To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-09
Ostrów Wielkopolski: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z budową jezdni, chodników, ścieżki pieszo - rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ulicy Osiedlowej w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ul. Osiedlowej oraz przebudowa wiaduktu jako usprawnienie komunikacji dróg gminnych z drogą krajową nr 11
Numer ogłoszenia: 423158 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 344946 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z budową jezdni, chodników, ścieżki pieszo - rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ulicy Osiedlowej w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ul. Osiedlowej oraz przebudowa wiaduktu jako usprawnienie komunikacji dróg gminnych z drogą krajową nr 11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych związanych z budową jezdni, chodników, ścieżki pieszo - rowerowej, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w ulicy Osiedlowej w ramach zadania inwestycyjnego: Budowa ul. Osiedlowej oraz przebudowa wiaduktu jako usprawnienie komunikacji dróg gminnych z drogą krajową nr 11. I. Zamówienia obejmuje nadzór inwestorski nad: 1. budową nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego - dł. 1104 m: a) podbudowa z betonu asfaltowego gr. - 7 cm, b) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - gr. 6 cm, c) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - gr. 5 cm, 2. budową chodnika z kostki betonowej - gr. 6 cm, 3. budową zjazdów z kostki betonowej - gr. 8 cm, 4. budową ścieżki pieszo-rowerowej z kostki betonowej - gr. 6 cm, 5. budową kanalizacji deszczowej z rur PVC klasy S (lite) o średnicy 315 mm - dł. 253,15 m, 6. montażem separatora stalowego o przepływie 40/200l/s z osadnikiem i przelewem burzowym wraz z robotami towarzyszącymi, 7. przebudową linii kablowej SN, 8. budową linii napowietrznej oświetlenia ulicznego (słupy pojedyncze - żerdź strunobetonowa) - 39 szt, 9. usunięciem kolizji energetycznej - ułożenie rur osłonowych - dł. 37,8 m. II. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: - projekt budowlany jezdni - ul. Osiedlowa od ul. Staroprzygodzkiej do wiaduktu (załącznik nr 5), - projekt budowlany jezdni i kanalizacji deszczowej - ul. Osiedlowa od ul. Staroprzygodzkiej do ul. Przeskok (załącznik nr 6), - projekt budowlany - montaż separatora (załącznik nr 7), - projekt budowlany - przebudowa linii kablowej (załącznik nr 8), - projekt budowlany - linia napowietrzna oświetlenia ulicznego (załącznik nr 9), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót drogowych - ul. Osiedlowa od ul. Staroprzygodzkiej do wiaduktu (załącznik nr 10), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ul. Osiedlowa od ul. Staroprzygodzkiej do ul. Przeskok (załącznik nr 11), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - montaż separatora (załącznik nr 12), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przebudowa linii kablowej SN (załącznik nr 13), - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - linia napowietrzna oświetlenia ulicznego (załącznik nr 14). III. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, 4. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 5. wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie, 6. żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 7. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 8. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 9. kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji, 10. kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej, 11. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego, 13. uczestnictwo w odbiorze gwarancyjnym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 53300.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Budowa ul. Osiedlowej oraz przebudowa wiaduktu jako usprawnienie komunikacji dróg gminnych z drogą krajową nr 11 w Ostrowie Wielkopolskim współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Fojud Ostrów Wielkopolski sp. z o.o., Plac Rowińskiego 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34.000,00
- Oferta z najniższą ceną: 34.000,00 oferta z najwyższą ceną: 47.500,00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Remont elewacji - I/Jarocin"
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- Dostawa leku: IMMUNOGLOBULINY LUDZKIEJ w ramach programu lekowego B.67.
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi między ul. Komuny Paryskiej a ul. Kazimierza Frąszczaka w Ostrowie Wlkp.
- Prace geodezyjne polegające na aktualizacji ewidencji budynków i lokali, aktualizacji użytków gruntowych oraz redakcji baz danych dla obrębów z Gminy Ostrów Wielkopolski z podziałem na zadania
- "Chruszczyny - budowa szatni dla sportowców", Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach realizacji Projektu grantowego "Czyste Zabrze - transformacja energetyczna miasta. Budynki mieszkalne"
- SR.272.u.09.2025.PW Nadzór inwestorski nad zadaniem pn.: "Remont drogi powiatowej nr 2314G"
- Pełnienie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego "Wykonanie odwodnienia drogi powiatowej Nr 4333W w msc. Międzyleś, gm. Poświętne"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla Projektu pn.: Twórcza przestrzeń - remont budynków pofabrycznych na potrzeby Fabryki Sztuki w Łodzi
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad: - rozbiórką istniejącego i budową nowego budynku nr 18 na potrzeby SOdC - przebudową parteru budynku nr 48 w m. Kętrzyn na potrzeby osób zatrzymanych
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.