To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-29
Poznań: Dostawę druków z nadrukiem firmowym
Numer ogłoszenia: 423414 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343315 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę druków z nadrukiem firmowym.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Część 1 - GP.NZP/341-125/10 Wykonanie i dostarczenie kopert z nadrukiem zgodnie z wykazem i opisem podanym w załączniku nr 1 do siwz Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania kopert na papierze równoważnym do wskazanego w załączniku nr 1 pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu lub producenta oraz dołączyć próbki. Zaoferowane artykuły równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (kolor-białość; gramaturę, fakturę. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której wzór stanowi - załącznik numer 2 do siwz. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w trzech partiach. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować każde zamówienie i dostarczyć koperty do wskazanych w zamówieniach miejsc na terenie Miasta Poznania w terminie 14 dni od jego przekazania. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz należy traktować jako typu. Część 2 - GP.NZP/341-126/10 Wykonanie i dostarczenie druków zgodnie z wykazem i opisem podanym w załączniku nr 3 do siwz. Zamówienie będzie realizowane na podstawie umowy, której wzór stanowi - załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania druków na papierze równoważnym do wskazanego w załączniku nr 3 pod warunkiem, że artykuł równoważny będzie posiadać parametry wskazane przez Zamawiającego lub lepsze. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę artykułu równoważnego należy podać nazwę artykułu lub producenta oraz dołączyć próbki. Zaoferowane artykuły równoważne muszą posiadać te same walory organoleptyczne (kolor-białość; gramaturę, fakturę). Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego w drodze elektronicznej: 5, 15 oraz 25 dnia każdego miesiąca. W przypadku gdy 5, 15, 25 przypada w sobotę, niedzielę lub święto, zamówienia mogą być składane w pierwszym dniu roboczym przypadający po sobocie, niedzieli lub święcie. W zamówieniach określona będzie ilość i rodzaj druków oraz wskazane będzie miejsce tj. adres i numer pokoju, do którego Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć druki i które to miejsce będzie miejscem wydania druków. W załączniku nr 4 do siwz podano adresy do których wykonawca będzie dostarczał druki. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować każde zamówienie i dostarczyć druki do wskazanego w zamówieniu miejsca w terminie 7 dni od jego przekazania przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy podane przez Zamawiającego w siwz należy traktować jako typu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.10 - Zadrukowane koperty 30.19.97.00 - Zadrukowane wyroby papiernicze, z wyjątkiem formularzy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: GP.NZP/341-125/10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENVELOPER S.C. AGNIESZKA ZIELKE, WOJCIECH ZIELKE
jakie przetargi wygrała firma
ENVELOPER S.C. AGNIESZKA ZIELKE, WOJCIECH ZIELKE
- Enveloper S.C. ul. Mała 7 61-482 Poznań, ul. Mała 7, 61-482 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61582,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 57259,00
Oferta z najniższą ceną: 57259,00 / Oferta z najwyższą ceną: 91440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: GP.NZP/341-126/10
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TotalDruk Maciej Jankowski 61-619 Poznań, Naramowicka 112, 61-619 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49005,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 56470,00
Oferta z najniższą ceną: 56470,00 / Oferta z najwyższą ceną: 56470,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.