgodności zamawianego asortymentu ze złożonym zamówieniem. 5. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie późniejszym niż następnego dnia. 6. Częstotliwość dostaw produktów: 2 razy w tygodniu, częstotliwość dostaw pieczywa - codziennie w dni robocze. 7.Termin realizacji dostawy od daty zgłoszenia 24 godziny. 8. Warunki transportu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914). 9. Oznakowanie produktu (zgodne z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia - (t. j. Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914) i zgodnie z wymaganiami rozporządzenia w sprawie oznakowania środków spożywczych (Dz.U. z 2007 r. nr 137, poz. 966). Dostawa produktów stanowiących IV część zamówienia tj. pieczywa i wyrobów ciastkarskich odbywać się będzie według uznania Zamawiającego w terminie do godziny 7:00 następnego dnia po dniu złożenia przez niego zamówienia (telefonicznie, drogą faksową lub elektroniczną - e-mail) określającego rodzaj oraz ilość produktów, natomiast dostawa pozostałych produktów odbywać się będzie według uznania Zamawiającego w terminie do godziny 09:00 następnego dnia po dniu złożenia przez niego zamówienia. Miejscem dostawy zamówionych produktów jest siedziba Zamawiającego. Produkty dostarczane będą przez Wykonawcę własnym staraniem, na jego koszt oraz ryzyko. Dostawa produktów obejmuje również ich rozładunek i wniesienie do miejsc wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego. Dostawy winny się odbywać w odpowiednio przystosowanych czystych pojemnikach (opakowaniach) stanowiących własność Wykonawcy i spełniających wymagania przewidziane do przechowywania i przewożenia żywności. Wykonawca dostarczy produkty środkami transportu spełniającymi odpowiednie wymogi sanitarno - higieniczne. Dostarczone produkty muszą spełniać wymagania jakościowe wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz właściwych dla przedmiotu zamówienia norm. Wykonawca odpowiedzialny jest za przestrzeganie zasad systemu HACCP oraz za zapewnienie właściwej jakości zdrowej żywności i materiałów, wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Dostawy produktów nie będą odbywać się w czasie przerw w zajęciach szkolno-przedszkolnych mających miejsce w okresie obowiązywania umowy, tj. ferii, wakacji - z wyjątkiem organizowania przez zespół szkolno-przedszkolny dyżurów, przerw świątecznych wynikających z organizacji roku szkolnego zgodnie z przepisami prawa oraz w przypadku odwołania zajęć przez dyrektora placówki, z powodu klęsk żywiołowych lub decyzji administracyjnych dotyczących zamknięcia kuchni wydanych przez uprawnione do tego organy administracyjne. Ponadto rozruch nastąpi od pierwszego dnia po upływie przerwy lub dnia rozpoczęcia roku szkolnego. UWAGA!!! Zamawiający zastrzega, iż ilość poszczególnych produktów wymienionych w załączniku do oferty może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, ze względu na brak możliwości podania dokładnej ilości osób żywionych na dzień wszczęcia postępowania. Niewykorzystane ilości produktów danego rodzaju powodujące niewykorzystanie w pełni środków finansowych umożliwią Zamawiającemu zakup innych produktów zawartych w formularzu cenowym do wysokości posiadanych środków. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotowego i ilościowego zamówień, a tym samym do niewykorzystania w całości zamówionych produktów. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu zamówienia mniejszej ilości produktów niż określona w formularzu cenowym. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie na podstawie ilości faktycznie zrealizowanych dostaw - Formularz cenowy stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp jeżeli w przedmiocie zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych na cały asortyment stanowiący przedmiot zamówienia, tj. produktów innych producentów niż wymienione w dokumentach z zastrzeżeniem, aby każdy artykuł spożywczy był o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych, walorach smakowych, estetycznych, zachowaniu się podczas obróbki gastronomicznej jak wymienione w Załączniku nr 5 do SIWZ. W takim przypadku należy zaznaczyć, jakiego produktu dotyczy oferta równoważna. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, które zostały określone w Formularzu cenowym - Załączniku nr 5 do SIWZ (Załącznik nr 1 do umowy), należy uznać za minimalne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 03.20.00.00 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 03.14.25.00 - Jaja 15.98.10.00 - Wody mineralne 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.51.10.00 - Mleko .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: ryby przetworzone, mrożone i konserwowane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LENART MARCIN SKLEP SPOŻYWCZY I PRZEMYSŁOWY
jakie przetargi wygrała firma
LENART MARCIN SKLEP SPOŻYWCZY I PRZEMYSŁOWY
- Sklep Spożywczy i Przemysłowy Marcin Lenart, Ul. Gen. Maczka 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3656,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3709,20
Oferta z najniższą ceną: 3709,20 / Oferta z najwyższą ceną: 4015,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: owoce i warzywa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Tomasz Włoch Handel Obwoźny, Ul. Chorzowska 3a/9, 41-902 Bytom, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20016,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13294,80
Oferta z najniższą ceną: 13294,80 / Oferta z najwyższą ceną: 21699,60
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pozostałe artykuły spożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LENART MARCIN SKLEP SPOŻYWCZY I PRZEMYSŁOWY
jakie przetargi wygrała firma
LENART MARCIN SKLEP SPOŻYWCZY I PRZEMYSŁOWY
- Sklep Spożywczy i Przemysłowy Marcin Lenart, Ul. Gen. Maczka 10, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43880,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 44030,80
Oferta z najniższą ceną: 44030,80 / Oferta z najwyższą ceną: 58553,80
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: pieczywo i wyroby ciastkarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Piekarnia Adam Nolewajka, Ul. Sienkiewicza 280, 42-583 Bobrowniki, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4685,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4066,00
Oferta z najniższą ceną: 4066,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6637,20
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: mięso i wyroby mięsne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "TOM" S.C. HANNA TOMASZEWSKA, ROMAN TOMASZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "TOM" S.C. HANNA TOMASZEWSKA, ROMAN TOMASZEWSKI
- Spółka Cywilna TOM Hanna Tomaszewska, Roman Tomaszewski, Ul. Śląska 5, 41-943 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59792,23 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61044,60
Oferta z najniższą ceną: 61044,60 / Oferta z najwyższą ceną: 61044,60
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Dostawa artykułów żywnościowych w asortymencie stanowiącym: mleko i produkty mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU Piotr Sasiak, Ul. Bednorza 21, 41-946 Piekary Śląskie, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13039,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12740,00
Oferta z najniższą ceną: 12740,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13044,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 1 w Piekarach Śląskich na rok 2025
- Dostawa produktów żywnościowych dla Żłobka Miejskiego w Piekarach Śląskich w 2025 roku
- Dostawa bonów towarowych w wersji papierowej.
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Piekarach Śląskich
- Usługa polegająca na świadczeniu usług opiekuńczych
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 3 w Piekarach Śląskich
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół Publicznych w Uhercach Mineralnych w 2025 r
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w roku 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w pierwszej połowie 2025 roku.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.