To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Gdańsk: Realizacja działań promocyjno-informacyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze- Kampania promująca przedsiębiorczość, innowacyjność i kreatywność na Pomorzu, finansowanego z Działania 8.2.2. POKL.
Numer ogłoszenia: 423320 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 367260 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorząd Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3261555, faks 058 3261556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja działań promocyjno-informacyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze- Kampania promująca przedsiębiorczość, innowacyjność i kreatywność na Pomorzu, finansowanego z Działania 8.2.2. POKL..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Szczegółowy zakres zadań Wykonawcy Zadaniem Wykonawcy jest realizacja działań promocyjno-informacyjnych i wykonanie materiałów na potrzeby realizacji projektu INNOpomorze - Kampania promująca przedsiębiorczość, innowacyjność i kreatywność na Pomorzu, finansowanego z podziałania 8.2.2. POKL. Przygotowane projekty, scenariusze i wykonane materiały będą uwzględniały innowacyjny charakter przedsięwzięcia, uwzględniały czynnik innowacyjny zarówno w projektach, jak i używanych materiałach. Wykonawca będzie zobowiązany do uwzględnienia i stosowania, na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia, Wytycznych, dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 4 lutego 2009r., Ministerstwa Rozwoju Regionalnego oraz Planu Komunikacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 z dnia 4 lutego 2009 r., Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczących w szczególności prawidłowego oznakowania materiałów, powstających w wyniku realizacji projektów, finansowanych ze środków PO KL. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca, w związku z przygotowywaną międzynarodową konferencją INNO3city (A) oraz uruchomieniem serwisu internetowego (B) wykona: Etap I -- projekty, scenariusze i wykonanie - do 11 grudnia 2009 r. A. Na potrzeby konferencji INNO3city, organizowanej w Polskiej Filharmonii Bałtyckiej im. Fryderyka Chopina w Gdańsku, przy ul. Ołowianka 1, w dniach 14 - 15 grudnia 2009 roku: 1. Projekty, przygotowanie do wydruku i wykonanie/wydruk: 1.1. program konferencji, 1 kartka A3 składana do A4 (w sumie 4 strony), opracowanie merytoryczne dostarczone przez Zamawiającego, kreda 250 g, lakier dyspersyjny 1/1, kolory 4/4, nakład 1000 szt., dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.2. informacje praktyczne, opracowanie merytoryczne dostarczone przez Zamawiającego 4 - 6 stron, format B5, kolor 4/4, okładka kreda mat 250 g, lakier 1/1, środek kreda mat, 150 g, nakład 1000 szt., dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.3. notatniki, format A4, sztywne plecki, okładka kreda 300 g, kolory okładki 4/0, środki offset 80g, w kratkę, kolory 2/2, 50 kartek z perforacją, grzbiet sztywny ze spiralą metalową, spirala na dłuższym boku, perforacja wzdłuż spirali, w odległości do 1 cm od otworów, nakład 1000 szt., dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.4. długopisy, plastikowe, mechanizm automatyczny, wciskany, tworzywo nietransparentne, wkład niebieski, z cienką końcówką, sitodruk lub tampodruk kolorowy, odporny na ścieranie 1000 szt., dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.5. teczki na materiały promocyjne, mieszczące materiały promocyjne o formacie A4 i grubości 1 cm, teczka o niestandardowym wykrojniku, kolor 4/0, ok. 50% lakier UV, 1000 szt., zamknięcie teczki gumka na bokach lub rogach bądź inne wskazane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego