Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-13
Wieluń: Bieżące utrzymanie dróg gminnych miasta i Gminy Wieluń.
1) Zadanie nr 1 obejmujące Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń,
2) Zadanie nr 2 obejmujące Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 423310 - 2011; data zamieszczenia: 13.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Wieluniu , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 043 8860249, faks 043 8860260.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg gminnych miasta i Gminy Wieluń. 1) Zadanie nr 1 obejmujące Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń, 2) Zadanie nr 2 obejmujące Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. b) Wykaz rodzajów robót wg załączników dla Zadania nr 1 - 1A, 1B, 1C, 1D, 1E, 1F, 1G i dla Zadania nr 2 - 2A, 2B, 2C, 2D, 2E, 2F, 2G. Zakres rzeczowy: Każde z ww. zadań obejmuje niżej wymienione zakresy robót: Zadanie nr 1: 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych według wykazu rodzajów robót - załącznik 1A: a) przy użyciu grysów i zastosowaniu emulsji asfaltowej, b) masą mineralno-asfaltową na gorąco, 2) remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich według wykazu rodzajów robót - załącznik 1B, 3) inne remonty cząstkowe dróg gminnych według wykazu rodzaju robót - załącznik 1C, 4) remont oznakowania poziomego i pionowego według wykazu rodzajów robót - załącznik 1D: a) malowanie oznakowania poziomego - odnawianie oznakowania poziomego jezdni, b) utrzymanie oznakowania pionowego, 5) usuwanie drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogowym według wykazów rodzajów robót - załącznik 1E, 6) zieleń wg wykazu rodzajów robót - załącznik 1F: a) koszenie zieleni w pasach drogowych, b) usuwanie zieleni środkami chemicznymi z powierzchni chodników, 7) obserwacja miesięczna stanu dróg wraz z obserwacją oznakowania pionowego dla poszczególnych ulic (załącznik nr 10) według rodzajów robót - załącznik 1G Zadanie nr 2 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych według wykazu rodzajów robót - załącznik 2A: a) przy użyciu grysów i zastosowaniu emulsji asfaltowej, b) masą mineralno-asfaltową na gorąco, 2) remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich według wykazu rodzajów robót - załącznik 2B, 3) inne remonty cząstkowe dróg gminnych według wykazu rodzaju robót - załącznik 2C, 4) remont oznakowania poziomego i pionowego według wykazu rodzajów robót - załącznik 2D: a) malowanie oznakowania poziomego - odnawianie oznakowania poziomego jezdni, b) utrzymanie oznakowania pionowego, 5) usuwanie drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogowym według wykazów rodzajów robót - załącznik 2E, 6) zieleń wg wykazu rodzajów robót - załącznik 2F: a) koszenie zieleni w pasach drogowych, b) usuwanie zieleni środkami chemicznymi z powierzchni chodników, 7) obserwacja miesięczna stanu dróg wraz z obserwacją oznakowania pionowego dla poszczególnych ulic (załącznik nr 10) według rodzajów robót - załącznik 2G.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 3,5 % wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 28.12.2011 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie nr 1 - 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100), Zadanie nr 2 - 3 600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować zrealizowanie przynajmniej jednej roboty polegającej na bieżącym utrzymaniu dróg o nawierzchniach ulepszonych i nieulepszonych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto w ramach jednej umowy, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania potencjału technicznego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami mającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej - minimum 1 osoba.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowego specjalisty, przedstawionego w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę kluczowego specjalisty w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych kluczowego specjalisty, b) niewywiązywania się kluczowego specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, c) jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji), 2) Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy, 3) w przypadku zmiany kluczowego specjalisty, nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty, 4) Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 2. Zmiana cen jednostkowych brutto określonych w ofercie Wykonawcy według załącznika 1A - 1G*, 2A - 2G* zgodnie z przeprowadzonym przetargiem może nastąpić w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 3. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. 4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieluniu, ul. Piłsudskiego 14, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 9. Cena SIWZ - 40,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wlk.1 budynek ratusza) pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 26.01.2012.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg gminnych we wschodniej części miasta i Gminy Wieluń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych według wykazu rodzajów robót - załącznik 1A: a) przy użyciu grysów i zastosowaniu emulsji asfaltowej, b) masą mineralno-asfaltową na gorąco, 2) remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich według wykazu rodzajów robót - załącznik 1B, 3) inne remonty cząstkowe dróg gminnych według wykazu rodzaju robót - załącznik 1C, 4) remont oznakowania poziomego i pionowego według wykazu rodzajów robót - załącznik 1D: a) malowanie oznakowania poziomego - odnawianie oznakowania poziomego jezdni, b) utrzymanie oznakowania pionowego, 5) usuwanie drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogowym według wykazów rodzajów robót - załącznik 1E, 6) zieleń wg wykazu rodzajów robót - załącznik 1F: a) koszenie zieleni w pasach drogowych, b) usuwanie zieleni środkami chemicznymi z powierzchni chodników, 7) obserwacja miesięczna stanu dróg wraz z obserwacją oznakowania pionowego dla poszczególnych ulic (załącznik nr 10) według rodzajów robót - załącznik 1G.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg gminnych w zachodniej części miasta i Gminy Wieluń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych według wykazu rodzajów robót - załącznik 2A: a) przy użyciu grysów i zastosowaniu emulsji asfaltowej, b) masą mineralno-asfaltową na gorąco, 2) remonty cząstkowe nawierzchni brukarskich według wykazu rodzajów robót - załącznik 2B, 3) inne remonty cząstkowe dróg gminnych według wykazu rodzaju robót - załącznik 2C, 4) remont oznakowania poziomego i pionowego według wykazu rodzajów robót - załącznik 2D: a) malowanie oznakowania poziomego - odnawianie oznakowania poziomego jezdni, b) utrzymanie oznakowania pionowego, 5) usuwanie drzew i krzewów znajdujących się w pasie drogowym według wykazów rodzajów robót - załącznik 2E, 6) zieleń wg wykazu rodzajów robót - załącznik 2F: a) koszenie zieleni w pasach drogowych, b) usuwanie zieleni środkami chemicznymi z powierzchni chodników, 7) obserwacja miesięczna stanu dróg wraz z obserwacją oznakowania pionowego dla poszczególnych ulic (załącznik nr 10) według rodzajów robót - załącznik 2G.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
- Zakup busa 9-osobowego (w tym kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Gromadzicach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budżet Obywatelski 2024 - W trosce o miasto i jego mieszkańców - cz. XV
- Modernizacja dróg wewnętrznych , publicznych i remont kanalizacji deszczowej w roku 2025
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu brzeskiego w 2025 r. z podziałem na zadania.
- Remont drogi gminnej - ulicy Markowickiej w Kobyli
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni bitumicznej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.