Ogłoszenie z dnia 2013-10-17
Police: Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Policach
Numer ogłoszenia: 423230 - 2013; data zamieszczenia: 17.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Policach, ul. Stefana Batorego 3, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4311830, faks 91 4311832.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, papieru ksero oraz tonerów do kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego w Policach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Artykuły biurowe, papier ksero-znaki towarowe 1) Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są znaki towarowe dopuszcza się zaoferowanie materiałów równoważnych 2)Dla porównania przedmiotów równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki oferowanego produktu równoważnego z zaznaczeniem, jakiego artykułu dotyczy. W przypadku , gdy Wykonawca nie załączy próbki produktu równoważnego do oferty, Zamawiający przyjmuje, że podana cena odpowiada określonemu rodzajowi artykułu podanemu w wykazie 3) Tonery do kserokopiarek (materiały eksploatacyjne) muszą spełniać następujące wymogi: 1. Mają być nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, 2. Posiadać na opakowaniach kod materiału eksploatacyjnego oraz nazwę sprzętu do którego jest przeznaczony, 3. Posiadać na produkcie indywidualny kod producenta, umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, 4. Praca materiałów eksploatacyjnych w urządzeniu kopiującym musi być bezawaryjna i bezproblemowa oraz nie może powodować ograniczeń funkcji i możliwości sprzętu oraz jakości kopii wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta sprzętu (urządzenia), 5. Nie mogą być regenerowane tzn. w procesie wytwarzania zostały wykorzystane gotowe elementy pochodzące z już użytych materiałów eksploatacyjnych takie jak. np. obudowy itp., 6. Nie mogą być poddawane procesowi ponownego napełniania, 7. Nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ARPEN" SPÓŁKA JAWNA, EWA PRZYBYSZEWSKA, RYSZARD PRZYBYSZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"ARPEN" SPÓŁKA JAWNA, EWA PRZYBYSZEWSKA, RYSZARD PRZYBYSZEWSKI
- ARPEN Spółka jawna Ryszard Przybyszewski Ewa Przybyszewska, ul. 26 kwietnia 9, 72-009 Police, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20910,00
Oferta z najniższą ceną: 20910,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20910,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W zamówieniu podstawowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego Zamawiający dopuszczał możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Zakup fabrycznie nowej przegubowej zamiatarki chodnikowej
- Zakup wraz z dostawą kruszywa asfaltowego z recyklingu dostarczanego w miarę potrzeb Zamawiającego w roku 2025
- "Wygłuszenie ciągów komunikacyjnych w budynku A-2 oraz na II piętrze łącznika Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach, wraz z robotami towarzyszącymi".
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie (5 zadań)
- Dostawa artykułów biurowych
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla WFOŚiGW w Warszawie
- Dostawa materiałów biurowych, niszczarek i kalkulatorów do NoOSG
więcej: Toner do fotokopiarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.