zamknięcie, dobrane do kolorystyki teczki, dostarczone do siedziby Zamawiającego bądź miejsca konferencji, 1.6. plakaty, (format B2, kolor 4/0, 400 szt., 250g kreda mat), 1.7. ulotki, (format A4 gięty na 3, kolor 4/4, 600 szt., 180g kreda mat), 1.8. broszury, (8 stron łącznie z okładką, format B5 po złożeniu, kolor 4/4, 600 szt., okładka 250g, środek 150g kreda mat), Etap II - realizacja zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów i scenariuszy - do dnia 21 grudnia 2009 roku A. Na potrzeby konferencji INNO3city: 1. Projekt, ekspozycja i emisja: 1.1. billboardów, 20 szt., po 1 szt. w każdej stolicy powiatu w województwie pomorskim, format 5,04m x 2,38m lub równoważny, przy czym w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę ograniczeń zastosowania określonych w SIWZ formatów w danej miejscowości, dopuszcza się możliwość zmiany lokalizacji billboardu, jednak w żadnej z miejscowości nie można umieścić więcej niż 3 szt. Billboardy powinny zostać zlokalizowane w ścisłych centrach stolic powiatów w województwie pomorskim, okres ekspozycji wynosi około 2 tygodnie w okresie do 21 grudnia 2009 roku. Mapa lokalizacji billboardów wraz ze zdjęciami poszczególnych billboardów, na tle otoczenia musi zostać zaakceptowana na piśmie przez Zamawiającego, akceptacja jest warunkiem dokonania płatności za usługę. 1.2. emisja ogłoszenia w prasie, min. 10 modułów na stronach redakcyjnych oraz insertu A4 składany do A5 (4 strony), nakład min. 20 000, o zasięgu województwa pomorskiego, opublikowane w okresie do 21 grudnia 2009 roku, Treść merytoryczna (bez projektu graficznego) ogłoszenia i insertu zostanie opracowana przez Zamawiającego 1.3. emisja spotów radiowych, około dwutygodniowa kampania w 3 stacjach o zasięgu min. województwa pomorskiego, min. 4 spoty dzienne, emisja w godzinach 7:00-9:00 i 15:00-17:00, każdy 30 sekundowy, emitowany w sposób ciągły przez około 2 tygodnie w okresie do 21 grudnia 2009 roku. 1.4. Przygotowanie i organizacja oprawy artystycznej, w dniu 14 grudnia 2009 r., w tym: 1.4.1. ok. 15 minut ciągłego występu o charakterze innowacyjnym wpisującego się w tematyką Konferencji w godzinach przedpołudniowych, 5 - 8 wykonawców łącznie na scenie Sali głównej Filharmonii na rozpoczęcie Konferencji, po rejestracji gości, przed wykładem inauguracyjnym, który odbędzie się w Sali głównej Filharmonii. Parametry i wyposażenie sceny dostępne są na stronie internetowej Filharmonii www.filharmonia.gda.pl. Dodatkowo Zamawiający przewiduje ustawienie na scenie mównicy dla osoby prelegenta i umieszczenie materiałów promocyjnych (min. rollupy - ok. 10 szt.). 1.4.2. ok. 1,5h koncert, zespół w składzie 3-8 wykonawców, muzyka klasyczna, grana na żywo, bez przerwy, podczas uroczystej kolacji, w godz. pomiędzy 19:00-21:00. Uroczysta kolacja przewidziana jest na 200 osób i odbędzie się w Salach Filharmonii Bałtyckiej, Jazzowej i Dębowej. 2. Obsługa techniczna konferencji, w dniach od 14-15 grudnia 2009r.w tym: 2.1.dostarczenie i montaż rzutnika multimedialnego o mocy 10000-12000 ansi lumenów, 3 telewizorów LCD, około 50-60 cali lub 3 plazm o wielkości około 50-60 cali, na co najmniej 1,5 godz. przed rozpoczęciem konferencji, 2.2 zabezpieczenie wraz z zapewnieniem niezbędnej obsługi technicznej w/w sprzętu w czasie trwania konferencji, 2.3. rozmontowanie w/w sprzętu po zakończeniu konferencji, najpóźniej do godz. 24:00, w dniu 15 grudnia 2009 r. 2.5. odpowiedzialność materialną za w/w sprzęt ponosi Wykonawca. B. Na potrzeby reklamy serwisu internetowego www.INNOpomorze.pl: 1. Zawieszenie 4 aktywnych bannerów, na 4 różnych portalach o tematyce gospodarczej (3 portale) i technologicznej (1 portal) każdy banner na okres min. 1 tygodnia w danym portalu, w okresie do 21 grudnia 2009 r., 2. Zamieszczenie 4 ogłoszeń, dotyczących uruchomienia serwisu internetowego, min. 5 modułów na stronach redakcyjnych dla jednego ogłoszenia, min. 2 tytuły prasowe, oba o zasięgu województwa pomorskiego, opublikowane w okresie do 21 grudnia 2009 r., minimum 1 w poniedziałek. 