Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-29
Szadek: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na usługi transportowo- sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania dróg i ulic gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Szadek
Numer ogłoszenia: 423348 - 2012; data zamieszczenia: 29.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Szadek , ul. Warszawska 3, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 8215004, faks 43 8215773.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na usługi transportowo- sprzętowych z zakresu zimowego utrzymania dróg i ulic gminnych oraz wewnętrznych na terenie Gminy i Miasta Szadek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie dotyczy wykonywania usług transportowo- sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic i dróg gminnych i wewnętrznych będących własnością gminy na terenie gminy i miasta Szadek zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ- wykaz dróg (mapa). 2. Zamówienie dzieli się na dwie części nie różniące się kategorią wykonywanych usług a jedynie obszarem realizacji: Część 1 Nazwa: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice wraz z wraz z drogą gminną Szadek - Łobudzice - Wola Łobudzka zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku. Krótki opis: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Szadek: obszar na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice. Część 2 Nazwa: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice z wyjątkiem ulic na Osiedlu Szadkowice Ogrodzim zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku. Krótki opis: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Szadek: obszar na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice . 3. Sposób realizacji zadania a) Wykonawca przystąpi do stosownych prac w terminie 6 godzin licząc od chwili dokonania zgłoszenia przez Zamawiającego, b) W sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego Wykonawca winien przystąpić do realizacji zadania objętego niniejszym zamówieniem niezwłocznie, c) Zamawiający dopuszcza następujące formy zgłoszenia: pisemnie, faksem, telefonicznie, d) Zamawiający, w przypadku zlecenia usługi oczekuje jej realizacji zgodnie z IV standardem, wg Załącznika Nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. (Dz. Urzęd. MTiGM Nr 10 poz. 20), który powinien obejmować: - jezdnię odśnieżoną na całej szerokości, - jezdnia posypana na odcinkach decydujących o możliwości ruchu.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie art. 67.1.6 ustawy PZP do wielkości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać iż dysponuje dla każdej części zamówienia co najmniej: - 2 pługi lekkie; - 1 piaskarkę; - 1 ciągnikiem z ładowaczem czołowym lub 1 koparko- spycharkę; - 1 równiarkę UWAGA W przypadku złożenia oferty na obie części zamówienia, Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje sprzętem niezbędnym do realizacji całości zamówienia, a więc w podwójnej liczbie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż posiada aktualną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 80 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.bip.cc
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Szadku
ul. Warszawska 3
98-240 Szadek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Szadku ul. Warszawska 3 98-240 Szadek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: : Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice wraz z wraz z drogą gminną Szadek - Łobudzice - Wola Łobudzka zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Szadek: obszar na północ od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług transportowo - sprzętowych w zakresie zimowego utrzymania ulic, dróg gminnych i wewnętrznych na terenie: obszar gminy Szadek na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice z wyjątkiem ulic na Osiedlu Szadkowice Ogrodzim zgodnie z załącznikiem graficznym nr 12 do SIWZ. Wyłączone są ulice miejskie w Szadku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi odśnieżania i usuwania oblodzeń na terenie gminy Szadek: obszar na południe od drogi wojewódzkiej nr 473 relacji Łask - Szadek - Poddębice ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SZADEK
więcej: przetargi SZADEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Dąbrowa Tarnowska w 2025 roku
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w: SR w Szamotułach, OK nr 1 przy SR w Sz-łach, VI ZWKW w Międzychodzie oraz utrzymania czystości na terenie zewn. SR w Sz-łach od 01.01.2025 do 30.06.2026
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz pielęgnacja zieleni na terenie miasta Drawno w 2025r."
- Świadczenie usług sprzątania, ochrony obiektów Centrum Usług Społecznych oraz ochrona przewozu wartości pieniężnych (konwój) należących do Zamawiającego.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.