3. Przygotowanie do druku i druk, dostarczonych przez Zamawiającego, projektów: 3.1 plakatów, (format B2, kolor 4/0, 200 szt. łącznie-100 szt. plakatów jednego wzoru projektowego oraz 100 szt. plakatów drugiego wzoru projektowego, 200g), 3.2 ulotek, (format A4 gięty na 3, kolor 4/4, 3000 szt., 180g), 3.3 broszur, (4 strony łącznie z okładką, format B5 po złożeniu, kolor 4/4, 500 szt., okładka 250g, środek 150g, kreda mat, zszyte w 2 miejscach). 4.Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie szczegółowo opisane przez Wykonawcę w raporcie końcowym, przekazanym: Zamawiającemu w terminie 2 dni od daty wykonania zamówienia: a. w formie pisemnej - 3 egzemplarze, b. w formie elektronicznej na płycie CD/DVD - 1 egzemplarz. 5. Wykonawca zobowiązany jest do prezentacji Zamawiającemu roboczych wersji prac do konsultacji. 6. Zamawiający może zgłaszać uwagi i zastrzeżenia do treści dokumentów, o których mowa w pkt 5 w terminie 5 dni roboczych od daty ich otrzymania. 7. Wykonawca uwzględni uwagi i zastrzeżenia, o których mowa w pkt 6 i w terminie 3 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu poprawioną wersję dokumentów/projektów. 8. W przypadku braku zastrzeżeń ze strony Zamawiającego do wykonanych prac, przyjęcie prac nastąpi poprzez podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego przez obie strony. 9. Zamawiający, w ciągu 14 dni od dostarczenia dzieła, jest zobowiązany je zaakceptować lub wskazać, jakie zgłasza zastrzeżenia oraz określić termin, w którym oczekuje poprawienia i uzupełnienia dzieła. 10.Osobami, upoważnionymi do podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego zadań, o których mowa w § 1 SIWZ jest Dyrektor Departamentu Rozwoju Gospodarczego Województwa Pomorskiego i z-ca Dyrektora Departamentu Rozwoju Gospodarczego Województwa Pomorskiego. Każda z wymienionych osób jest upoważniona do samodzielnego podpisania protokołu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 108297.54 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, Europejski Fundusz Społeczny.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mr. Bloom Sp. z o. o., ul. Grunwaldzka 22/5,, 81-758 Sopot, kraj/woj. pomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 108297.54
- Oferta z najniższą ceną: 108297.54 oferta z najwyższą ceną: 205000
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP MALBORK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Świadczenie usług medycznych
- Konsultacje psychologiczne świadczone za pomocą narzędzia komunikacyjnego (czat lub audio, lub audio-video) przez zespół psychologów na Platformie - znak sprawy Adm 7/2025
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Gdańskiego
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- ISS - Event związany ze startem pierwszej polskiej technologiczno-naukowej misji na Międzynarodową Stację Kosmiczną oraz organizacja wydarzenia towarzyszącego misji
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLIGRAFII 2 NA POTRZEBY OIFP-ECS W BIAŁYMSTOKU 2025/2026r.
- Usługa kampanii w social mediach
- Kampania SEO i Google Ad Words oraz kampania online w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram) w ramach projektu "Odkryj Ukryte Klejnoty II" w ramach programu Interreg Czechy-Polska.
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.